Kevin.broke (AX 1.5D/S.Y. Korando/Suzuki Swift Cabrio)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

:lol:

Gisteren trouwens wel de eerste 10.000 km succesvol be?indigd :D En waar deed ik dat?

Toen ik nog 30 km moest kwam ik een bordje "Ommen 29" tegen. De auto komt uit Ommen! :lol:

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

dan was je dicht in de buurt bij mij, kleine 7km vanaf ommen :D

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

ik zag 't al ja.. maar had een leuke dame bij me (al hard aan die goede voornemens aan het werken :lol:) dus vond het geen tijd voor "familiebezoek".

al zit er wel kans in dat ze hier lid gaat worden :P

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

kevin.broke wrote:ik zag 't al ja.. maar had een leuke dame bij me (al hard aan die goede voornemens aan het werken :lol:) dus vond het geen tijd voor "familiebezoek".


Dat doe je sneller dan mij :lol: :(

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Hahah.. misschien was ik er al mee bezig toen ik het typte? :P

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Zo, ik heb met wat kunst & vliegwerk gisteravond een nieuwe (imitatie :evil: ) radiator gemonteerd.
Ik rijd weer rookvrij :lol:

trouwens ook ff alle onderhoud samengevat op axkentekens.nl.tt

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

kevin.broke wrote: een nieuwe radiator gemonteerd.

lekker warm :lol: Sorry, erg flauw.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

haha, idd lekker warm :) heb een schurfthekel aan koude vingers dus had 'm ff stationair laten lopen voor ik aan de slag ging :lol:

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

zooo, min of meer wat rond voor een andere auto.. handel met gesloten portemonnee ?n de AX blijft in de familie.

als de portemonnee toch open moet gaat de nieuwe aanwinst misschien weer weg dus we zien wel efkes.

I'll keep you people posted as soon as I know more ;)

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

update: Saxo blijft in de familie, en de AX blijft van mij :D

AphexTwiins
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 172
Joined: ThuDec14, 2006 6:49:11 PM
Location: Schijndel, Noordbraband, Nederland

Post by AphexTwiins »

haha hij is zeker vet ja :D
Image
Citroën AX 1.1i TGE

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

zo, zaterdag de AX ?n de Saxo fixen en dan kan de Sax weg.. die AXjes lopen toch iets te lekker om weg te doen ;)

kreeg net zelfs van een AX 1.4i-rijdend forumlid te horen dat m'n dieseltje toch nog wel trekt and I wasn't even really pushing things...

Viergaats is wel afgeblazen, er wordt hier iemand blij van en ik ga leuke velgjes zoeken! En m'n onderstel ff fixen dus.

TwoTone
AX Master
AX Master
Posts: 1260
Joined: SatMar18, 2006 9:40:07 PM
Location: Rotterdam

Post by TwoTone »

:-O Waarom dan geen 4 gaats? Als je toch nog het een en ander aan je onderstel moet doen.
"Waar een wil is, is een weg"
Jammer dat de weg niet staat aangegeven

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

goedkopere oplossing. en origineel = makkelijker om door anderen aan te laten werken ;)

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

updates...
Saxo: verkocht.
AX: nieuwe draagarmrubbers en fusees (l+r), nieuwe schokbreker (lv), 13" lichtmetalen velgen met 165/65R13 banden rondom, remblokken vervangen (l+r), krassen aangetipt, nieuwe sub, nieuwe amp.

Morgen audio inbouwen en aansluiten en fotooooo's!!! En nog ff met een 605 V6 op weg...

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

zo! dat was me de avond wel weer. wel gelachen, veel kilometers afgelegd (een 605 V6 blijft trouwens een sublieme auto), nog wat fotootjes geklikt van david & goliath bij elkaar (ze zijn allebei donkerblauw :)) en de 605 voorzien van 17" Borbetjes.
Ook ff wat remonderdelen voor de 605 gehaald en een oliefiltertje voor m'n diesel (Purflux uiteraard!)

Daarna Brabant in, onderweg naar bokkie en verdwalen op de terugweg :roll: maar m'n AX wordt wel netjes!

Speederdd
AX Master
AX Master
Posts: 1065
Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)

Post by Speederdd »

Hello Kevin,

605 vind ik een heel mooi wagen, zelf had ik 2.1 TD graag gevonden, maar eindelijk koos ik voor mijn xantia.

Hebt jij fotos van je monster ?

stiekem ben ik wel jaloers op zo een limo.... (maar gelukkig met mijn hydro-familiale wagen)

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

is niet mijn 605, foto's komen nog!

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

ik zet 'm er maar alvast bij want ik ben zo mogelijk nog blijer dan toen ik op m'n 16e m'n eerste NSR kocht :D

Heb er weer ??n te pakken. Dit keer blijft ie 50cc ipv 110cc :P wordt m'n stadsracertje dus :D

Was net bij een niet nader te noemen bekende in de schuur aan 't ronddolen toen ik een NSR zag staan en h??l veel heimwee kreeg. Na even speuren bleek er nog ??n te staan.. Er zit nog flink wat werk aan en juist met zo'n dingen heb ik leren sleutelen... Dus een koopafspraakje aangelegd... :)

Ik heb straks echt twee van de leukste voertuigjes ter wereld, zijn jullie niet jaloers? :P

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

kevin.broke wrote:ik zet 'm er maar alvast bij want ik ben zo mogelijk nog blijer dan toen ik op m'n 16e m'n eerste NSR kocht :D

Heb er weer ??n te pakken. Dit keer blijft ie 50cc ipv 110cc :P wordt m'n stadsracertje dus :D

Was net bij een niet nader te noemen bekende in de schuur aan 't ronddolen toen ik een NSR zag staan en h??l veel heimwee kreeg. Na even speuren bleek er nog ??n te staan.. Er zit nog flink wat werk aan en juist met zo'n dingen heb ik leren sleutelen... Dus een koopafspraakje aangelegd... :)

Ik heb straks echt twee van de leukste voertuigjes ter wereld, zijn jullie niet jaloers? :P



dat was niet in Brabant :wink:
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Post Reply