DuFF wrote:Nee ik zoek nog een leuk fotomodelletje om het totaalplaatje wat op te leuken
Waar zullen we afspreken?
Neh, nét niet vrouwelijk genoeg... Doe maar een foto zonder vrouw, voordat je een model hebt gevonden die op de foto wil met een standaard 206 moet je geld uitgeven... En zolang willen we niet wachten
of ik vraag vincent met zijn pruik, wat een hete slet is dat toch.
foto´s laat ik ff op een laag pitje, het is veels te warm om ook maar iets te ondernemen, ik kom er wel mee naar de meeting de 11e, en reallife is mooier als foto´s .
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Happytree wrote:Gefeliciteerd! begin je de AX al flink te missen?
nee. heb nog genoeg foto's dus ik heb een medicijn voor mocht ik hem toch gaan missen
de 206 is super, en zodoende mis ik de ax niet echt. (volgens mij is de 206 zelfs nog sneller ook hihi)
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
DuFF wrote: en wedden dat ie dan alsnog chicks aan de haak slaat.
Zelfs al sta ik met een bh aan en op hoge hakken (met die knot en m'n bril op het puntje van mijn neus)....
Ik heb serieus nog meisjes versiert in een roze mallot met een middeleeuwse pruik op....
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.