dat zou al een fotomoment op zich zijn!
Michel Bats aka MBa@NL (AX Plaisir U9 '91, AX 14 TRS U9 '90)
Moderator: webmasters
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

-
Mastenhose
- profiel verwijderd

-
MBa@NL
- Archivaris

Zoals de meeste opzich al hadden begrepen en gezien de hints van Marc en Romy opzich redelijk tot over duidelijk waren was dit vandaag de dag waar ik ondertussen best wel naar toe geleefd heb... De "AX CHRONO" bestikkering is nu eindelijk geplakt en het is ver boven m'n verwachting! 
Morgen het verhaal maar eerst maar een wat foto's van het eindresultaat, ben momenteel te moe om nog iets fatsoenlijks te typen...

De grille wordt weer wit, de spoiler wordt hoe dan ook wit en gaat er af als ik de onderspoiler heb die ik wil (en die wordt rood) en de tankdop wordt ook weer wit.
Marc, super bedankt voor het bestikkeren. Romy, super bedankt voor de motorkap isolatie en beide (en Spirit niet te vergeten
) nog eens bedankt voor de gezelligheid en de bbq!
Morgen het verhaal maar eerst maar een wat foto's van het eindresultaat, ben momenteel te moe om nog iets fatsoenlijks te typen...
De grille wordt weer wit, de spoiler wordt hoe dan ook wit en gaat er af als ik de onderspoiler heb die ik wil (en die wordt rood) en de tankdop wordt ook weer wit.
Marc, super bedankt voor het bestikkeren. Romy, super bedankt voor de motorkap isolatie en beide (en Spirit niet te vergeten
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

-
MBa@NL
- Archivaris

Zo een is mijn bedoeling en die dan rood maken (rood zoals de stikkers): KLIKMastenhose wrote:Welk type onderspoiler zoek je voor de achterklep? Type wat Duff heeft?
Om dus net iets meer dit idee te krijgen: KLIK
Dat heb ik mezelf opzich ook al afgevraagd... ik denk datie er t.z.t. af gaat... even kijken hoe het isMastenhose wrote:En blijft de reflectorplaat erop zitten?
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

Die spoiler heb ik behalve jouw foto nu net nog nooit eerder gezien!
Die op 't dak heb ik weleens op een auto van een clublid gezien, weet alleen niet meer wie, maar die zoek je niet, dus maakt niets uit.
Wat betreft de reflectorplaat, persoonlijk vind ik 't de achterklep nu te rood maken, maar 't is jouw auto natuurlijk, dus je moet ermee doen wat je wilt!
Ik vind 'm in ieder geval al supernetjes worden zo!
-
MBa@NL
- Archivaris

Zijn beide echt door Citroën geleverdMastenhose wrote:
Die op 't dak heb ik weleens op een auto van een clublid gezien, weet alleen niet meer wie, maar die zoek je niet, dus maakt niets uit.
Dat idee had ik dus ook al daarom denk ik datie er weer af gaatMastenhose wrote:Wat betreft de reflectorplaat, persoonlijk vind ik 't de achterklep nu te rood maken, ...
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

Zal alleen geen gemakkelijke opgave zijn om er één te vinden denk ik zo...MBa@NL wrote:Zijn beide echt door Citroën geleverdMastenhose wrote:
-
Henk Bats
- Drempelkiller

Ik heb de auto net pas kunnen bekijken hij is in het echt nog mooier als op de foto.
Geweldig werk geleverd Marc.
Groetjes, Henk
Geweldig werk geleverd Marc.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
ik ben er ook erg trots op!
plakken ging, ondanks de temperatuur, uit de kunst
was alleen de Double Chevron vergeten op de achterkant, maar dat werd met een vaste hand en een plamuurmes zo opgelost
zonder trekhaak/kenteken ergens in een schuur zetten onder een dikke laag stof.. foto's van maken, opsturen naar Citroën.. en hun zich helemaal de blubber laten schrikken
k heb hier ook nog een kleine euhmm 140 foto's, maar daar zal ik wel even een selectie uit maken
en dat alles met dank aan Streetgraphics
plakken ging, ondanks de temperatuur, uit de kunst
was alleen de Double Chevron vergeten op de achterkant, maar dat werd met een vaste hand en een plamuurmes zo opgelost
zonder trekhaak/kenteken ergens in een schuur zetten onder een dikke laag stof.. foto's van maken, opsturen naar Citroën.. en hun zich helemaal de blubber laten schrikken
k heb hier ook nog een kleine euhmm 140 foto's, maar daar zal ik wel even een selectie uit maken
en dat alles met dank aan Streetgraphics
Last edited by q01z on SunJul05, 2009 2:32:49 PM, edited 1 time in total.
-
MBa@NL
- Archivaris

omdat ik zelf ook bijna de mist in ging door het op beide portieren te zettenMNM(tm) wrote:Maar waarom staat er alleen op 't linker portier "CHRONO ..." ?
en iedereen bedankt voor de reacties