Gerben Lubbinge a.k.a Koele (Vw Golf f&i '91) Fotoshoot!
Moderator: webmasters
Hier weer een update van deze kanten
maar eerst nog eve gelukkig nieuwjaar allemaal!!
maar heb vandaag met de 14" voorwielen bezig geweest om strak te maken en heb ze al in de primer gezet dus morgen gaan ze in de kleur en als et meezit ook nog in de blanke lak
ook wil ik morgen de 8erlichten even spuiten met die rooie 8erlichtenvarfe
en heb vandaag de ruitewisser achteraan rechtgemaakt
zal morn wel eem paar fotos maken en heb ook nog 2 onboard filmpjes gemaakt maar die zijn aardig groot dus als iemand me kan helpen met ze op internet zetten...Graag
maar eerst nog eve gelukkig nieuwjaar allemaal!!
maar heb vandaag met de 14" voorwielen bezig geweest om strak te maken en heb ze al in de primer gezet dus morgen gaan ze in de kleur en als et meezit ook nog in de blanke lak
ook wil ik morgen de 8erlichten even spuiten met die rooie 8erlichtenvarfe
en heb vandaag de ruitewisser achteraan rechtgemaakt
zal morn wel eem paar fotos maken en heb ook nog 2 onboard filmpjes gemaakt maar die zijn aardig groot dus als iemand me kan helpen met ze op internet zetten...Graag
:thumbleft: Ax goes' eXtreme :thumbright:
Koele Styling
Koele Styling
Heey,
Alweer een poos geleden sins men vorige update maar ik heb niet stilgezeten
De ruitenwisser 8eraan heb ik rechtgemaakt en in de kleur gespoten,de 14" voorwielen zijn ook strak en in de kleur + nieuwe bandjes derom
De 8erlichten heb ik maar niet gedaan want dat wou me niet zo best lukken met die rommel dus die heb ik maar in de kliko gegooid
Ook heb ik de auto laatst verlaagd met de veren van een ouwe sloper ax die we nog hadden 3.5 cm omlaag gegaan. of et verstandig is met die veren weet ik niet maar ze zitten er nog mooi strak tussen dus ik maak me er voorlopig geen zorgen om
ook heb ik de stootstrippen van de zijkanten getrokken en dat plakspul eraf gehaald met een stickerverwijderaar..
jammer genoeg had ik de lak er ook bij afgetrokken op de rechterdeur dus moest ik die even bijspuiten dat is netjes gelukt al zeg ik et zelf dus ikke weer blij
Ook ben ik afgelopen zaterdag samen met men vader zowat de hele dag met de motorkap bezig geweest om daar booskijkers in te lassen...ook dat is gelukt alleen moet ik hem nog wat strakker maken en nog in de goeie kleur spuiten..
maarjah,genoeg gelult maar weer,hier komen de foto's
ow...wacht..nog wat, men vader heeft ook maar weer een ax gekocht,een 1.1 first maar met een 1.4 GT blok nouja kijk maar naar de foto's
Men vaders ax,ook het 1 en ander aan gebeurd
Stomme wieltjes he....zegt ie zelf
Mijn axje verlaagd
En de motorkap toen we der nog mee bezig waren
Jaja wij boern uut drenthe last die rommel gwoon mit elektrodn
foto's van de half geschuurde/gespoten kap op de auto komen er zo aan
greetz,
Koele
Alweer een poos geleden sins men vorige update maar ik heb niet stilgezeten
De ruitenwisser 8eraan heb ik rechtgemaakt en in de kleur gespoten,de 14" voorwielen zijn ook strak en in de kleur + nieuwe bandjes derom
De 8erlichten heb ik maar niet gedaan want dat wou me niet zo best lukken met die rommel dus die heb ik maar in de kliko gegooid
Ook heb ik de auto laatst verlaagd met de veren van een ouwe sloper ax die we nog hadden 3.5 cm omlaag gegaan. of et verstandig is met die veren weet ik niet maar ze zitten er nog mooi strak tussen dus ik maak me er voorlopig geen zorgen om
ook heb ik de stootstrippen van de zijkanten getrokken en dat plakspul eraf gehaald met een stickerverwijderaar..
jammer genoeg had ik de lak er ook bij afgetrokken op de rechterdeur dus moest ik die even bijspuiten dat is netjes gelukt al zeg ik et zelf dus ikke weer blij
Ook ben ik afgelopen zaterdag samen met men vader zowat de hele dag met de motorkap bezig geweest om daar booskijkers in te lassen...ook dat is gelukt alleen moet ik hem nog wat strakker maken en nog in de goeie kleur spuiten..
maarjah,genoeg gelult maar weer,hier komen de foto's
ow...wacht..nog wat, men vader heeft ook maar weer een ax gekocht,een 1.1 first maar met een 1.4 GT blok nouja kijk maar naar de foto's
Men vaders ax,ook het 1 en ander aan gebeurd
Stomme wieltjes he....zegt ie zelf
Mijn axje verlaagd
En de motorkap toen we der nog mee bezig waren
Jaja wij boern uut drenthe last die rommel gwoon mit elektrodn
foto's van de half geschuurde/gespoten kap op de auto komen er zo aan
greetz,
Koele
Last edited by Koele on MonFeb13, 2006 8:48:22 AM, edited 2 times in total.
:thumbleft: Ax goes' eXtreme :thumbright:
Koele Styling
Koele Styling