kalken ze dat dan niet netjes met ruitenbekalk spul
maar zonde hoor.. Bij de suz dealer hier pakte ze teminste een swiffer
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
En het Sportje kan er weer een jaar tegenaan.... nou ja, hij is weer een jaar geschorst that is Best wel handig dat dat tegenwoordig gewoon online kan.
Verder weinig nieuws in deze hoek. De diesel is nog steeds zwaar overbodig en het ziet er naar uit dat de reisafstand naar m'n werk nog minder dan de huidige 400m gaat worden
De diesel de deur uit... tja dat was ik al ff langer van plan. Denk dat het er voorlopig nog even niet van komt gezien de plannen met het AX-je.
Net trouwens de eerste reparatie uitgevoerd: het richtingaanwijzerlampje vervangen. En hij deed het........... wel tien seconden
Kijk op de meeting wel weer.
Idd thnx voor de update! En Marco bedankt voor de hulp, met mijn dikke vingers was het iets moeilijker gegaan.
In de tussentijd is er aan het GT'tje alweer flink geklust; toen ik zaterdag onderweg van de meeting naar huis een tussenstop maakte bij mijn ouders thuis kon ik het toch niet laten.
Alleerst maar eens begonnen met wisselen van de velgen, van 13inch steelies naar 14inch lichtmetaal met goede bandjes. Dat staat toch net ff anders! Het rijd ook anders trouwens, op de een of andere vreemde manier trilt ie nu flink in het stuur tussen de 100 en 120. Zal toch in de velgen zitten...
Daarna meteen maar doorgepakt en de Citroën-morettes -die ik van Joost overhandigd heb gekregen op de meeting- gemonteerd. Aangezien ik op mijn vaste sleuteltijdstip ben begonnen (als het bijna donker is) is dat niet helemaal af gekomen. Moet nu alleen nog de binnenste lampen aansluiten en ze 'iets' naar beneden afstellen.
Daarna de motorkap gewisseld met die van het Sportje. Minder deuken en iets strakker.
Als afsluiter nog even een sleepoogkapje gemonteerd en een stel goede mistlampen in de AX gegooid. -edit- Beide mistlampen doen het nu!
Last edited by Tijmen on SunSep06, 2009 2:20:26 PM, edited 1 time in total.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ie toch echt omlaag moet. Hij is niet echt lekker stabiel in de bochten. Verder mis ik toch echt power. Langzaam is anders, maar waar is de kick?
Ow.. en m'n eerste boete gereden. Met 160+ voorbij de flitser.....