Arné - Arnie (Peugeot 309 GTI16)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

arnie wrote:
Rio97 wrote:En op naar de volgende!
Ben je nog bij die rooie GTI wezen kijken?


Dat staat nu bovenaan de planning.... De eigenaar heeft hem alleen nog niet af... :?


nou? dat moet toch ook niet.....

....wat moet jij er anders mee?



als je er niks aan kunt doen verkoop je 'm veels te gauw weer door..

..en dat mag niet, want ik heb mijn furio nog niet verkocht dan. :D
Spreken is goud, Ductape is zilver.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Mocht die GTI niks worden: heb gisteren weer even aan den lijve ondervonden wat een 167 pk 2.0 16V gaat doen als er een turbootje en nog wat andere goodies op geplaatst worden en het geheel in totaal een 1250 kg moet verplaatsen.
Jasses, wat een gekkenwerk voor op de Nederlandse snelweg :)

Misschien eens tijd voor motortuning Arn?? Xsara VTS Turbo schiet best wel op...

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

kevin.broke wrote:Mocht die GTI niks worden: heb gisteren weer even aan den lijve ondervonden wat een 167 pk 2.0 16V gaat doen als er een turbootje en nog wat andere goodies op geplaatst worden en het geheel in totaal een 1250 kg moet verplaatsen.
Jasses, wat een gekkenwerk voor op de Nederlandse snelweg :)

Misschien eens tijd voor motortuning Arn?? Xsara VTS Turbo schiet best wel op...


Ff serieus wat denk je dta mijn rede is om die Megane op te ruimen... Die verdomde 60 liter tank waar je iedere week voor 70 a 75 euro in staat te mikken... Een xsara vts turbo behoort dus niet bepaald tot de optie's... Iets geks komt nog wel over een jaar of 2... Eerst geld verdienen... Bovenaan de verlanglijst staat een oude Volvo s70 T5-r :P
Freude am Fahren.

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

een volvo 850 t5 of 2.3 turbo kost ook geen drol meer :wink: maar dat zijn auto's die leuk zijn voor even..

als je zuinig wil rijden moet je een tdi ofzo kopen :oops:
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

16V Saxo VTS? ;)

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

TTF wrote:een volvo 850 t5 of 2.3 turbo kost ook geen drol meer :wink: maar dat zijn auto's die leuk zijn voor even..

als je zuinig wil rijden moet je een tdi ofzo kopen :oops:


Klopt, ach ik heb over 2 weken mijn diploma en ga dan werken. Voor de vakantie moest ik nog ff zuinig zijn, dus drom de megane weg. Daarna komt er zkr iets in de richting van een volvo ofzo...

Deze is van een maat en is licht getuned +-300 pk... Sinds ik mee heb gereden ben ik serieus verziekt en was meteen van mijn BMW-addict af :wink: Hij wil echter op zichzelf wonen en moet er drom vanaf...

Klik
Freude am Fahren.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Een 850 T-5 is idd serieus snel, en er rijden er inderdaad een aantal rond in Nederland die 310 pk achter de grote R hebben staan :)

Helaas is jouw E30 325i beter in bochtjes ;) Of tenminste, een 2-deurs sedan is dat. Weet niet hoe stijf de cabrio is?

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

kevin.broke wrote:Een 850 T-5 is idd serieus snel, en er rijden er inderdaad een aantal rond in Nederland die 310 pk achter de grote R hebben staan :)

Helaas is jouw E30 325i beter in bochtjes ;) Of tenminste, een 2-deurs sedan is dat. Weet niet hoe stijf de cabrio is?


BMW is momenteel niet zo snel meer. Krukaskeering ligt eruit :roll: Olie zeikt eruit....
Freude am Fahren.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

woei, da's niet relaxed. dus je hebt nu niks om mee te rijden?

goh, is een Daihatsu Charade GTTI niks voor jou? Die kreeg ik gisteren aangeboden voor 650 euro. Is flink opgeknapt maar de motor is kapot gelopen (ik kan je nu al zeggen wat het is... drijfstanglager).

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

kevin.broke wrote:woei, da's niet relaxed. dus je hebt nu niks om mee te rijden?

goh, is een Daihatsu Charade GTTI niks voor jou? Die kreeg ik gisteren aangeboden voor 650 euro. Is flink opgeknapt maar de motor is kapot gelopen (ik kan je nu al zeggen wat het is... drijfstanglager).


haha, kon pas een goede zonder APK voor 100 euro van een collega overnemen. Helaas liep ik toen net leeg op die Megane coupe anders had ik die wel gekocht.... Leuk spul idd, maar ziet er in mijn ogen niet uit...

Een oude AX GTI staat op de nominatie... Paar maandjes rijden, in de loods gooien en dan tha real shit... Mijn hoofd stroomt weer over van idee?n en mijn handen jeuken....
Freude am Fahren.

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

arnie wrote:Helaas liep ik toen net leeg op die Megane coupe anders... blablabla


Precies waar ik al bang voor was... :roll: Echt een handelaar die Arnie... :wink:

Staat trouwens ook een mooie zwarte GTI op MP, volgens mij de ex van eh... die blonde vriendin van Kevin? (de FF-DF..) Of is dat een andere? (had wel meer KM's)

Edit, deze dus:
<<<--->>>

Staan trouwens ineens veel GTI's te koop zeg :roll:
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Rob GT wrote:
arnie wrote:Helaas liep ik toen net leeg op die Megane coupe anders... blablabla


Precies waar ik al bang voor was... :roll: Echt een handelaar die Arnie... :wink:

Staat trouwens ook een mooie zwarte GTI op MP, volgens mij de ex van eh... die blonde vriendin van Kevin? (de FF-DF..) Of is dat een andere? (had wel meer KM's)

Edit, deze dus:
<<<--->>>

Staan trouwens ineens veel GTI's te koop zeg :roll:


Vreemd, laatste keer dat dat ding hier werd aangeboden en aan Monica werd verkocht stond er al 220.000 km op :?
Freude am Fahren.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Die kilometerstand op de FF-DF-08 is idd wel vreemd. Mekkio van de club heeft hem indertijd gekocht en dat is nogal misgegaan. Het was een eerlijke auto met een erg goede motor en bak, maar geen perfecte GTI. Daar was de prijs dan ook naar. Hij dreigde echter met een advocaat om Simone te dwingen de auto terug te kopen (ondanks dat ik aangeboden had om hem te helpen met het oplossen van eventuele problemen), met als gevolg dat ik op het punt stond om hem het ding anaal in te brengen (gelukkig heb ik nog wat zelfbeheersing).
Anyway, die auto had al bijna 230K gelopen toen ie wegging.

Motor is dus w?l heel fris (was gereviseerd toen we 'm kochten maar de koppakking lekte nog lichtjes dus hij is nog een keer aangepakt), hij liep ?rg hard.

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

er staan idd nog al wat gti's te koop

zelfs een kerel die in zijn advertentie zet dat er maar 2 zwarte gti's in nederland zijn :lol:

http://auto.marktplaats.nl/citroen/99572236-citroen-ax-gti.html

deze is wel erg goedkoop, maar die kleur ik kan er niet aan wennen

http://auto.marktplaats.nl/citroen/100365028-citroen-ax-1-4-gti-u9-citroen-ax-1-4-gti-u9.html
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

heeft iemand hem al een mailtje gestuurd? (2 zwarten)

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

TTF wrote:er staan idd nog al wat gti's te koop

zelfs een kerel die in zijn advertentie zet dat er maar 2 zwarte gti's in nederland zijn :lol:

http://auto.marktplaats.nl/citroen/99572236-citroen-AX-gti.html

deze is wel erg goedkoop, maar die kleur ik kan er niet aan wennen

http://auto.marktplaats.nl/citroen/100365028-citroen-AX-1-4-gti-u9-citroen-AX-1-4-gti-u9.html


Kleur maakt niet uit. Het wordt toch een project :wink:
Freude am Fahren.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Mensen biedt massaal aan die Gttjes en GTItjes :lol: Altijd als ik iets anders heb zie ik genoeg leuks, maar zodra ik zelf iets zoek :roll:
Freude am Fahren.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Drake wrote:heeft iemand hem al een mailtje gestuurd? (2 zwarten)

heb de verkoper van de FF-DF-08 gebeld. hij was al verkocht. was niet zo blij met de teruggedraaide km-stand, w?l blij met de gereviseerde motor. hij vond 'm al verdacht droog toen ie 'm op ging halen, had zelfs gecheckt of er ?berhaupt nog olie in zat :lol: vond de auto vervolgens wel erg mooi en hard lopen, ik kreeg zelfs nog een klus aangeboden...
de nieuwe eigenaar zou op de hoogte gesteld worden van zowel de gereviseerde motor als de teruggedraaide teller. dan blijft 't nog altijd de vraag of dat laatste ook gebeurd is.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Donderdagavond 2 GTItjes bekijken in de omgeving van Eindhoven 8)
Freude am Fahren.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

1 zwarte en 1 blauwe?

Post Reply