Happytree [306 1.6 Break '00]
Moderator: webmasters
Re: Happytree [106 GTI '02, 2CV '85]
Je vader in de 106 laten rijden? Of met de Volvo?
Ja gewoon in de 106 laten rijden. (we zouden eerst een Swift huren) maar me vader wou ook graag rondkijken dus hebben we besloten met de 106 te gaan en dat ging veel beter dan verwacht vind het best een listig autotje om te rijden als je auto's gewend ben met veel meer wielbasis.
Ps. de volvo is al geruime tijd weg de vervanger is een BMW 120i.
Ps. de volvo is al geruime tijd weg de vervanger is een BMW 120i.
Zo de 106 GTI is verkocht niet omdat hij niet beviel maar er gaat vanaf december wat veranderen wat ook geld kost, maar daarover tegen die tijd meer.
Nu ben ik weer opzoek naar........... Ja jullie zullen het niet verwachten EEN AX!
Zoals in het gezocht topic al staat zoek ik een type1 ax die in nette staat verkeerd!
Nu ben ik weer opzoek naar........... Ja jullie zullen het niet verwachten EEN AX!
Zoals in het gezocht topic al staat zoek ik een type1 ax die in nette staat verkeerd!
-
- Total admin
Re: Happytree [2CV '85] Zoekt Ax!
Jammer dat de GTI moest wijken, maar er komt natuurlijk wel terug iets leuks (nostalgisch wel eigenlijk) in de plaats.
Succes met alles
Succes met alles
AX-kopen is verslavend.
Ik weet nog wel een leuk opknapproject met kooi
kijk , vind ik echt leuk dat je terug een ax zoekt , veel succes
@ Fenwick: Ja de GTI ga ik zeer zeker missen (doe ik nu al) maarja tijdelijk woon/school in de 2cv rijden is ook best fun!
@ Ivar: Haha @ marktplaats die rode GTI? had hem indd al gezien maar als dat eenmaal rijd dan ben ik weer niet bij het circuit weg te krijgen
@ Jeroen: Ja zeker leuk maar het is aardig lastig om wat te vinden.... in Fr of Be wel wat type 1 carbjes maar hier niets. heb zelfs al even naar een C2 1.1 / 1.4 gekeken aangezien die ook betaalbaar beginnen te worden, maar zo lekker goedkoop als een Ax is zijn ze nog lang niet
@ Ivar: Haha @ marktplaats die rode GTI? had hem indd al gezien maar als dat eenmaal rijd dan ben ik weer niet bij het circuit weg te krijgen
@ Jeroen: Ja zeker leuk maar het is aardig lastig om wat te vinden.... in Fr of Be wel wat type 1 carbjes maar hier niets. heb zelfs al even naar een C2 1.1 / 1.4 gekeken aangezien die ook betaalbaar beginnen te worden, maar zo lekker goedkoop als een Ax is zijn ze nog lang niet
@happytree, ik denk dat ivar een andere bedoeld iets met witte rallye steelies
een Saxo geen optie, tijdje terug een prima saxotje voor me zusje gekocht 1.4 vts facelift model.. en het stuurt ook nog erg leuk
Saxo/106 is toch hetzelfde? Als de 106 niet beviel zal de saxo dat ook niet doen denk ik.
Ja maar denk dat een saxo 1.4 goedkoper om te rijden is dan een gti
Een standaard 106/Saxo trekt mij niet zo dan vind ik een Ax leuker om te rijden.
Het zoeken naar een andere auto is zo makkelijk nog niet! aangezien ik een standaard type 2 1.1 erg saai vind en een GT/GTI toch wel zeldzaam is. en een type 1 al helemaal onvindbaar is in een staat die mij aanspreekt.
Ben ik aan het brainstormen voor een nieuw id! om het beetje visueel te maken wat plaatjes:
+
Eigenlijk is het id om ik denk een volcane te kopen en deze voor het eerst in mijn auto geschiedenis TE VERLAGEN hem totaal te ontdoen van lak en evt. met wat goedjes die die mooie roest look te geven. Uiteraard daarna goed conserveren zodat het niet voor 1 winter leuk is. De stalen wielen wil ik graag verbreden tot 6,5-7J met licht getrokken bandjes en de velgen voorzien van zoveel mogelijk stickers. ook op de rest van de auto wil ik wat details aanbrengen met stickers of anderen leuke dingen.
Aangezien ik me nog niet zo verdiept heb in het hoe moet je een auto behandelen om zo'n mooie look te krijgen en vooral goed te houden. hoor ik graag tips/truc's
Mocht ik zomaar een mooie typ1 tegenkomen is dit id waarschijnlijk zo weer van de baan
Ben ik aan het brainstormen voor een nieuw id! om het beetje visueel te maken wat plaatjes:
+
Eigenlijk is het id om ik denk een volcane te kopen en deze voor het eerst in mijn auto geschiedenis TE VERLAGEN hem totaal te ontdoen van lak en evt. met wat goedjes die die mooie roest look te geven. Uiteraard daarna goed conserveren zodat het niet voor 1 winter leuk is. De stalen wielen wil ik graag verbreden tot 6,5-7J met licht getrokken bandjes en de velgen voorzien van zoveel mogelijk stickers. ook op de rest van de auto wil ik wat details aanbrengen met stickers of anderen leuke dingen.
Aangezien ik me nog niet zo verdiept heb in het hoe moet je een auto behandelen om zo'n mooie look te krijgen en vooral goed te houden. hoor ik graag tips/truc's
Mocht ik zomaar een mooie typ1 tegenkomen is dit id waarschijnlijk zo weer van de baan
Leuke plannen! En inderdaad alleen doen met een type2 Soms heb je mazzel en kom je ineens een koopje tegen, kwam mijn type1 11TRE ook ineens tegen, je moet er net tegen aan lopen.
Heb zelf het dak van de GT helemaal bestickerd en achteraf toch wel spijt van. Ondanks de velen lagen lak laat het toch los, ga dus opzoek naar een manier waarom het heel blijft, bij een velg zou het namelijk helemaal hard gaan.
Roest kun je redelijk conserveren door nadat het geroest is in te smeren met olie.
Heb zelf het dak van de GT helemaal bestickerd en achteraf toch wel spijt van. Ondanks de velen lagen lak laat het toch los, ga dus opzoek naar een manier waarom het heel blijft, bij een velg zou het namelijk helemaal hard gaan.
Roest kun je redelijk conserveren door nadat het geroest is in te smeren met olie.
AX 11TRE 1988
Voor 50 euro mag je de auto van LosRoyos een dag huren.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
heb je nagedacht over je kunstof achterklep ik was van plan om ook mee van de auto te doen maar vind het niet mooi als de achterklep niet KAN roesten
Voor de rest is het miss tijd voor een kijkje waard aan http://www.Rat-look.com/Forum
Vooral die stickers lijkt makelijker dan het is.
Voor de rest is het miss tijd voor een kijkje waard aan http://www.Rat-look.com/Forum
Vooral die stickers lijkt makelijker dan het is.
Achterklep kan best roesten hoor, gewoon iets tegen de achterklep aanvouwen van dun plaatstaal. en vastzetten met popnagels.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Stickers lijkt makkelijker als het is? Valt wel mee toch, paar boekjes van stickerbomb kopen via amazon.co.uk ( scheelt de helft bij de .com variant ) en plakken...
Vond er niks moeilijk aan, behalve het conserveren dan
Vond er niks moeilijk aan, behalve het conserveren dan
AX 11TRE 1988
roest print maken en erop plakken?
goede stickers gaan lang mee hoor...
goede stickers gaan lang mee hoor...