Grietje
Moderator: webmasters
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Gefeliciteerd met je GT, Bossie vroeg om veel foto's, ééntje ook niet?
We zijn zo nieuwsgierig
Groetjes, Henk
We zijn zo nieuwsgierig
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Ja het heeft even geduurd, maar nu is ie er eindelijk. Type 1, rijd super lekker, en zwart, en mooi!!:D Precies wat ik zochtRock's wrote:EINDELIJK !.... na een stuk of 5 pogingen... een eigen GT type 1
Browny, stappenmotor is absoluut niets mis mee! dan looptie echt niet zo mooi. Thanx voor de foto
Probleem is /word nog even niets aan gedaan, moet eerst maar eens voorkomen. Eventueel de injectie en sensoren vanmijn blauwe wel alvast over. Overigens looptie zo goed dat het blok er miss toch nog wel ff in blijft liggen*-) Andere op reserve....
Dingen die ik nog even moet verhelpen:
- Binnenlampje werkend krijgen
- Poetsen
- Olie nivo lampje is op hol, sensor ff nakieken
- Mistlampen werkenniet, ff nakieken
- Alarm eruit snokken
- Ander stuur (neem ff marc zn sportstuurtje)
- radiootje erin
En grotere 'dingen' die wel moeten
- Remmen klapperen, nieuwe schijfjes en blokjes miss
- V-bak wisselen... Eindlager fluit in zijn 5 en hij schakelt vrij zwaar; ik heb een super perfecte vbak onder die blauwe dus...
- kuipjes erin.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
zo, net ff een flink rondje gereden.. km'tje of 15a20 denk.. en de conclusie?
tsja.. perfect! hij rijdt eigenlijk echt goed!
hij stuurt fijn, lekker licht.. remt ook goed (ok, klappert iets.. maar ach)
motortje snort ook lekker, heel mooi rustig, ook qua geluid.. geen gekke trillingen in het onderstel, geen gekke geluiden uit het onderstel.. alleen over kinderkopjes rammelde uiteraard al het plastic vh interieur.. maar dat hoort
enige puntjes die ik kon verzinnen;
-stuurtje vervangen
-mistlichten vervangen en lampjes in doen..
-lampje vh oliepeil blijft branden/knipperen/branden gaat weer uit.. gaat weer branden..
en hij is niet zo heel erg snel.. maar dat is misschien een kwestie van losrijden, want hij loopt wel erg netjes!
gaaf! morgen maar ff foto's bakken
tsja.. perfect! hij rijdt eigenlijk echt goed!
hij stuurt fijn, lekker licht.. remt ook goed (ok, klappert iets.. maar ach)
motortje snort ook lekker, heel mooi rustig, ook qua geluid.. geen gekke trillingen in het onderstel, geen gekke geluiden uit het onderstel.. alleen over kinderkopjes rammelde uiteraard al het plastic vh interieur.. maar dat hoort
enige puntjes die ik kon verzinnen;
-stuurtje vervangen
-mistlichten vervangen en lampjes in doen..
-lampje vh oliepeil blijft branden/knipperen/branden gaat weer uit.. gaat weer branden..
en hij is niet zo heel erg snel.. maar dat is misschien een kwestie van losrijden, want hij loopt wel erg netjes!
gaaf! morgen maar ff foto's bakken
Dat win ik Duff
Ik heb zin in morgen!! Wil eigenlijk nu gaan slapen, is het snellermorgen
Ik heb zin in morgen!! Wil eigenlijk nu gaan slapen, is het snellermorgen
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Morgen ga ik niet redden. Heb 's ochtends genoeg te doen en 's middags moet Hester werken. Betekent dat ik op Thomas moet passen.q01z wrote:kom je m morgen bewonderen?Bossie wrote:He Romy, dat ziet er goed uit !!! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
kan je gelijk het contactslot voor de TRS brengen zegt romy...
Maar je kan natuurlijk altijd even langs komen om hem op te halen. Moet hem alleen wel effe opzoeken. Het lijkt hier soms net op Die Ludolfs
alsof ik geen zin heb in morgen, maar eigenlijk is dat het nu al, dus tot over een paar uur, en dan heb ik als het meezit ook weer een leuke update voor mijn wie=wiegrietje wrote:Dat win ik Duff
Ik heb zin in morgen!! Wil eigenlijk nu gaan slapen, is het snellermorgen
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Thanx iedereen!!
Nou, fotos dan
Vandaag lekker gesleuteld.. Nuja, niet echt gesleuteld. Vooral gepoetst enzo en opzich nog niet ver gekomen haha.
Eerst de auto in dag licht even goed bekeken. Hij heeft toch nog wel een hoop kleine deukjes en kleine steenslagpitjes die beetje roestig zijn.
Aan de rechterkant verdwijnt er zeker roest onder de dorpel skirt maar die hebben we er nog even niet afgehaald (doe ik liever thuis)
Rechts achter het achterlicht en de achterste bumpersteun hebben ook wel (flinke) roestschade maar links daarintegen zit niets *-)
Verder bij de deuren wat roest, onder de parafaan, achter de koplampen.
Het reserve wiel gaat naar t grofvuil want dat is niet meer bruikbaar haha!
Achterbak heeft wonder boven wonder geen roest *-) Wel ietsje pietsje oppervlakkig maar dat stelt echt niets voor.
Dat de mistlichten het niet deden was niet zo vreemd hihi:
Meestal staat er water in maar bij mij zand Aangezien ze er verder ook vooral erg stuk uitzagen zijn ze weggegooid :
Vervolgens hen ik 1 kant van de auto gepoetst , en de bumpers en skirts zwart gemaakt met zon middeltje. Staat echt een stuk beter. Verder de stickers van de achterklep gepeuterd, daar kan ik me best aan ergeren :+
Alle rubbers (ramen, achterklep, achterlichten) eraf en ingevet en auto gewassen. Paar wielkasten uitgeborsteld, achteras bekeken (omdat ik die erg roestig vind/vond)
Radio klaar gelegd maar uiteindelijk niet aangesloten, had het koud. Ook binnen nog niet gezogen, maar dat komt van de week wel
Nou, fotos dan
Vandaag lekker gesleuteld.. Nuja, niet echt gesleuteld. Vooral gepoetst enzo en opzich nog niet ver gekomen haha.
Eerst de auto in dag licht even goed bekeken. Hij heeft toch nog wel een hoop kleine deukjes en kleine steenslagpitjes die beetje roestig zijn.
Aan de rechterkant verdwijnt er zeker roest onder de dorpel skirt maar die hebben we er nog even niet afgehaald (doe ik liever thuis)
Rechts achter het achterlicht en de achterste bumpersteun hebben ook wel (flinke) roestschade maar links daarintegen zit niets *-)
Verder bij de deuren wat roest, onder de parafaan, achter de koplampen.
Het reserve wiel gaat naar t grofvuil want dat is niet meer bruikbaar haha!
Achterbak heeft wonder boven wonder geen roest *-) Wel ietsje pietsje oppervlakkig maar dat stelt echt niets voor.
Dat de mistlichten het niet deden was niet zo vreemd hihi:
Meestal staat er water in maar bij mij zand Aangezien ze er verder ook vooral erg stuk uitzagen zijn ze weggegooid :
Vervolgens hen ik 1 kant van de auto gepoetst , en de bumpers en skirts zwart gemaakt met zon middeltje. Staat echt een stuk beter. Verder de stickers van de achterklep gepeuterd, daar kan ik me best aan ergeren :+
Alle rubbers (ramen, achterklep, achterlichten) eraf en ingevet en auto gewassen. Paar wielkasten uitgeborsteld, achteras bekeken (omdat ik die erg roestig vind/vond)
Radio klaar gelegd maar uiteindelijk niet aangesloten, had het koud. Ook binnen nog niet gezogen, maar dat komt van de week wel
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Lijstje wat ik wil gaan /moet doen:
- Verlagen en dempers en veren vervangen
- Radio aansluiten
- Kuipstoelen erin met 4 punts gordels
- Roest behandelen, ook onder skirts
- Velgen switchen
- Open lucht filter
- Olie pijl sensor vervangen
- Nieuwe mistlichten + aansluiten
- Motorkap laten spuiten + monteren
- Naaf sportstuur regelen, sportstuur erin
- Nieuwe striping (is roze geworden) + axclub logo
En vast nog wel meer
- Verlagen en dempers en veren vervangen
- Radio aansluiten
- Kuipstoelen erin met 4 punts gordels
- Roest behandelen, ook onder skirts
- Velgen switchen
- Open lucht filter
- Olie pijl sensor vervangen
- Nieuwe mistlichten + aansluiten
- Motorkap laten spuiten + monteren
- Naaf sportstuur regelen, sportstuur erin
- Nieuwe striping (is roze geworden) + axclub logo
En vast nog wel meer
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).