165/50-15 zou ook nog kunnen, die zijn gewoon goed te krijgen. Dan liggen ze wel heel schuin op de velgen dus weet niet hoe dat eruit zou zien.
Misschien is het een idee om dat alleen achter te doen, en voor 195/45?
Browny wrote:
dit icm de wens voor de andere velgen zou weer een stukje omhoog brengen een logische oplossing zijn,
OK,... wanneer kom je ?
Ik moet toch 2 andere banden kopen omdat er 2 50 hoog zijn...
Als ik ze op de rode zet, dan maakt het niet zoveel uit ... maar als ze op de grijze komen dan kan ik beter gelijk een stukje smaller nemen...
Moet idd een handzaam karretje worden... maar mijn oog wil ook wat
Normaal hebben we 195-45-15 (195 mm loopvlak + 45% van 195 = een wanghogte van 8,75)
Als ik 175-50 pak dan heb ik exact dezelfde wanghoogte maar het loopvlak van de band is 2 cm smaller ... verdelen over 2 kanten, dat is dan een cm winst per zijde van de velg...
Dit moet theoretisch wel genoeg zijn...
Toch Marc ? ....
We hadden ze moeten laten zitten... dat meet wat makkelijker
Net samen met Michel weer ff wat wijzer geworden...
195-45-15 loopt aan de voorzijde niet aan Ik heb weer wat inspiratie waardoor deze AX ook weer zijn eigen gezicht krijgt ECU geeft geen foutmeldingen Verzekerings tussenpersoon begint al een beetje te klagen...
q01z wrote:
edit: romy heeft die verlagingsset van JB, kost nix maar is wel kneiterhard..
Inderdaad, en die is echt zo fucking stug........
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Rock's wrote:Net samen met Michel weer ff wat wijzer geworden...
195-45-15 loopt aan de voorzijde niet aan Ik heb weer wat inspiratie waardoor deze AX ook weer zijn eigen gezicht krijgt ECU geeft geen foutmeldingen Verzekerings tussenpersoon begint al een beetje te klagen...
Voorzijde kan je inderdaad onwijs breed met de bandjes. Achterzijde is meer een lastpak wat dat betreft.
En hoezo klaagt je verzekeringsman? Moet ie ineens werken voor z'n geld?
Kben benieuwd of mijn GTI met 3.5cm ook zo laag zal komen te staan
heel mooi trouwens
NIet om jou te uhh, dissapointen, maar die GTI is wel een cm of 7 - 8 omlaag gegaan (haha)
mijne is 3.5cm, en die vind ik nog hoog *-) cupje was 12 cm lager, en deze GTI heeft ook kort zo laag gestaan maar daar viel ECHT niet mee te rijden dus hebben we hem weer verhoogd
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Vandaag andere banden erom laten knallen... 175-50-15 ... ik snap niet dat iedereen altijd het risico op aanlopen maar neemt door 195-45-15 te monteren.... stuurt nog zwaarder ook..
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ik ben benieuwd Aad! mooi dat die velgen gewoon passen.. en 175 is echt breed zat onder een AX.. 195 is niet al niet handig qua aanlopen, maar zorgt ook voor ene te klein contactvlak met de weg..