dat is ook omdat ik er al met grof geweld op gezeten hebcitrofenwick wrote:Als ik die foto zo bezie zit er nog niet te veel roest op en rond uw chassisbalken. Liever een paar gaten meer toelassen dan roest op zo'n plekken. Goed bezig alweer


Moderator: webmasters
dat is ook omdat ik er al met grof geweld op gezeten hebcitrofenwick wrote:Als ik die foto zo bezie zit er nog niet te veel roest op en rond uw chassisbalken. Liever een paar gaten meer toelassen dan roest op zo'n plekken. Goed bezig alweer
je moest eens weten hoe dikwijls ik dit al gedacht hebcitrofenwick wrote:. Tmeeste roest is nu weg zeker?
de weg van de kabelboom heb ik in men hoofd al uitgestippeldq01z wrote:lekker bezig Michaël!
je maakt je kabelboom wel lastig zomaar die zal je toch wel weg willen werken..
zitten iig genoeg lasuren in nu!
ooh seg nog meer knip en plak werkAlexanderB wrote:pak een rol tauw en een rol tape en een schaar, en maak de kabelboom zoals je hem wilt hebben lopen en naar alle aansluitpunten van touw.. en dan leg je die over de bestaande kabelboom heen en weet je waar je moet verlengen..
Mega-tip! die gebruik ik zeker. bedankt!AlexanderB wrote:pak een rol tauw en een rol tape en een schaar, en maak de kabelboom zoals je hem wilt hebben lopen en naar alle aansluitpunten van touw.. en dan leg je die over de bestaande kabelboom heen en weet je waar je moet verlengen..
goeie keuze, past zo een B16a2 in, dan overzetten naar OBD2 en je hebt 160 pk + vtec + funLosroyos wrote:Klinkt goed allemaal. Leuk dat je toch weer bij de zelfde aan de slag kon.
Ik ben namelijk ook terug bij hondaalleen in de vorm van een Civic EG Sedan