Glenn aka Glenn@NL (C4 1.6HDi, ex AX Escapade 1.1i 1993)
Moderator: webmasters
Nou vanavond lekker verder ge-crea-bea't aan de tellerbak
ingredienten van vandaag:
diskettes, accuboor (of dremel) met dremeltools, sjabloontje, pen, stanleymes, schuurpapier & geduld (veel geduld)
En dan beginnen we dus zo:
En een aantal uren later:
en weer netjes ingebouwd in de tellerbak:
Morgen volgt de montage, en krijg ik hopelijk ook leven in de toerenteller + temperatuurmeter.
Ook moet ik nog even naar de signaallampjes kijken van de lichten, want die kloppen niet helemaal
De schakelaar en het werkelijke licht komen overeen, maar de lampjes in de tellerbak kloppen niet.
Dimlicht wordt aangegeven als grootlicht
Grootlicht wordt aangegeven als dimlicht
Lichtsein (zonder licht aan) wordt aangegeven als grootlicht
Lichtsein (met stadslicht) wordt aangegeven als dimlicht
Lichtsein (met dimlicht) wordt aangegeven als niks
Herkent iemand een patroon, of de oorzaak? Ik snap er niks van....
ingredienten van vandaag:
diskettes, accuboor (of dremel) met dremeltools, sjabloontje, pen, stanleymes, schuurpapier & geduld (veel geduld)
En dan beginnen we dus zo:
En een aantal uren later:
en weer netjes ingebouwd in de tellerbak:
Morgen volgt de montage, en krijg ik hopelijk ook leven in de toerenteller + temperatuurmeter.
Ook moet ik nog even naar de signaallampjes kijken van de lichten, want die kloppen niet helemaal
De schakelaar en het werkelijke licht komen overeen, maar de lampjes in de tellerbak kloppen niet.
Dimlicht wordt aangegeven als grootlicht
Grootlicht wordt aangegeven als dimlicht
Lichtsein (zonder licht aan) wordt aangegeven als grootlicht
Lichtsein (met stadslicht) wordt aangegeven als dimlicht
Lichtsein (met dimlicht) wordt aangegeven als niks
Herkent iemand een patroon, of de oorzaak? Ik snap er niks van....
Als je vanaf de aansluiting van het lampje in de tellerbak gaat meten naar de contactpunten op de tellerbak waar je die stekkers opschuift....
Dan weet je precies welk contact puntje voor welk lampje is. Kun je de draadjes aan het begin van je tellerbak (de stekker dus) omdraaien. Dan klopt het waarschijnlijk weer wel. Hij zet gewoon stroom op de verkeerde contactjes van de tellerbak.
Dan weet je precies welk contact puntje voor welk lampje is. Kun je de draadjes aan het begin van je tellerbak (de stekker dus) omdraaien. Dan klopt het waarschijnlijk weer wel. Hij zet gewoon stroom op de verkeerde contactjes van de tellerbak.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Ennnn
helaas afgekeurd
en wel op:
- lekke katalysator & einddemper
- Gordel passagierskant rafelt
- er was iets met de remmentest, deze kan niet worden voltooid omdat de AX z'n remdruk kwijt raakt oid. Erg vreemd
maarja een paar kleine puntjes naarwaar gekeken moet worden dus.
@ Rocks, elke diskette is bruikbaar natuurlijk, maar deze MOEST gewoon kapot. En als je goed kijkt zie je dat uitgeslepen plaatje terug in de tellerbak
helaas afgekeurd
en wel op:
- lekke katalysator & einddemper
- Gordel passagierskant rafelt
- er was iets met de remmentest, deze kan niet worden voltooid omdat de AX z'n remdruk kwijt raakt oid. Erg vreemd
maarja een paar kleine puntjes naarwaar gekeken moet worden dus.
@ Rocks, elke diskette is bruikbaar natuurlijk, maar deze MOEST gewoon kapot. En als je goed kijkt zie je dat uitgeslepen plaatje terug in de tellerbak
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
En weer een jaartje APK
Nieuwe einddemper, uitlaatpijp na de kat gerepareerd (dat was lek ipv kat zelf), goede gordel (en 'n aantal ?'s) waren de ingredienten.
Met de remmen bleek na nader onderzoek niets mis te zijn (en zelf ook niets vreemds gemerkt afgelopen jaar).
Ik kan dus weer een jaartje door met rijden en klussen
O en trouwens.... vandaag precies een jaar actief op 't forum!
Nieuwe einddemper, uitlaatpijp na de kat gerepareerd (dat was lek ipv kat zelf), goede gordel (en 'n aantal ?'s) waren de ingredienten.
Met de remmen bleek na nader onderzoek niets mis te zijn (en zelf ook niets vreemds gemerkt afgelopen jaar).
Ik kan dus weer een jaartje door met rijden en klussen
O en trouwens.... vandaag precies een jaar actief op 't forum!