Ik heb 'm met de hand een aardig eind op de plek kunnen trekken. Moet nu alleen nog ff de bovenste balk met de hamer te lijf, en die plaat onderaan is nog zo krom als wat. Als het allemaal iets gedutst is vind ik niet zo'n ramp, je mag best blijven zien dat ie een tik gehad heeft, zolang 't er maar recht inzit als de lampen erop zitten.Browny wrote:om dat front recht te buigen kan je de AX ook goed op de handrem zetten en in de versnelling. Vervolgens een goede stevige spanband nemen en die om het deel heen plaatsen wat naar voren moet komen.
De andere kant om een lantaarnpaal ofzo heenplaatsen en dan spannen. Zo is het bij ons ook heel goed gelukt met richten.
Kevin aka kakanox
Moderator: webmasters
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
Nou... weer e.e.a. gebeurd vandaag, Chris was vanochtend hier en we hebben eigenlijk alleen maar lopen lullen en btje foto's maken hier enzo, met wat gasten... Vooral ook ff gekeken waarom mijn GT nu eigenlijk niet loopt.. Leek er eerder op dat er geen compressie meer inzat, maar nu draaide de startmotor normaal (dus met weerstand), met wat moeite, en begon ie al gauw te backfiren... Ontsteking dus. We zullen weleens ff zien. Moest wel effe lachen net, zat m'n oude wie=wie door te bladeren en vond een regeltje van bokkie waarin stond dat ik toch wel weer bij een AX zou uitkomen, in de herfst of winter van dit jaar.. lijkt 't wel op 
Nu blijf ik die kleine verdomde Citroentjes dan ook maar gewoon trouw, je komt er niet onderuit volgens mij

Nu blijf ik die kleine verdomde Citroentjes dan ook maar gewoon trouw, je komt er niet onderuit volgens mij

-
- Drempelkiller
Ik heb het zelf ook aan den lijve ondervonden een maal besmet met het Ciroen virus en je komt er nkakanox wrote:Nu blijf ik die kleine verdomde Citroentjes dan ook maar gewoon trouw, je komt er niet onderuit volgens mij
NOOIT meer vanaf, gelukkig egenlijk maar!!!
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Master
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
een beetje balen dit..... probeer net m'n bestuurdersdeur open te maken - dit ging niet, want hij was al open.
Dacht even dat ik me vergist had, dus maak de deur open en ga zitten. Kijk naar wat ik moest zien, stap weer uit, wil de deur op slot doen... Slot muurvast. Kijk nog wat beter: Het
hangt een beetje los, en er zitten krasjes achter en een klein deukje in de deur... 
Wat is er interessant aan om in te breken in een auto in een woonwijk waar niet eens een radio in zit???
Whatever, het is dus wel gebeurd
Dacht even dat ik me vergist had, dus maak de deur open en ga zitten. Kijk naar wat ik moest zien, stap weer uit, wil de deur op slot doen... Slot muurvast. Kijk nog wat beter: Het

Wat is er interessant aan om in te breken in een auto in een woonwijk waar niet eens een radio in zit???

-
- AX Spaster Mammer
zou eigenlijk zomaar kunnen, maar dan zou ik het gehoord moeten hebben.. de hele buurt weet dat die AXjes van ons zijn.. ik lig er altijd onder..Browny wrote:wat een kl*testreek. Mis je niet wat onderdelen?
Al onder de motorkap gekeken? Of misschien iemand die onderdelen nodig had, maar werd betrapt en snel is gevlogen.
Pas trouwens wel even op he? Auto van m'n schoonvader is ook op een soortgelijke manier gejat.kakanox wrote:een beetje balen dit..... probeer net m'n bestuurdersdeur open te maken - dit ging niet, want hij was al open.
Dacht even dat ik me vergist had, dus maak de deur open en ga zitten. Kijk naar wat ik moest zien, stap weer uit, wil de deur op slot doen... Slot muurvast. Kijk nog wat beter: Hethangt een beetje los, en er zitten krasjes achter en een klein deukje in de deur...
Slotje er voorzichtig uitgehaald, de pinnetjes die erin zitten eruit halen,

Ging daar toevallig om een VW bus, dus interessanter als een AX, maar toch... Je auto kan goed voor een kraak gebruikt worden en dan zit je alsnog zonder auto en zonder geld mocht ie teruggevonden worden binnen een bepaalde periode...
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Master
hmmm zulk soort mensen zal ik dus graag willen schieten (zie foto) ze moeten gewoon met hun gore tengels van iemand anders zijn spullen afblijven
de vandalen straf
http://www.atc.army.mil/fac_guide/facil ... 0field.jpg
de vandalen straf
http://www.atc.army.mil/fac_guide/facil ... 0field.jpg
Last edited by tank_driver on SatDec31, 2005 12:03:14 PM, edited 2 times in total.
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond 
MAZDA POWER!!!

MAZDA POWER!!!
-
- AX Spaster Mammer
Nou, net even 2 setjes veertjes opgehaald bij Citrosan en - waar ik voor ging - type 2 draagarmen. Wel gelachen onderweg, een 106 XSI en een Golf GTI 16V hun plaats gewezen (de GT van Ellen is fractioneel sneller, verliest alleen als het echt hard gaat op trekkracht). GTI 16V was overigens behoorlijk gaar, wat later bleek aangezien hij nog een minor accident veroorzaakte met de 106... waardoor we weer konden gaan stoppen en een mooi puinzooitje erbij hadden.
Goed, ik ben schadevrij en kon doorrijden
Morgenavond maar weer eens onder de auto liggen denk ik. Vanavond ff koplampjes schoonmaken en m'n bumper verder repareren.
Goed, ik ben schadevrij en kon doorrijden

-
- AX Spaster Mammer