jetski wrote:Onze monteur was i.i.g blij met een carb. Hij vind dat wat makkelijker dan zo'n GTI'tje met E.C.U en dergelijken
Was ie blij toen je zei "carb" of heb je gezegd "2 dubbele carburateurs met een te klein luchtfilter en daardoor nog wat lastiger te synchroniseren dan normaal?"
Hij vond het een leuk blokje! Was nergens bang voor ofzo .
Hij rijdt zelf in dikke Amerikaanse wagens, met V8'ten enzo. Verder heeft hij mee gedaan aan Stockcar races. Hij vind het wel mooi om 2 Carbs te zien! Oer-power
Wij zijn ook van plan om er erg zuinig mee te doen, dat doen we nu al
Dat afstellen moet nog gebeuren, ben benieuwd of hij er wat mee aan kan. Ook met die verstelbare nokkenas poelie.
En ja, GTi'tjes vind ik ook heel tof! We waren in principe opzoek naar een AX GTI, of 205. We hadden nooit gedacht dat we nog een goed rijdende sport zouden vinden.
WAUW ik vind hem gaaf! sport vind ik de vetste uitvoering van de ax die er is.. alleen jammer van het interieur, ik zou proberen het standaard sport interieur te zoeken, dat is supermooi en origineel uiteraard.. mooie kleur en leuke velgen ook!!!!
maffuh-Sandro wrote:WAUW ik vind hem gaaf! sport vind ik de vetste uitvoering van de AX die er is.. alleen jammer van het interieur, ik zou proberen het standaard sport interieur te zoeken, dat is supermooi en origineel uiteraard.. mooie kleur en leuke velgen ook!!!!
succes en plezier ermee!
gr. Sander
Bedankt!
Je hebt gelijk, wij vinden deze stoelen ook niet mooi. Maar moeten we eerst nog een origineel interieur vinden, dan veranderen we het!
maffuh-Sandro wrote:WAUW ik vind hem gaaf! sport vind ik de vetste uitvoering van de AX die er is.. alleen jammer van het interieur, ik zou proberen het standaard sport interieur te zoeken, dat is supermooi en origineel uiteraard.. mooie kleur en leuke velgen ook!!!!
succes en plezier ermee!
gr. Sander
Bedankt!
Je hebt gelijk, wij vinden deze stoelen ook niet mooi. Maar moeten we eerst nog een origineel interieur vinden, dan veranderen we het!
Origineel interieur is very hard to find Succes, ik had ook die kuipjes in mijn sport, maar vond ze wel leuk zitten..
Zeker lastig om te vinden! Maar misschien is er iemand nog eens zo lief om ons er aan te helpen! Met zo'n club als deze, is het altijd handig. Veel liefhebbers die elkaar altijd wel willen helpen
Volgende week vrijdag afrijden! Hopen dat ik het haal, direct een ritje maken
Nee dat klopt. Dus dan moeten we ?f een GT interieur erin doen, die we al hebben. ?f andere, betere en dus duurdere sportstoelen. Van die verstelbare, onbetaalbare krengen
jetski wrote:Nee dat klopt. Dus dan moeten we ?f een GT interieur erin doen, die we al hebben. ?f andere, betere en dus duurdere sportstoelen. Van die verstelbare, onbetaalbare krengen
Volgens de diverse folders die onze zoon Michel (MBa@NL) verzamelt was het standaart interieur identiek aan de latere (1991) Plaisir en als optie was een speciaal interieur te verkrijgen wat enigzins lijkt op het later GT-interieur.
Als je wat digitale foto's of een scan van de folders wilt hebben moet je Michel maar even een PB'je sturen.
Henk: Dat interieur lijkt misschien qua stof heel veel, maar het is echt niet hetzelfde. De zittingen van zowel de GT als de Sport VIP als de oorspronkelijke Sport schijnen anders te zijn..
kakanox wrote:Dat is de duurdere variant. Uit het VIP-pakket. Daarbij horen ook de lichtmetalen (GT-achtige) velgen, een dakspoiler en nog wat klein spul.
ok, dus ik heb nu een VIP sport voor de deur staan, ff m'n vraagprijs verhogen maar.
jetski wrote:Nee dat klopt. Dus dan moeten we ?f een GT interieur erin doen, die we al hebben. ?f andere, betere en dus duurdere sportstoelen. Van die verstelbare, onbetaalbare krengen
Volgens de diverse folders die onze zoon Michel (MBa@NL) verzamelt was het standaart interieur identiek aan de latere (1991) Plaisir en als optie was een speciaal interieur te verkrijgen wat enigzins lijkt op het later GT-interieur.
Als je wat digitale foto's of een scan van de folders wilt hebben moet je Michel maar even een PB'je sturen.
Groetjes, Henk
Bedankt voor je reactie!
We zijn nog steeds opzoek naar een origineel interieur. Maar dat gaat nog wel even duren denk ik. We doen eerst de oude GT stoelen er weer in, kunnen we eerst rustig zitten.