Happytree [306 1.6 Break '00]
Moderator: webmasters
Na al die glimmende foto's hier op het forum, hier ook wat foto's van mijn glimmende Ax niet gewassen alleen wieltjes(ik) en bumper/skirts(henk) ff gedaan
Ook moest de onderste motorsteun even gekit worden kwam er gister achter dat bij gas en gas los de uitlaat erg schuurt, dus of het voldoende is gaan we morgen merken op circuit zandvoort.

Ook moest de onderste motorsteun even gekit worden kwam er gister achter dat bij gas en gas los de uitlaat erg schuurt, dus of het voldoende is gaan we morgen merken op circuit zandvoort.

Vandaag heerlijk dagje zandvoort gehad!
Cindy en Paul kwamen nog even langs wat erg gezellig was en Paul is nog 1 sessie mee geweest in de Ax.
Auto hield zich weer erg goed, en de remmen kunnen nogsteeds beter maar er moet wat aan te merken zijn.
3 Sessies in totaal in de sport klasse gereden tussen eigenlijk voornamelijk Siera's met turbos en bmw 325jes en ander speelgoed, neemt niet weg dat we weer erg goed meekwamen.
Wel 1 kl*te moment gehad, ronde 3 sessie 1, rechte stuk ik op 3/4 van het rechte stuk zie in mijn spiegel een compleet geprepareerde Renault Megane coupe aankomen met in mijn ogen veel te veel snelheid daarna vlak voor ik in wou sturen hoor ik veel gepiep in mijn rechterhoek waar ik omkijk en die megane druk zie glijden, ik besluit rechtdoor te gaan en vol te remmen, gelukig was het voldoende en schoof de megane op 1 meter voor me de grind bak in, later geen sorry of wat dan ook had ik ingestuurd waren we beide flink wat schade rijker.
Voor de rest werd er erg netjes gereden en zeer veel plezier gehad.
Hier filmpje van vandaag van 1 willekeurige ronde, fotos volgen nog.
http://www.youtube.com/watch?v=j2QatSMs4LI
Cindy en Paul kwamen nog even langs wat erg gezellig was en Paul is nog 1 sessie mee geweest in de Ax.
Auto hield zich weer erg goed, en de remmen kunnen nogsteeds beter maar er moet wat aan te merken zijn.
3 Sessies in totaal in de sport klasse gereden tussen eigenlijk voornamelijk Siera's met turbos en bmw 325jes en ander speelgoed, neemt niet weg dat we weer erg goed meekwamen.
Wel 1 kl*te moment gehad, ronde 3 sessie 1, rechte stuk ik op 3/4 van het rechte stuk zie in mijn spiegel een compleet geprepareerde Renault Megane coupe aankomen met in mijn ogen veel te veel snelheid daarna vlak voor ik in wou sturen hoor ik veel gepiep in mijn rechterhoek waar ik omkijk en die megane druk zie glijden, ik besluit rechtdoor te gaan en vol te remmen, gelukig was het voldoende en schoof de megane op 1 meter voor me de grind bak in, later geen sorry of wat dan ook had ik ingestuurd waren we beide flink wat schade rijker.
Voor de rest werd er erg netjes gereden en zeer veel plezier gehad.
Hier filmpje van vandaag van 1 willekeurige ronde, fotos volgen nog.
http://www.youtube.com/watch?v=j2QatSMs4LI
-
- AX Master
toch.... die ax heb ik liever.... die valt tenminste niet uit elkaar bij elke bocht! (maar dat is alleen maar omdat Jordi elk boutje heeft vast gedraaidSjaakie wrote:Iedereen praat over de alfa's in plaats van de AX. Overigens vind ik beide alfa's wel dik
.

Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- profiel verwijderd
-
- AX Master