eerst m'n witte zonder op of aanmerkingen en nu vandaag voor m'n blauwe met vlag en wimpel een versche APK mogen ontvangen
Maar al met al nog zat te doen aan beide de een krijgt een GT dash en de ander krijgt een verse koppakking (met alles wat daar ook bij komt kijken). En degene die m'n wie=wie al wat langer volgen en/of me persoonlijk kennen weten wel wat waar in komt
goedzo michel :D!!
Mag ik beetje van je geluk lenen (A)?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
eerst m'n witte zonder op of aanmerkingen en nu vandaag voor m'n blauwe met vlag en wimpel een versche APK mogen ontvangen
Maar al met al nog zat te doen aan beide de een krijgt een GT dash en de ander krijgt een verse koppakking (met alles wat daar ook bij komt kijken). En degene die m'n wie=wie al wat langer volgen en/of me persoonlijk kennen weten wel wat waar in komt
goedzo michel :D!!
Mag ik beetje van je geluk lenen (A)?
voor dit jaar niet meer nodig dus als ik het voor volgend jaar weer terug heb...
laatst bij Bas (Punaxio) langsgeweest om de stoelverwarming die hij uit een 11TRS op de sloop had gehaald op te halen en vandaag de laatste had gelegd aan het inbouwen.
2Black wrote:De mussen vallen hier van het dak door de hitte en wat doen de Batsjes?
Stoelverwarming inbouwen....
Klinkt bekend, zoiets stond ook al in me MSN naam
2Black wrote:Mannen, dat ziet er allemaal extreem netjes uit!
Bas heeft gelukkig alles netjes uide 11TRS op de sloop gehaald dus dat scheelt ook al een heel stuk
2Black wrote:Wat komt er hierna?
Airco?
Geen slecht idee ff een phase 1 zien te vinden die dat heeft punt is wel dat de stoelverwarming er dan weer uit moet als ik het origineel wil hebben... airco zit op de plaats van het tunnelbakje namelijk
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).