Grietje
Moderator: webmasters
thanx!Cindy wrote:Romy, wat wordt ie moooooooi !!!!!
En wat gaaf dat die strepen/stickers eraf kunnen, vond die ook nooit mooi...
Die stoelen staan ook super.
Hij doet t goed hoor Sinds mn eigen velgen en na verlaging trilt ie ineens wel bij de 110-120 *-) Maar eens opnieuw laten balanceren...
Verder liep ie ineens stationair veelste hoog, maar marc heeft een vacuumslangetje losgetrokken/vastgemaakt en dat loste het op.
En stickers vind ik wel, desnoods gewoon bestellen, het zijn maar rechte lijntjes!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Ik begreep van Michel dat hij ze bij een of andere onderdelen handel had zien liggen.grietje wrote:.......... En stickers vind ik wel, desnoods gewoon bestellen, het zijn maar rechte lijntjes!
Groetjes, Henk
Oh ja vergeet ik nog te melden dat de GT er netjes uit ziet.
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Henk, ja idd, die stickers zouden idd ook ergens nieuw te verkrijgen moeten zijn! Ik wil ze eigenlijk in het blauw... maja
Vandaag aan 1 kant de stickers er helemaal af, en het voorscherm gepoetst, toen had ik geen zin meer *-)
Toen kwam Michel met een ruitenwisserhendel (thanx Aad & Michel!!!) dus dat ff gauw vervangen.
Verder wou ik hem verlagen achter, maar dat bleek ERG hopeloos, alles was echt te ver heen en de achteras ook niet in zo'n denderende staat. Ben dus opzoek naar een nieuwe/andere
Later op de dag kwamen Richie en aanhang :P nog langs om de bromvlieg op te halen voor onder zijn AXje. Die hebben we even voor ze gemonteerd, startmotor vervangen, en toen nog een rondje in de GTI te crossen. Was gezellig!
Issie niet lief?
Vond ik wel, dus ik heb hem geknuffeld
Vandaag aan 1 kant de stickers er helemaal af, en het voorscherm gepoetst, toen had ik geen zin meer *-)
Toen kwam Michel met een ruitenwisserhendel (thanx Aad & Michel!!!) dus dat ff gauw vervangen.
Verder wou ik hem verlagen achter, maar dat bleek ERG hopeloos, alles was echt te ver heen en de achteras ook niet in zo'n denderende staat. Ben dus opzoek naar een nieuwe/andere
Later op de dag kwamen Richie en aanhang :P nog langs om de bromvlieg op te halen voor onder zijn AXje. Die hebben we even voor ze gemonteerd, startmotor vervangen, en toen nog een rondje in de GTI te crossen. Was gezellig!
Issie niet lief?
Vond ik wel, dus ik heb hem geknuffeld
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Dat moet je af en toe zeker even doen een knuffel geven. Dan doet ie het de volgende morgen gegarandeerd weer.
Nee zonder gekheid soms heb ik het idee als je lief bent voor je auto en hem goed verzorgt dat ie je dan nooit laat staan. En als je erop staat de schelden denkt ie de volgende ochtend... je gaat maar lekker lopen.
Nee zonder gekheid soms heb ik het idee als je lief bent voor je auto en hem goed verzorgt dat ie je dan nooit laat staan. En als je erop staat de schelden denkt ie de volgende ochtend... je gaat maar lekker lopen.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Je man, wat denk je dan man Ik mot wel Sjonniebak man! dat owned weetjuhwel!
Zo, dit weekend weer ffkes kilometertjes afgelegd, hij deed het weer goed!
loopt ook wel iets zuiniger sinds marc de vacuumslangetje veranderd heeft Goed he! 1 op 16 nu, maar hij draait wel langere stukken ntrlk, maar wel 130-140 op de snelweg en lang doortrekken. Daar is t een GT voor!
Zo, dit weekend weer ffkes kilometertjes afgelegd, hij deed het weer goed!
loopt ook wel iets zuiniger sinds marc de vacuumslangetje veranderd heeft Goed he! 1 op 16 nu, maar hij draait wel langere stukken ntrlk, maar wel 130-140 op de snelweg en lang doortrekken. Daar is t een GT voor!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
't Is toch een type 2 ?Rob GT wrote:Heb vandaag een zuinigheidsrecord gevestigd 1 op 14 en een beetje.MNM(tm) wrote:Hoeveel doet jouw 1.1 dan nu?Rob GT wrote:1 op 16
Wat doe ik verkeerd met de 1.1
Vorige week had ik 37 liter getankt... (wat mij verbaasde, want ik dacht dat ik een 36 litertank had)
Ach ja, ik kan tenminste rijden...
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Nah het is niet precies 1 op 16 hoor, zo precies kan ik het niet uitrekenen. 1 op 15.5 zou ook kunnen! Maar het is iig mintens 1 op 15, minder kan niet
Maar 1 op 14 is toch niet zon ramp? dat deed mijn blauwe ook
Maar 1 op 14 is toch niet zon ramp? dat deed mijn blauwe ook
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Alleen 1.0(E) heeft toch 36 liter toch?MBa@NL wrote:Vanaf eind type 1 is alles 43 liter gewordenRob GT wrote:Heb vandaag een zuinigheidsrecord gevestigd 1 op 14 en een beetje.
Vorige week had ik 37 liter getankt... (wat mij verbaasde, want ik dacht dat ik een 36 litertank had)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Archivaris
- Posts: 5045
- Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
maar volgens mij inderdaad alleen de type 1 1.0 heeft een 36l tankgrietje wrote:Alleen 1.0(E) heeft toch 36 liter toch?MBa@NL wrote:Vanaf eind type 1 is alles 43 liter gewordenRob GT wrote:Heb vandaag een zuinigheidsrecord gevestigd 1 op 14 en een beetje.
Vorige week had ik 37 liter getankt... (wat mij verbaasde, want ik dacht dat ik een 36 litertank had)