Sarah aka saarisdaar(AX 1.4TGS'93,SAXO 1.6vts,207 1.6hdi)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

Staat heel netjes, ook zo'n witte 5-deurs is mooi :wink:

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

knapt er goed van op, SUPER! 8)

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

super Sarah!

nu nog een skirtsetje en je bent klaa r;)
Image

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

he ziet goed uit met die velgen!

en nu herken ik je ax-je ook, dus als ik er een gek begint te toeteren, dan weet je wie het is :lol:

saarisdaar
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 195
Joined: SunApr08, 2007 6:19:01 PM
Location: Heerlen

Post by saarisdaar »

Popmart wrote:he ziet goed uit met die velgen!

en nu herken ik je AX-je ook, dus als ik er een gek begint te toeteren, dan weet je wie het is :lol:


thnx!! haha.. ja rijd soms wel terug binnendoor van school dus als t goed is rijd ik dan bijna langs je :P
Zal eens goed gaan kijken of ik ergens iets roods zie staan.. tuuuuuter ik wel even, maar pas op.. voordat je t weet ben k al n straat verder 8)

hahahaha..
A to the X

saarisdaar
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 195
Joined: SunApr08, 2007 6:19:01 PM
Location: Heerlen

Post by saarisdaar »

foto's van onder de motorkap.. (o.a. de roest bij de koplampen)

Links:
Image

Image

kleine (onduidelijke) foto van alles..
Image

Rechts:
Image

Image

oja, dat een slangetje verkeerd zit, had ik al gehoord.. dus :wink: fijn hoor.. :|

en mijn auto is niet zuinig.. moet nog even de tank leegrijden en dan kijken.. maar voor wat ik nu zie? gebruikt ie veel benzine..
A to the X

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

Roest achter de koplampen hoort, als daar niks zit dan heb je of geen AX of de AX heeft z'n hele leven binnen gestaan ;)

saarisdaar
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 195
Joined: SunApr08, 2007 6:19:01 PM
Location: Heerlen

Post by saarisdaar »

MBa@NL wrote:Roest achter de koplampen hoort, als daar niks zit dan heb je of geen AX of de AX heeft z'n hele leven binnen gestaan ;)


ja, ik weet het :) mja.. heb jij er niks aan gedaan dan? die roest?
A to the X

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

saarisdaar wrote:
MBa@NL wrote:Roest achter de koplampen hoort, als daar niks zit dan heb je of geen AX of de AX heeft z'n hele leven binnen gestaan ;)


ja, ik weet het :) mja.. heb jij er niks aan gedaan dan? die roest?


NOG niet ;), moet wel snel gebeuren want het gaat steeds verder :(

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

ziet er goed uit hoor mupske, lekker schoon. :D

net die 2 roestplekjes, en t slangetje naast je carterontluchtingsslang die los hangt.... maar daar heeft 1 op de 4 axjes wel last van als je het mij vraagt.

gewoon even een tyrapje of stukje tape omheen :)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

saarisdaar
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 195
Joined: SunApr08, 2007 6:19:01 PM
Location: Heerlen

Post by saarisdaar »

DuFF wrote:ziet er goed uit hoor mupske, lekker schoon. :D

net die 2 roestplekjes, en t slangetje naast je carterontluchtingsslang die los hangt.... maar daar heeft 1 op de 4 axjes wel last van als je het mij vraagt.

gewoon even een tyrapje of stukje tape omheen :)


thnx mupke :D

ja, hopelijk blaas k de auto niet op als ik iets verander, hihihi..
nee hoor.. zo erg ben ik niet (denk ik :lol: )
A to the X

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

roest valt reuze mee!!
Wou dat ik er 2 had met zo weinig haha!!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

saarisdaar
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 195
Joined: SunApr08, 2007 6:19:01 PM
Location: Heerlen

Post by saarisdaar »

grietje wrote:roest valt reuze mee!!
Wou dat ik er 2 had met zo weinig haha!!


thnx :oops:
en ik was er zelfs over aan het denken ander AXje te kopen..

nog maar even 10x bedenken.. :roll: waarschijnlijk niet dus! :)
A to the X

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

neee niet doen idd !!

Ik had daar zegmaar een gat waardoor je je hoofd kon steken bij wijze van spreken ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

saarisdaar
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 195
Joined: SunApr08, 2007 6:19:01 PM
Location: Heerlen

Post by saarisdaar »

grietje wrote:neee niet doen idd !!

Ik had daar zegmaar een gat waardoor je je hoofd kon steken bij wijze van spreken ;)


oeii.. :?
nja, miss handig om dan bij deze te blijven indd..! :roll: Goede oplossing hiervoor gehad?

Alleen heeft het wat tijd/geld nodig voordat ie eruit ziet zoals ik hem wil zien :wink: Mja, dat probleem zal ik niet als enige hebben denk/hoop ik :)
A to the X

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Als je iemand kent met een lasapparaat is het voor een paar euro gemaakt. Je koopt een slijpschijfje voor in de slijptol en twee plaatjes metaal die je er in last. Als het erin zit goed dit insmeren/inspuiten met tectyl en je kan weer jaren vooruit.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Ik heb ze niet dichtgemaakt, geen dragende delen verder. Goed geschuurd en anti roest erop gesmeeert, paar lagen, daarover zinkspray ;) Roest iig niet verder!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

saarisdaar
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 195
Joined: SunApr08, 2007 6:19:01 PM
Location: Heerlen

Post by saarisdaar »

probleempje met mijn autotje..

als ik de auto start dan loopt ie niet erg mooi. Je hoort de hele tijd een tik.. dit probleempje is er sinds dat de koppakking vervangen is.
Kan het zijn dat er iets bij de cilinders niet goed afgesteld is? Dat is wat ik te horen kreeg van iemand die ik het vertelde..

Verder krijgt de auto vaak een schokje als ik aan het rijden ben waardoor hij opeens een stukje harder gaat. Moet hij schoongemaakt worden?
Als je niet met de auto aan het rijden bent en gewoon stilstaat en hij loopt, valt hij soms ook een beetje weg en dan opeens weer goed.

In ieder geval, hij loopt niet mooi.

Geen idee of je dit in je wie=wie moet zetten, maar kon even niks anders bedenken! :)
A to the X

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Een paar pagina's terug lees ik dat je koppakking recent vervangen is.
Hoeveel km's heb je er sindsdien mee gereden?

Na een koppakkingswissel moet je niet al te lang (paar duizend km) met die motorolie rondrijden en ff de kleppen stellen.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

saarisdaar
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 195
Joined: SunApr08, 2007 6:19:01 PM
Location: Heerlen

Post by saarisdaar »

Rio97 wrote:Hoeveel km's heb je er sindsdien mee gereden?


Hoeveel km's? uuhm.. dat zouden er denk ik ongeveer 1500 zijn?! Of misschien toch nog ietsje meer...

Goed dat je het zegt, olie moet ik ook nog eens kijken.. dat van die kleppen stellen had ik wel verwacht ja.. het klinkt echt niet normaal. Wel raar dat ze dat in de garage niet even erbij zeggen dat je terug moet komen na zoveel km's voor de kleppen? Want gezond zal het niet zijn denk ik..
A to the X

Post Reply