Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Er zitten gereviseerde klauwen op, dus heel vast mag het niet zitten, en ervaring met losmaken van dingen die vast zitten heb ik ondertussen ook genoeg, dus dat gaat goedkomen..Holländer wrote:lijkt mij het meest makkelijk. Remmen en blokken aan beide kanten wisselen moet in een paar uurtjes toch te doen zijn. En dan maar hopen dat niet alles vast zit en dat het droog is, kun je inderdaad meteen door naar de APK
APK verlopen zover ik weet.. en dan maak ik inderdaad n afspraak, waarna ik dus legaal over de weg naar mn afspraak toe mag rijden. Zou goed moeten komen..Bossie wrote:Is de auto daadwerkelijk APK afgekeurd (met melding bij RDW) of is de APK enkel verlopen? Schijnt nogal uit te maken mocht je gepakt worden. Controleer ook even wat je verzekering er van vindt.
Je kunt overigens wel zeggen dat je onderweg bent naar de keuring, maar daar moet je ook een bewijs van overleggen.
Kortom, mocht er wat gebeuren, dan had je maar wat graag een paar centen neergelegd om die auto op de juiste wijze thuis te krijgen.
en dr ligt nu n compleet andere motor in, dus daar zou het niet aan mogen liggenLosroyos wrote:Alexander, Maak je niet druk dat is de vloek die op deze auto rust.
Ik kocht hem en op de terug weg knalde de koppaking er ook uit, Heeft niks met jou te maken maar de auto is behekst.
Nou veel succes met je onderhandelingen en koop van een nieuwe geschikte diesel.
Check ook je verzekering nog even. Overigens betwijfel ik het als je vlak na vertrek bij MNM aangehouden wordt en je gewoon door mag rijden naar Delft voor je APK afspraak. Je moet wel meer dan 60 km rijden.AlexanderB wrote:APK verlopen zover ik weet.. en dan maak ik inderdaad n afspraak, waarna ik dus legaal over de weg naar mn afspraak toe mag rijden. Zou goed moeten komen..Bossie wrote:Is de auto daadwerkelijk APK afgekeurd (met melding bij RDW) of is de APK enkel verlopen? Schijnt nogal uit te maken mocht je gepakt worden. Controleer ook even wat je verzekering er van vindt.
Je kunt overigens wel zeggen dat je onderweg bent naar de keuring, maar daar moet je ook een bewijs van overleggen.
Kortom, mocht er wat gebeuren, dan had je maar wat graag een paar centen neergelegd om die auto op de juiste wijze thuis te krijgen.![]()
Regel zo'n ding en een trekwagen en regel met mij een dag door de week, ik wil hem wel voor je rijden. Delft is met de trein prima te doen en gratis, mits door de weeks en buiten de zomerperiode. En zoals je weet heb ik wel BE.AlexanderB wrote:Mja, hele andere vraag: wie weet er een lief schattig klein oprijwagentje te huur voor een AX? hoeft geen tientons trailer te zijn of complete oprij-vrachtwagen, maar ik kan nergens iets vinden wat achter n normale auto te trekken is zonder BE.