Roel alias citro-power (Fiat Palio Weekend 1.6 16v)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

net ff een GT bumper gekocht. Begint op te schieten!!! Motorkap ook geregeld. Alleen ff ophalen bij Siem.

[edit] Motorkap wordt toch een probleempje. Is nogal ver van hier naar Almere.[edit]

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

hmm, gisteren een aanrijding gehad. Kop-staart botsing en ik kwam van achteren. Dus alle plannen staan nu even in de vriezer en ik ga eerst de auto weer oplappen.

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

citro-power wrote:hmm, gisteren een aanrijding gehad. Kop-staart botsing en ik kwam van achteren. Dus alle plannen staan nu even in de vriezer en ik ga eerst de auto weer oplappen.


sterkte met zijn herstel hoe gaat het met jouw?


welke onderdelen heb je nodig?
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

zelf heb ik niks, de tegenpartij ook niet. Alleen blik schade. Ik moet een koplamp hebben en de bevestiging voor de voorbumper. Ga straks naar een sloop om de onderdelen te halen voor 20 euro.

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

citro-power wrote:zelf heb ik niks, de tegenpartij ook niet. Alleen blik schade. Ik moet een koplamp hebben en de bevestiging voor de voorbumper. Ga straks naar een sloop om de onderdelen te halen voor 20 euro.

heb je Leon nog gebeld misschien had die het nog wel liggen???
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Die had ik gebeld. Hij had de lampen net verkocht en de beugeltjes van de bumper had hij niet. Als ik de beugels op de sloop er niet af krijg dan doe ik het gewoon met polyester matjes en tyripes (of hoe je dat ook schrijft).

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

citro-power wrote:Tja Boem is Ho!



Ik wou dat dit mijn uitspraak van het jaar was... :lol: :lol:

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Zo autootje rijdt weer!!! Heb gisteren een nieuwe koplamp en grill van de sloop gehaald en ben gaan knutselen. Het heeft me 3 uur gekost om met 2 man mijn voorbumper er weer op te krijgen!!! Die gaat er dus echt nooit meer vanaf. Alles was behoorlijk verbogen maar hij zit nu met Tie-raps en een paar schroefjes vast.
Ik heb nu alleen twee verschillende koplampen, een halogeen en een gewone (oudere). Maakt dit iets uit bij de APK-keuring?

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

citro-power wrote:Zo autootje rijdt weer!!! Heb gisteren een nieuwe koplamp en grill van de sloop gehaald en ben gaan knutselen. Het heeft me 3 uur gekost om met 2 man mijn voorbumper er weer op te krijgen!!! Die gaat er dus echt nooit meer vanaf. Alles was behoorlijk verbogen maar hij zit nu met Tie-raps en een paar schroefjes vast.
Ik heb nu alleen twee verschillende koplampen, een halogeen en een gewone (oudere). Maakt dit iets uit bij de APK-keuring?



ja lichten moeten even fel zijn als ik me niet vergis!
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Nou ja, dat zie ik dan wel bij de keuring. Zo op het eerste gezicht lijken de lichten even fel.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Ik had ook twee verschillende koplampen erin zitten... Een ouder versie (kunstofhoes) en een imitatiekoplamp... Zat zelfs heel veel verschil in met de vorige qua reflectie... Was allemaal geen probleem...

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Zo, ik heb gisteren de stootlijsten verwijderd. Het zit er nu een stuk beter en sportiever uit. Is trouwens helemaal niet zo veel werk. Alleen die lijmresten zijn lastig te verwijderen.

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

citro-power wrote:Zo, ik heb gisteren de stootlijsten verwijderd. Het zit er nu een stuk beter en sportiever uit. Is trouwens helemaal niet zo veel werk. Alleen die lijmresten zijn lastig te verwijderen.




heb je het woord Thinner weg gehaald???
ik verbaasde me er al over zo slecht voor je LAK
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Ik heb het met thinner gedaan en de lak is niet slechter geworden. Heb wel eerst thinner gebruikt en na het verwijderen van de lijmresten gelijk met lauw water en een sponsje het gedeelte weer schoongemaakt.

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

NU je auto weer helemaal in orde is -->
Zo autootje rijdt weer!!! Heb gisteren een nieuwe koplamp en grill van de sloop gehaald en ben gaan knutselen. Het heeft me 3 uur gekost om met 2 man mijn voorbumper er weer op te krijgen!!! Die gaat er dus echt nooit meer vanaf. Alles was behoorlijk verbogen maar hij zit nu met Tie-raps en een paar schroefjes vast.


heb je nog interesse in de velgen ? Zo te lezen was t niet zon dure reparatie...

Er zijn wel reacties geweest maar die kerel had geen tijd om te komen kijken :?

laat maar horen

ax powah
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Eigenlijk wel. Ik weet niet of je ze mee kunt krijgen naar de limbo-meeting??????? Kan ik ze er daar meteen opleggen.

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Hehe, heb ze eindelijk. Gisteren ff 4 mooie velgjes opgelegd. Ziet er stukken beter uit. Geert, bedankt.

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

Veel plezier ermee, ff uitrekenen welke banden er max opkunnen voor en dan goedkope 2de hansjes uitzoeken, kosten je ongeveer 75 euro voor 4 excl 10 euro uitbalanceren, geen geld wel dan!!

De banden die er nu opliggen zijn achter wel gebalanceert en voor niet, omdat ik toen super veel haast had maja.... kga nog ff kijken voor t laatste velgdopje voor je!!

Veel plezier ermee!

ax powah
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Nou morgen komen er nieuwe voorbanden. Ik had al gemerkt dat ze niet uitgebalanceerd waren.

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Nieuwe bandjes liggen er op en er zit een nieuwe stationair unit in ofzoiets. Dit omdat i.v.m. het branden van een waarschuwingslampje op het dashboard.

Heb vandaag ook even witte pinkers besteld. Die komen als het goed is donderdag aan.

Post Reply