Eric aka DuFF - Peugeot 206 2.0hdi-foto's pag.40 enz.
Moderator: webmasters
Zo, terug van een weekje Frankrijk, wat rijdt die 206 waanzinnig lekker!
Airco, comfort, vering, en een zee van ruimte.
Onder andere boodschapjes wezen doen onder Parijs:
Abbes kapjes voor op de spiegels, steken iets verder uit dan het origineel:
Abbes achterklep verbreder:
verder heb ik nog booskijkers erbij die op de koplampen gekit dienen te worden, alleen was ik dat niet van plan dus die heb ik over.
De spiegelkapjes en achterklepdeel gaan volgende maand naar de spuiter, en dan word de achterklep meteen verlost van diverse logo's.
Voordeel van de vakantie is dat de 206 lekker verlaagd was, zag er erg stoer uit (nu de voorkant nog) :
zoals te zien dus ook erg goed weer gehad
met af en toe een wolkje uit de wolkenfabriek:
Airco, comfort, vering, en een zee van ruimte.
Onder andere boodschapjes wezen doen onder Parijs:
Abbes kapjes voor op de spiegels, steken iets verder uit dan het origineel:
Abbes achterklep verbreder:
verder heb ik nog booskijkers erbij die op de koplampen gekit dienen te worden, alleen was ik dat niet van plan dus die heb ik over.
De spiegelkapjes en achterklepdeel gaan volgende maand naar de spuiter, en dan word de achterklep meteen verlost van diverse logo's.
Voordeel van de vakantie is dat de 206 lekker verlaagd was, zag er erg stoer uit (nu de voorkant nog) :
zoals te zien dus ook erg goed weer gehad
met af en toe een wolkje uit de wolkenfabriek:
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Weer een geweldige Duffiaanse opmerking EricDuFF wrote:met af en toe een wolkje uit de wolkenfabriek:
Oh ja, je Peu'tje ziet er al weer geweldig uit.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
ik kon het niet laten Marc .
Thnks Marco !
Vandaag de proef op de som genomen, totaal 4 man in de auto, kofferbak vol aan skate/longboards en rugtassen, en naar Utrecht, hobbels, drempels, rotondes, snelweg.
conclusie: lekker stug, lekker laag, bij het wegrijden bij de Mcdonalds in uhh..Etten-Leur ofzo... voelde en hoorde ik een harde dreun... ik keek me bijrijders aan, en ging denken, maar dit was mogelijk me wiel in de wielkast, of ........me opkrikpunt op de drempel...
Thnks Marco !
Vandaag de proef op de som genomen, totaal 4 man in de auto, kofferbak vol aan skate/longboards en rugtassen, en naar Utrecht, hobbels, drempels, rotondes, snelweg.
conclusie: lekker stug, lekker laag, bij het wegrijden bij de Mcdonalds in uhh..Etten-Leur ofzo... voelde en hoorde ik een harde dreun... ik keek me bijrijders aan, en ging denken, maar dit was mogelijk me wiel in de wielkast, of ........me opkrikpunt op de drempel...
De SW vanochtend voor een kleine beurt naar de garage gebracht, er waren wat dingen die aandacht nodig hadden en hij staat bijna op de 150.000 nu. (gekocht in juni met 134.000)
-Stekkeraansluiting H7 r.v. was gebroken, dus ene keer wel contact andere keer niet, nieuwe aansluiting aan geknepen.
-deur l.a. ging erg moeilijk dicht vanuit het 'geheel open' punt, de windvanger+wieltjes waren nogal aangetast, dat gaat nu weer soepeler dan voorheen door het nodige smeermiddel.
-modderkuip onder motorruim was half weg k*tdrempels....dus die hebben ze decoratief ingekort zodat het toch nog vast kon.
-een trekhaakdop, na gebruik van aanhanger ging de knop wat roesten.
-nodige vloeistoffen bijgevuld.
-nakijken schroefset, geen bijzonderheden.
Dus ik kan er weer met een gerust hart/hard mee de weg op. .
Alle Abbesdelen liggen in opslag en verder gaat er voorlopig niet veel aan de SW gebeuren, eerst verhuizen²
-Stekkeraansluiting H7 r.v. was gebroken, dus ene keer wel contact andere keer niet, nieuwe aansluiting aan geknepen.
-deur l.a. ging erg moeilijk dicht vanuit het 'geheel open' punt, de windvanger+wieltjes waren nogal aangetast, dat gaat nu weer soepeler dan voorheen door het nodige smeermiddel.
-modderkuip onder motorruim was half weg k*tdrempels....dus die hebben ze decoratief ingekort zodat het toch nog vast kon.
-een trekhaakdop, na gebruik van aanhanger ging de knop wat roesten.
-nodige vloeistoffen bijgevuld.
-nakijken schroefset, geen bijzonderheden.
Dus ik kan er weer met een gerust hart/hard mee de weg op. .
Alle Abbesdelen liggen in opslag en verder gaat er voorlopig niet veel aan de SW gebeuren, eerst verhuizen²
Spreken is goud, Ductape is zilver.
was al gedaan.IceByte wrote:Hou dr rekening mee dat de distributie moet bij 150.000 bij de 2.0hdi tenzij ie al gedaan is natuurlijk.
De mijne staat inmiddels al over de 200.000. Zal binnenkort ns een kleine update in mijn wie is wie plaatsen, er zit weer een kleine update aan te komen
ik heb iets heel leuks ontdekt, alleen ik acht het zelf onmogelijk om voor elkaar te krijgen.
in Brazilië is de 206 sw in een all-terrain-uitvoering uitgebracht namelijk de escapade, en nou zijn er voor die escapades ook witte achterlichten geleverd.
en die MOET IK HEBBENNNNNNN, maarja, hoe krijg ik dat naar nederland .
Spreken is goud, Ductape is zilver.