Kevin aka kakanox

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Locked
kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Browny wrote:om dat front recht te buigen kan je de AX ook goed op de handrem zetten en in de versnelling. Vervolgens een goede stevige spanband nemen en die om het deel heen plaatsen wat naar voren moet komen.
De andere kant om een lantaarnpaal ofzo heenplaatsen en dan spannen. Zo is het bij ons ook heel goed gelukt met richten.


Ik heb 'm met de hand een aardig eind op de plek kunnen trekken. Moet nu alleen nog ff de bovenste balk met de hamer te lijf, en die plaat onderaan is nog zo krom als wat. Als het allemaal iets gedutst is vind ik niet zo'n ramp, je mag best blijven zien dat ie een tik gehad heeft, zolang 't er maar recht inzit als de lampen erop zitten.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Nou... weer e.e.a. gebeurd vandaag, Chris was vanochtend hier en we hebben eigenlijk alleen maar lopen lullen en btje foto's maken hier enzo, met wat gasten... Vooral ook ff gekeken waarom mijn GT nu eigenlijk niet loopt.. Leek er eerder op dat er geen compressie meer inzat, maar nu draaide de startmotor normaal (dus met weerstand), met wat moeite, en begon ie al gauw te backfiren... Ontsteking dus. We zullen weleens ff zien. Moest wel effe lachen net, zat m'n oude wie=wie door te bladeren en vond een regeltje van bokkie waarin stond dat ik toch wel weer bij een AX zou uitkomen, in de herfst of winter van dit jaar.. lijkt 't wel op ;)

Nu blijf ik die kleine verdomde Citroentjes dan ook maar gewoon trouw, je komt er niet onderuit volgens mij ;)

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

kakanox wrote:Nu blijf ik die kleine verdomde Citroentjes dan ook maar gewoon trouw, je komt er niet onderuit volgens mij ;)


en zo is dat! :lol:

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

kakanox wrote:Nu blijf ik die kleine verdomde Citroentjes dan ook maar gewoon trouw, je komt er niet onderuit volgens mij ;)


Ik heb het zelf ook aan den lijve ondervonden een maal besmet met het Ciroen virus en je komt er n
NOOIT meer vanaf, gelukkig egenlijk maar!!!

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

vandaag vier nieuwe bandjes besteld.

Ik ga niet aan de gang met dure sloffen, maar probeer 't nog eens met goedkope. Tyretest.com is vrij positief, al twijfel ik soms aan hoeveel dat zegt.

Wordt GT Champiro HPZ 45 in 195/45R15 V. Met mooi profiel! :P

Image

Kosten: 199.60 euro.

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

erg mooi profieltje hoor. zal zeker een strakke grip geven
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

nette velgjes, zeer netjes, zulk soort velgen zoek ik dus.

greetz
DuFF
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

DuFF wrote:nette velgjes, zeer netjes, zulk soort velgen zoek ik dus.

greetz
DuFF


eh, het gaat hier over de banden die om die velgen zitten, niet om die velgen.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

het gaat om de hele auto ;) DuFF ik pb je ff.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

een beetje balen dit..... probeer net m'n bestuurdersdeur open te maken - dit ging niet, want hij was al open.
Dacht even dat ik me vergist had, dus maak de deur open en ga zitten. Kijk naar wat ik moest zien, stap weer uit, wil de deur op slot doen... Slot muurvast. Kijk nog wat beter: Het slotje hangt een beetje los, en er zitten krasjes achter en een klein deukje in de deur... :(

Wat is er interessant aan om in te breken in een auto in een woonwijk waar niet eens een radio in zit???

Whatever, het is dus wel gebeurd :(

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

wat een kl*testreek. Mis je niet wat onderdelen?
Al onder de motorkap gekeken? Of misschien iemand die onderdelen nodig had, maar werd betrapt en snel is gevlogen.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Browny wrote:wat een kl*testreek. Mis je niet wat onderdelen?
Al onder de motorkap gekeken? Of misschien iemand die onderdelen nodig had, maar werd betrapt en snel is gevlogen.


zou eigenlijk zomaar kunnen, maar dan zou ik het gehoord moeten hebben.. de hele buurt weet dat die AXjes van ons zijn.. ik lig er altijd onder..

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 484
Joined: SatMar19, 2005 2:13:55 AM
Location: Amstelveen
Contact:

Post by Mekkio »

kakanox wrote:een beetje balen dit..... probeer net m'n bestuurdersdeur open te maken - dit ging niet, want hij was al open.
Dacht even dat ik me vergist had, dus maak de deur open en ga zitten. Kijk naar wat ik moest zien, stap weer uit, wil de deur op slot doen... Slot muurvast. Kijk nog wat beter: Het slotje hangt een beetje los, en er zitten krasjes achter en een klein deukje in de deur... :(

Wat is er interessant aan om in te breken in een auto in een woonwijk waar niet eens een radio in zit???

Whatever, het is dus wel gebeurd :(


Pas trouwens wel even op he? Auto van m'n schoonvader is ook op een soortgelijke manier gejat.
Slotje er voorzichtig uitgehaald, de pinnetjes die erin zitten eruit halen, slotje teruggezet en de volgende dag teruggekomen met een zelfgemaakte sleutel en weg was de bus...
Ging daar toevallig om een VW bus, dus interessanter als een AX, maar toch... Je auto kan goed voor een kraak gebruikt worden en dan zit je alsnog zonder auto en zonder geld mocht ie teruggevonden worden binnen een bepaalde periode...

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

och die auto rijd niet eens :lol:, lijkt me heeel erg stug willen ze die stelen.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

hij rijdt inmiddels wel :) ontstekingsmodule vervangen. Zie alleen niet in waarom ze 'm mee zouden willen nemen. Het heeft geen nut...

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

hmmm zulk soort mensen zal ik dus graag willen schieten (zie foto) ze moeten gewoon met hun gore tengels van iemand anders zijn spullen afblijven

de vandalen straf
http://www.atc.army.mil/fac_guide/facilities/images/M1_A2%20at%20H%20field.jpg
Last edited by tank_driver on SatDec31, 2005 12:03:14 PM, edited 2 times in total.
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

kakanox wrote:hij rijdt inmiddels wel :) ontstekingsmodule vervangen.


:wink: , mooi dat hij nu weer rijd :D .

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Nou, net even 2 setjes veertjes opgehaald bij Citrosan en - waar ik voor ging - type 2 draagarmen. Wel gelachen onderweg, een 106 XSI en een Golf GTI 16V hun plaats gewezen (de GT van Ellen is fractioneel sneller, verliest alleen als het echt hard gaat op trekkracht). GTI 16V was overigens behoorlijk gaar, wat later bleek aangezien hij nog een minor accident veroorzaakte met de 106... waardoor we weer konden gaan stoppen en een mooi puinzooitje erbij hadden.

Goed, ik ben schadevrij en kon doorrijden :D Morgenavond maar weer eens onder de auto liggen denk ik. Vanavond ff koplampjes schoonmaken en m'n bumper verder repareren.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Klein beetje geklust vandaag... een koplampje schoongemaakt en 106 poten vergeleken met AX veren. :(

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

kakanox wrote:Klein beetje geklust vandaag... een koplampje schoongemaakt en 106 poten vergeleken met AX veren. :(


die veren zijn neit gelijk he ;)
Image

Locked