Grietje
Moderator: webmasters
thanx duff voor de fotos
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ik schiet ook niet erg op
*mept marc*
*mept marc*
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
poets poets
Jammer dat ik maar de helft had gedaan *-)
kontje zonder stickers
Toch maar weer stickers
Interieur dat schreeuwde om een schoonmaak beurt:
En na zuigen en poetsen en ontvetten
Asbak heeft een paar uur in zeer giftige chemische troep gelegen en toen was die ook weer als nieuw :P Hele dashbord is schoongemaakt enzow
Volgende hoofdstuk was dat enorme gat door alarm wat met parkers in een zwak stuk AX was gezet....
Van boven:
Van onder:
Roestomvormer erop, 2 uur drogen, daarna tectiellaag:
Helaas is de bumpersteun gesneuveld, die bleek alleen nog aan het voorscherm te hangen Maar goed, daar hing ie toch al niet aan; maar ff kijken of dat gelast/gefixed kan worden.
Andere roestplekjes:
aan 1 kant achter de achterlichten
aan 1 kant achter de veerpoot:
Onder de parafaan oppervlakkig, bij beide deuren op de binnenspijl (waar de bedrading van CV enzo loopt) wat roest.
Lekker bezig geweest weer dus..
Jammer dat ik maar de helft had gedaan *-)
kontje zonder stickers
Toch maar weer stickers
Interieur dat schreeuwde om een schoonmaak beurt:
En na zuigen en poetsen en ontvetten
Asbak heeft een paar uur in zeer giftige chemische troep gelegen en toen was die ook weer als nieuw :P Hele dashbord is schoongemaakt enzow
Volgende hoofdstuk was dat enorme gat door alarm wat met parkers in een zwak stuk AX was gezet....
Van boven:
Van onder:
Roestomvormer erop, 2 uur drogen, daarna tectiellaag:
Helaas is de bumpersteun gesneuveld, die bleek alleen nog aan het voorscherm te hangen Maar goed, daar hing ie toch al niet aan; maar ff kijken of dat gelast/gefixed kan worden.
Andere roestplekjes:
aan 1 kant achter de achterlichten
aan 1 kant achter de veerpoot:
Onder de parafaan oppervlakkig, bij beide deuren op de binnenspijl (waar de bedrading van CV enzo loopt) wat roest.
Lekker bezig geweest weer dus..
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
De blauwe is net geschorst en uit de verzekering geschopt...
TRS is van mijn naam af, pap betaalt er 102 euro per jaar voor en ik 30 per maand! men... Hij deed het net weer dus hij word van de oprit afgeschopt.
Ik zelf heb nu enkelt nog een GT.... Zometeen die blauwe voor de laatste keer starten en op de oprit zetten, en dan zal die zijn einde mee gaan maken
TRS is van mijn naam af, pap betaalt er 102 euro per jaar voor en ik 30 per maand! men... Hij deed het net weer dus hij word van de oprit afgeschopt.
Ik zelf heb nu enkelt nog een GT.... Zometeen die blauwe voor de laatste keer starten en op de oprit zetten, en dan zal die zijn einde mee gaan maken
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
snik snik!!!
Slopen zal ik wel met liefde en plezier doen
Slopen zal ik wel met liefde en plezier doen
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
AX kwartet
AX 1.0 E (carburateur) uit 1987, 75.000 km, eerste eigenaar, rouge furio
GT bumper, skirts, GT interieur, LM velgen, spoiler
AX 1.4 GT (injectie) uit 1990, 127.000 km, 3de eigenaar, zwart
Orgineel
AX 1.4 TRS (injectie) uit 1989, 132.000 km, 4de eigenaar, zilvergrijs
Half lederen interieur, GT bumper
AX 1.1 TGE (injectie) uit 1991, 200.000 km, 3de eigenaar, ENU blauw
Kuipstoelen, GT bumper, wielkastskirts, GT motorblok, spagetti, custom motorkap, custom interieur, cup spiegels, verlaagd, foam spoiler, LM cup velgen
AX 1.0 E (carburateur) uit 1987, 75.000 km, eerste eigenaar, rouge furio
GT bumper, skirts, GT interieur, LM velgen, spoiler
AX 1.4 GT (injectie) uit 1990, 127.000 km, 3de eigenaar, zwart
Orgineel
AX 1.4 TRS (injectie) uit 1989, 132.000 km, 4de eigenaar, zilvergrijs
Half lederen interieur, GT bumper
AX 1.1 TGE (injectie) uit 1991, 200.000 km, 3de eigenaar, ENU blauw
Kuipstoelen, GT bumper, wielkastskirts, GT motorblok, spagetti, custom motorkap, custom interieur, cup spiegels, verlaagd, foam spoiler, LM cup velgen
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Jeeetje, wat een rijtje zeg!
Zullen de buren vast ook wel zeggen.
Je zou bijna zeggen dat AX'ofilie besmettelijk is
Zo'n originele voorkant van je nieuwste aanwinst ziet er eigenlijk ook wel erg gaaf uit.
Zullen de buren vast ook wel zeggen.
Je zou bijna zeggen dat AX'ofilie besmettelijk is
Zo'n originele voorkant van je nieuwste aanwinst ziet er eigenlijk ook wel erg gaaf uit.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Joost wrote:4 op een rij, je hebt gewonnen
Idd, die blauwe is rot op ongewenste plekken (zoiezo erg ernstig voor een '91er) en het is ' maar' een 1.1, geen zin om geld te steken in een ' waardeloze' carosserie Liever een echte GT
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).