Mastenhose wrote:Die velgen vindt ik persoonlijk mooier dan de Speedlines die er nu onder zitten...
Daar ga ik nu ook steeds meer voor voelen.... Maar met die Speedlines heb ik wel heel veel complimenten gekregen.
Moderator: webmasters
Mastenhose wrote:Die velgen vindt ik persoonlijk mooier dan de Speedlines die er nu onder zitten...
DuFF wrote:Speedlines staan beter.
Mastenhose wrote:Vincent, wat klinkt je AX lekker!!! Bij rustig rijden een beschaafde brom, bij vermogen vragen lekker schel een een subtiel plofje erachteraan...
gewoon op z'n engels zoekenv.andriessen wrote: Ook nog even via via gevraagd of iemand een AST schroefset voor mij kan regelen.... Ik hoop het!!! Dat zijn mooie spullen!!
Weet ik.... maar dan zijn ze erg prijzigBrowny wrote:Volgens mij kan Arnold die ook gewoon bestellen.
Ik heb onder de 106 een ast set gehad, maar dat is echt voor de op weg amper geschikt (een ax cup onderstel is er niks bij).v.andriessen wrote:Ook nog even via via gevraagd of iemand een AST schroefset voor mij kan regelen.... Ik hoop het!!! Dat zijn mooie spullen!!
die dingen zijn toch af te stellen, in en uitgaande demping kan versteld worden, op z'n zachts is dat toch prima?Drake wrote:Ik heb onder de 106 een ast set gehad, maar dat is echt voor de op weg amper geschikt (een AX cup onderstel is er niks bij).v.andriessen wrote:Ook nog even via via gevraagd of iemand een AST schroefset voor mij kan regelen.... Ik hoop het!!! Dat zijn mooie spullen!!
Mastenhose wrote:Heb weleens meegereden in een Saxo met een AST schroefset eronder, ieder kiezeltje op de weg resulteerde in boventanden die spontaan uit je gebit vielen... Op welke afstelling deze stond durf ik niet te zeggen, comfortabel was toch écht wel anders...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Mijn achteras ligt zo laag + bumpstops dat als ik door de bocht ga hij tegen de carrosserie aan gaat en niet meer verder kan inveren. Veel stugger dan dat ga je niet krijgenHappytree wrote:Dat je banden op malmedy stuk gaan komt gewoon door het niet ideale asfalt wat daar ligt (naden) + vaak lekker veel gas omdat onderstuur zo leuk is.
Ast is allemaal best leuk (en in mijn ogen ook te hard) maar waarom ga je niet eerst voor een scijvenas? dan heb je tenmiste ook een stugge achterkant ipv straks spijkerhard voor en achter nog met standaard veren(torsie).