das idd 1 vd mooiere kleuren...v.andriessen wrote:Ziet er goed uit Frits!! Jij hebt ook een mooie kleur auto eigenlijk hè...
Happytree [306 1.6 Break '00]
Moderator: webmasters
Hey, ja zeg wat hadden jullie een pokkeweer op zondag zeg. Ben blij dat ik toen niet de baan op ben gegaan want ik heb maandag prima kunnen rijden.
Alleen de eerste 3 km van de baan waren nog wat vochtig in mijn eerste rondes maar ik de laatste was de "lijn"aardig droog.
BTW
Laatse ronde met nauwelijks "verkeer" gereden wat als resultaat een New Best Time van 10:44.
Een verbetering na 4 rondjes t.o.v. de vorige keer van 46 sec. Niet slecht vond ik zelf.
Alleen de eerste 3 km van de baan waren nog wat vochtig in mijn eerste rondes maar ik de laatste was de "lijn"aardig droog.
BTW
Laatse ronde met nauwelijks "verkeer" gereden wat als resultaat een New Best Time van 10:44.
Een verbetering na 4 rondjes t.o.v. de vorige keer van 46 sec. Niet slecht vond ik zelf.
-
- AX Master
Dat zijn goeie tijden andries!!!!saxo100 wrote:Hey, ja zeg wat hadden jullie een pokkeweer op zondag zeg. Ben blij dat ik toen niet de baan op ben gegaan want ik heb maandag prima kunnen rijden.
BTW
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Rooney wrote:Thx, had mijn haar gedaan en mezelf geschoren kon je het zienPgoddijn wrote:Nice! Weer een zooitje foto's! Leuk om Rooney er weer eens tussen te zien, blijft er fijn uitzien

Helaas, er zit een stijltje tussen

Tja, als ik weer eens ga denk ik niet dat ik weer in m'n maatshirt ga... Damn, was het toen warm (maar het was de afspraak, dus vandaar

-
- profiel verwijderd
-
- AX Master
Mastenhose wrote:[img]http://uploadjefoto.axclub.nl/2010/2010 ... 74.jpg[img]
Het valt me nú pas op dat Rooney z'n kap aan de ruitzijde wat omhoog ligt, is dit voor de afvoer van warme lucht?
idd nu zie ik het ook! Waarschijnlijk gewoon gedaan met een paar extra ringen onder de kapbevestiging??
p.s. IK WIL OOK MORRETTE KOPLAMPEN!!!!!!
Lessen tijdens het klussen...
Wil je dan ook meteen een oliekoeler? Staat ook goed namelijkv.andriessen wrote:Mastenhose wrote:[img]http://uploadjefoto.axclub.nl/2010/2010 ... 74.jpg[img]
Het valt me nú pas op dat Rooney z'n kap aan de ruitzijde wat omhoog ligt, is dit voor de afvoer van warme lucht?
idd nu zie ik het ook! Waarschijnlijk gewoon gedaan met een paar extra ringen onder de kapbevestiging??

-
- profiel verwijderd
Ik zou 't ook op die manier doen zoals jij beschrijft Vince, gewoon wat ringetjes eronder...v.andriessen wrote:idd nu zie ik het ook! Waarschijnlijk gewoon gedaan met een paar extra ringen onder de kapbevestiging??
Enne, wat betreft die Morettes, ik wil er ook nog wel een setje bij!!!

Net even controle gedaan aan onderstel/remmen.
Blokken zijn na 20 rondjes ring en 1 uur op zandvoort (500km) en de ritjes ernaartoe nu op 50%. verder zag alles er nog goed uit, dempers/fusee's enzo.
De onderkant van de auto geïnspecteerd en aangezien ik toch even tijd had, meteen achter alle kleine roest puntjes onder de auto opgeschuurd en ingespoten.
PS heerlijk zo'n topic vol met ring fotos
Blokken zijn na 20 rondjes ring en 1 uur op zandvoort (500km) en de ritjes ernaartoe nu op 50%. verder zag alles er nog goed uit, dempers/fusee's enzo.
De onderkant van de auto geïnspecteerd en aangezien ik toch even tijd had, meteen achter alle kleine roest puntjes onder de auto opgeschuurd en ingespoten.
PS heerlijk zo'n topic vol met ring fotos

500circuit kmers heb er ook nog zo'n 2500 op de openbare weg gereden ring heen en weer 2x naar zandvoort en dan nog een paar kmers rondom huis.
Vandaag even met iemand mee geweest naar de autosportcompany en kreeg ineens een leuke aanbieding op een gordel met 3 jaar fia ipv 4 jaar :O
Het gaat om de Pro 3"/3"

Vandaag even met iemand mee geweest naar de autosportcompany en kreeg ineens een leuke aanbieding op een gordel met 3 jaar fia ipv 4 jaar :O
Het gaat om de Pro 3"/3"