Fenwick (2 GTI's + 2 TRE's)
Moderator: webmasters
-
- Total admin
Iedereen bij ons thuis alvast welraoel wrote:hebben alle belgen lang haar?
Goed bezig!
En alweer een aandrijfas
Een nieuw aandrijfasje ligt alvast klaar. Ik had een 16V-as besteld, maar tot mijn grote verbazing zie ik nu dat ax GTI assen met tussenlager = 16V assen Dus dat gaat sowieso opnieuw kapot. Maargoed, er bestaan nog alternatieven.
Trouwens nog wat up te daten!
We zijn begonnen met platen inlassen voor de rolkooi.
koffer:
Voor:
Die achter de zetels van de hoofdbeugel moeten nog gelast worden:
Je ziet ook direct dat er nog wel wat werk is met de zetelpunten *-)
Ik ben ook al begonnen met de onderkant kuisen, maar heb echt nog een pak werk. Ook hier en daar een beetje roest
rommel:
Gisteren trouwens telefoon gekregen van het keuringsstation dat mijn gelijkvormigheidsprocedure gedaan heeft mbt het invoeren. Ze wisten me te zeggen dat ze een attest nodig hebben van Citroën zelf met de gewichten op van de auto op en de vooras en achteras appart etc.
Kunnen ze dat niet gewoon zelf ff opzoeken? :s
Ook al 170€ mogen overschrijven naar het ministerie voor mn gelijkvormigheidsattest.
-
- Total admin
dankjeBossie wrote:Ziet er goed uit Fenwick
Het blijft wel een gezeur met al die attesten die je nodig hebt. Daar wordt je ook niet vrolijk van.
Ah, al die frustratie zal snel vergeten zijn als ik eenmaal perfect legaal met dit verbouwde karretje over de weggetjes ga scheuren
En ook wel stom, want het gewicht zal totaal niet meer kloppen
Lekker bezig. Laswerk gaat toch gauw een paar uurtjes inzitten. Als ik de ruimte en tijd had gehad had ik het ook erg graag zelf gedaan. Anderzijds is het ook wel lekker om samen met mijn gezinnetje met regelmaat de ontwikkelingen bij de garage te volgen.
Gaan jullie de auto ook nog (laten) spuiten.
-
- Total admin
Yup, hij wordt in het wit gespoten. Wat er nog op komt vertel ik laterwilfred wrote:Lekker bezig. Laswerk gaat toch gauw een paar uurtjes inzitten. Als ik de ruimte en tijd had gehad had ik het ook erg graag zelf gedaan. Anderzijds is het ook wel lekker om samen met mijn gezinnetje met regelmaat de ontwikkelingen bij de garage te volgen.
We weten wel nog niet of hij bij ons in de garage in een spuitcabine gespoten wordt, of bij een spuiter.
Ah, valt denk ik wel nog mee. Eerst eens zien hoe makkelijk ik aan zo'n attest geraak. Misschien morgen eens langsgaan.Bossie wrote:Dat lijkt me het meest frustrerende van het hele verhaal.citrofenwick wrote: En ook wel stom, want het gewicht zal totaal niet meer kloppen
-
- Total admin
-
- Total admin
De bedoeling is dat we tegen 15/08 sowieso De rally van Staden mee kunnen rijden.saxo100 wrote:hey mannen, dat ziet er top uit zeg.
Wat is de planning dat jullie het klaar willen hebben
http://www.amcstaden.be/amcstaden/home.aspx
Uiteraard willen we de wagen minstens een goeie maand op voorhand af hebben zodat ik rustig mijn verlof kan nemen zonder stress, en de wagen al wat kan testen en gewoon worden.
@ Browny: ja, misschien wel. Ik denk er sowieso nog wel over na
en ty jb!
-
- Total admin
Het ging moeilijk zijn om de steunplaten voor de rolkooi aan de B-stijl proper zelf te maken. Viavia wisten we een plaats waar we die mochten gaan plooien bij iemand die op pensioen was, en daar zijn we langsgeweest.
Dit zijn de platen:
En dit is het ingelaste resultaat:
We hebben de plaat ook een stukje tegen de dorpel gelast om wat extra sterkte te hebben.
Maandag ga ik om bouten om de kooi vast mee te zetten.
Dan de zetelpunten
Dit zijn de platen:
En dit is het ingelaste resultaat:
We hebben de plaat ook een stukje tegen de dorpel gelast om wat extra sterkte te hebben.
Maandag ga ik om bouten om de kooi vast mee te zetten.
Dan de zetelpunten