Laurens aka Lohran (AX GT 1.4 '90)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Remmie/Eef
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 59
Joined: ThuJun02, 2005 12:00:23 PM
Location: Zoetermeer/Capelle
Contact:

Post by Remmie/Eef »

Het is nog een automaat ook zag ik lkkr hoor :D
En leren bekleding is ook niet alles gaat altijd zweten vind ik met warm weer :?
Heb er een geluidsinstallatie in gebouwd :P
Remus demper er onder gebouwd
Wielkasten achter zijn rond
Cituning velgen zitten er onder

Wil Nog:
Luchthapper op motorkap
Verlagingsveren bij een heuveltje raken me banden mijn wielkasten en ik heb al groeven in mijn banden (k*tzooi)

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

als je stof hebt gaat 't ook zweten, alleen dan trekt 't in je stoelen! :D

Lohran
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 132
Joined: TueMay24, 2005 6:39:24 PM
Location: Hoorn Nh
Contact:

Post by Lohran »

Haha, leer heeft ook z'n nadelen inderdaad, maar het stond wel erg vet 8) Maar dit interieur is ook leuk, net ff leuker dan standaard!
Bedankt voor de leuke reacties! En ik zal de AX goed in de gaten houden bij m'n broer :wink:

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Post by 2Black »

Jij weet je auto's leuk uit te zoeken!

Dat ding heeft toch ook airco?
Leer en zweten is vooral afhankelijk van airco ja of nee, met airco kan leer heerlijk zijn.
Veel plzier ermee... ennuh...wel kaal houden h?!
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

Lohran
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 132
Joined: TueMay24, 2005 6:39:24 PM
Location: Hoorn Nh
Contact:

Post by Lohran »

Nee, hij heeft geen airco en ook geen cruise control. Maar verder is 'ie behoorlijk aangekleed.
Ik ga er wel wat aan verbouwen denk ik, maar dat is minimaal. Zo vind ik zwarte 'nieren' wel vet staan en gewone stalen zwarte velgen (ga toch winterbanden kopen denk ik) :roll: Verder misschien de achterramen (met achterste deuren) licht blinderen, staat wel strak. En nog een 324TD typeplaatje op de achterkant 8)
Verder zie ik het nog wel, in iedergeval een goede poetsbeurt en de schade beetje wegwerken.

Lohran
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 132
Joined: TueMay24, 2005 6:39:24 PM
Location: Hoorn Nh
Contact:

Post by Lohran »

Gisteren heb ik mijn BMW opgehaald en dus even wat foto's gemaakt vandaag :roll:
Op de foto's ziet 'ie er erg goed uit, maar er zijn wel wat puntjes van schade, zoals schade van een paaltje rechtsachter, wat kleine deukjes, puntjes met roest (niet veel), maar verder is 'ie erg goed, alles werkt, start goed, rijdt goed, automaat is erg soepel, ja, ik ben er erg blij mee! 8) En waarschijnlijk gaat de AX toch naar m'n broer (ja, hij is erg lastig :roll: ), dus die kan ik af en toe ook nog even rijden!

Nu de foto's:
Image
Image
Image
Image
Image
En nee, hij is nog niet gepoetst :roll:

Hier staan nog wat meer foto's voor de liefhebbers!

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

erg mooie kleur je zou haast zeggen dat ie al gepoetst is :o hopelijk heb je er veel plezier aan, gefeliciteert
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Mooie auto, dat zeker!

Maar ik kan me haast niet voorstellen dat deze auto goedkoper te rijden is dan een AX GT...
Image

Lohran
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 132
Joined: TueMay24, 2005 6:39:24 PM
Location: Hoorn Nh
Contact:

Post by Lohran »

Rob GT wrote:Mooie auto, dat zeker!

Maar ik kan me haast niet voorstellen dat deze auto goedkoper te rijden is dan een AX GT...


Dat zal het ook niet zijn, gezien de wegenbelasting+verzekering ruim 140 euro per maand is. Maar ik moest met de AX wel 2x per week vol tanken (50 euro per keer, reed ik er ook wel wat prive mee). En deze BMW slurpt 55 liter diesel. Deze heb ik gisteren vol gegooid voor 46 euro (ruim 40 liter) en moet nog even uitrekenen hoe zuinig 'ie rijdt en dus ook nog kijken wat de actieradius is. Maar ik vond het ook gewoon zonde om met de AX 100km per dag te rijden waarvan in de ochtend een groot deel in de file. En nu staat 'ie nog steeds in de straat, maar rijd ik er niet zovaak meer in.

Post Reply