Arné - Arnie (Peugeot 309 GTI16)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

yepp ene zwarte is wss van Simpele Ziel, en blauwe is 'verbouwde 1.1 E' en is van neef van Karen (bluecalou) :roll:
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Dat weet Arnie heel goed, denk dat hij naar een andere blauwe GTI gaat kijken :wink:

Wel ff een prijsverschil van een dikke 1000 euro (kun je best leuke dingen mee doen... 2e of 3e AX :wink: )
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

peetjuun wrote:yepp ene zwarte is wss van Simpele Ziel, en blauwe is 'verbouwde 1.1 E' en is van neef van Karen (bluecalou) :roll:


Tja, die verbouwde 1.1 is ook nog wel grappig, maar Rob zit meer in de buurt... De blauwe heeft een beter basis vindt ik, drom vindt ik het prijsverschil wel gerechtvaardigd, maar dat moet ik natuurlijk nog ff met eigen ogen beoordelen...
Freude am Fahren.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Nou gisteravond bij simpele ziel en Atmozz wezen kijken.... Ik heb er eigenlijk geen woorden voor... Ik vrees dat ik verwend ben...
Freude am Fahren.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

arnie wrote:Nou gisteravond bij simpele ziel en Atmozz wezen kijken.... Ik heb er eigenlijk geen woorden voor... Ik vrees dat ik verwend ben...


verklaar je nader, was die van jeroen ook niet netjes? Lijkt me sterk voor zo'n hoog bedrag, of slaat dat bedrag gewoon nergens op?

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Het is best een leuk ding, maar niet voor de prijs die ervoor gevraagd wordt. Lekke uitlaat, gekitte skirts en geen ponsplaatje op de motor zijn kleine dingetjes, maar moeten voor zo'n prijs wel 100% zijn vindt ik...
Freude am Fahren.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Vanmiddag bij de bordeaux rode GTI uit 's gravenzande wezen kijken. Die van 1000 euro op marktplaats :wink:

Wel leuk, die jongen was ongeveer jaartje geleden nog bij mijn witte GTI wezen kijken om die eventueel over te nemen. Was echt toeval!

Best een leuke auto. Interieur zag er best netjes en zonder gaatjes uit. Carroserie zaten wat deukjes, maar opmerkelijk weinig roest te zien op de bekende plekken. Technisch is hij ook niet bepaald perfect. De koppeling pakt pas bovenin aan en op constante snelheden stottert hij als een gek.

Heb hem dus een bod gedaan, maar hij kreeg vanavond nog iemand op bezoek en die wilde hij afw8en...
Freude am Fahren.

Fietspomp
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 372
Joined: MonAug21, 2006 7:33:45 PM
Location: Vlissingen

Post by Fietspomp »

arnie wrote:Vanmiddag bij de bordeaux rode GTI uit 's gravenzande wezen kijken. Die van 1000 euro op marktplaats :wink:

Wel leuk, die jongen was ongeveer jaartje geleden nog bij mijn witte GTI wezen kijken om die eventueel over te nemen. Was echt toeval!

Best een leuke auto. Interieur zag er best netjes en zonder gaatjes uit. Carroserie zaten wat deukjes, maar opmerkelijk weinig roest te zien op de bekende plekken. Technisch is hij ook niet bepaald perfect. De koppeling pakt pas bovenin aan en op constante snelheden stottert hij als een gek.

Heb hem dus een bod gedaan, maar hij kreeg vanavond nog iemand op bezoek en die wilde hij afw8en...


Die gene was ik dus, ik vond het echt kl*te rijden,
1000 euro was sowieso te veel, heb t niet gedaan.
Ik zou zeggen veel plezier ermee!

Schakelen met dat ding was ook een feest zeg,
sjonge jonge.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Fietspomp wrote:
arnie wrote:Vanmiddag bij de bordeaux rode GTI uit 's gravenzande wezen kijken. Die van 1000 euro op marktplaats :wink:

Wel leuk, die jongen was ongeveer jaartje geleden nog bij mijn witte GTI wezen kijken om die eventueel over te nemen. Was echt toeval!

Best een leuke auto. Interieur zag er best netjes en zonder gaatjes uit. Carroserie zaten wat deukjes, maar opmerkelijk weinig roest te zien op de bekende plekken. Technisch is hij ook niet bepaald perfect. De koppeling pakt pas bovenin aan en op constante snelheden stottert hij als een gek.

Heb hem dus een bod gedaan, maar hij kreeg vanavond nog iemand op bezoek en die wilde hij afw8en...


Die gene was ik dus, ik vond het echt kl*te rijden,
1000 euro was sowieso te veel, heb t niet gedaan.
Ik zou zeggen veel plezier ermee!

Schakelen met dat ding was ook een feest zeg,
sjonge jonge.


Haha, tja... Als je de techniek erachter kent weet je dat dat nooit veel kan zijn... En ik heb hem ook geen 1000 geboden...

Voor deze centen moet je trouwens geen perfecte GTI verw8en. Dan moet je echt rond de 2000 uit gaan geven
Freude am Fahren.

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

idd, en bij een ax kan het nooit echt veel wezen...

stoteren/ onrustig lopen doet bijna elke gti wel eens.. beetje een kwaal bij die auto's lijkt het wel :roll:
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Vanmiddag bij de zwarte GTI van marktplaats kijken in Veghel :P Die ziet er wel heel netjes uit op de foto's. Ben benieuwd hoe hij technisch is.
Freude am Fahren.

Fast eddie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 453
Joined: ThuDec04, 2003 3:56:11 PM
Location: Hoogkerk (Groningen )

Post by Fast eddie »

arnie wrote:Vanmiddag bij de zwarte GTI van marktplaats kijken in Veghel :P Die ziet er wel heel netjes uit op de foto's. Ben benieuwd hoe hij technisch is.


Nou je hebt de smaak weer goed te pakken vriend :D :D :D :D nou succes er dan maar weer mee :wink:
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Image

Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Best een leuke GTI alleen niet voor 2000 euro. Vent is gek joh... Achteras versleten, koppeling gaar en handrem naar de kl*te. Maar toch met nieuwe APK, heel vreemd! Heb 1500 geboden, wat me toch niet lullig leek, maar hij moest perse meer hebben. Succes dan!
Freude am Fahren.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

dat soort verkopers heb je altijd ;) Wie weet als ie straks nog niet weg is!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Idd, die zakt vanzelf wel in prijs. Die van Simpele Ziel is uiteingelijk ook voor 750 weggegaan als ik me niet vergis! Vroeg eerst ook 1850!

Wat een prijzen tegenwoordig voor GTI?s zeg... misschien moet ik die van mij maar gewoon houden :roll:
Was die zwarte in Veghel niet eerst veel goedkoper??

Enne... Arnie, volgens mij kun jij gewoon het beste eentje kopen die zo goedkoop mogelijk is, je bent zelf handig genoeg om hem naar je hand te zetten zowel technisch als optisch + het was toch een project?

Of, leuker...

Een 1.0 kopen, GTI onderstel eronder, GT motorblok wat je nog hebt liggen monteren en aanpakken... heb je ook leuk speelgoed!
Image

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

ik zou gewoon een gti als bassis zoeken, en zorgen dat je die helemaal perfect maakt met leuke goodies..

zoals je nu wel ziet is het een ramp om een nette gti te vinden.. en ze worden steeds zeldzamer :wink:
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

TTF wrote:ik zou gewoon een gti als bassis zoeken, en zorgen dat je die helemaal perfect maakt met leuke goodies..

zoals je nu wel ziet is het een ramp om een nette gti te vinden.. en ze worden steeds zeldzamer :wink:


Idd, wil een GTI als basis. Het liefst 1 met geen of iig heel weinig roest. Hoewel ik wel kan lassen en plaatwerken vindt ik dat schurftwerk :oops:

Ik w8 gewoon ff een (goedkoop) kansje af :wink:
Freude am Fahren.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Ok, bij gebrek aan leuke AXen GTI's en deze hele leuke aanbieding is de kans vrij groot dat ik vanaf zaterdag 106 rallye ga rijden. 8)

Image
Freude am Fahren.

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Pffff,.......die is erg mooi,....... niets meer aan doen zou ik zeggen :wink:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Rock's wrote:Pffff,.......die is erg mooi,....... niets meer aan doen zou ik zeggen :wink:


Precies en omdat ik er niks aan hoef te doen kan er altijd nog een goedkope AX GTI naast komen voor een leuk project.... Misschien rij ik deze 106 nog wel eens per ongeluk plat :shock:
Freude am Fahren.

Post Reply