Michaël aka Netheo AX GT X 2+AX+PROCEED BTCS UPDATE 27/11/16

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

motorkap

Post by Netheo »

die kooi is sterker dan je denkt hoor, al staat het wel niet in een baanauto :lol:

en wat men motorkap betreft, het moest gewoon, ik ben fier met een ax te rijden en dus ook fier op de axclub!!! en ik vond dat het nog mooi gedaan was ook, al zit er op de foto's wel al een laag stof op :evil:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Machtig prachtig, dat verhaal en die foto's 8)

Neem de volgende keer wel een kadettje of een corsa aub, die zijn echt gemaakt voor dit soort dingen :P

Die ax staat er zo zielig bij op die laatste foto's :(

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

nee, niet zielig

Post by Netheo »

beste auto om zoiets te doen is idd een kadetje, maar ik ga volgende keer gaan met een civic 1.6 16 klepper 8) zal ook wel vliegen
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

oja

Post by Netheo »

oja, dit wou ik even nog kwijt, de centrale vergrendeling werkte nog na de cross 8) al was dat ver het enige
Last edited by Netheo on FriSep30, 2005 7:02:56 PM, edited 1 time in total.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

echt een ervaring waarschijnlijk! Wel zielig voor de ax, maar als ie toch al brak was is dit een leuker idee dan naar de sloper brengen!
CV zou ik te koop aanbieden op het forum, onder het mom van:
zeer betrouwbare en slijtvaste CV :lol:

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

wordt moeilijk

Post by Netheo »

dat zal een moeilijke klus worden!!! kijk naar men bestuurdersdeur op de foto van pagina 3, de stang die naar het deurknopje leid staat helemaal krom, het schuurt tege het plaatwerk van de deur, maar met veel moeite gaat ie toe 8) met andere woorden, het heeft altijd zwaar vertraging op de koffer en de andere deur, niet dat die er zo lief uitzien hoor :P
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

bodykitje

Post by Netheo »

vandaag bij SET-TUNING in eppegem wat gaan shoppen 8)
ik heb hetvolgende besteld:
-vision voorbumper
-vision zijlijsten
-DTM cupdiffusor
-stuurnaafje.

Ook heb ik even zitten neuzen in de catalogus van caliber VENOM, h??l intresant als je een groene wagen wilt bouwen :P
Last edited by Netheo on SunDec04, 2005 2:41:34 PM, edited 1 time in total.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ey das nog es een leuke update! :D straks 2 vision kits binnen de club! en dat zijn toch wel de mooiere kits he :D

succes met wachten nu ;)
Image

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

idd

Post by Netheo »

ja dat vind ik ook, alleen de achterbumper vind ik niet zo echt leuk leuk, daarmee, dat ik voor een DTM achterlipje ga van een saxo, niet echt origineel meer, ik weet het. Maarja, waarom iets lelijks verzinnen als er al een mooi alternatief bestaat :P 8)
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

projectje

Post by Netheo »

projecte begonnen met de achterlichten van men crossAX (die al lang in de citro?nhemel rondtuft). Ga ze open halen, en uit het glaswerk stuk uitsnijden en klaarglas in monteren, fake lexus dus 8)
of dat het gaat lukken, dat is een ander paar mouwen :P
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

bij de sloop

Post by Netheo »

eventjes bij de sloop binne gesprongen
heb ik daar een type 2 achterklep gehaadl inclusief reclame van een fitnesscentrum op de achterruit en een knalrode motorkap. Volgende week nog een type 2 achterbumper ophalen en ik ben weer eens happy.
de bodykit blijft wel v??l langer weg dan verwacht, is echt balen, hoelang moeten jullie wachten op een visionkitje???
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

kuipjes

Post by Netheo »

kuipjes zijn gistere tot hier geraakt dankzij browny en zen vriend.
echt zalig zo'n kuipstoeltjes op de zolder, nu nog in de ax en deze jonge is weer tevreden
btw zalige jonges hoor, die browny en zen maatje, axgekken h? 8)
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

de ax-gekte zit er bij stefan idd ook al in. :lol:
Twas een leuke rit naar belgie en nog bedankt voor de gastvrijheid.
Succes met het inbouwen van de kuipjes. Kost je zeker 10 minuten werk. :lol:

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

nx nieuws onder de zon

Post by Netheo »

eventjes foto van de kuipkes, nu nog in het zwart
Image
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

ff leuke update :-)

Post by Netheo »

gisteren naar SET-tuning geweest om zogezegd men bodykitje en men stuurnaaf te gaan halen. Gooit die kerel daar een hele vision kit op de toonbank en wil afrekenen. Diep vanbinnen begon ik al een beetje te koken :evil: :evil: :evil: !!! (had namelijk een vision front en skirts besteld met DTM cupdiffusor voor een saxo en een stuurnaafje) Ik bekijk die gozer wat lelijk aan en begin op redelijk aardige toon men beklag te doen. Gaat die met enig gemompel terug zen stock binnen. Komt men een simpel doosje terug, wat dan de naaf bleek te zijn. Owk?, maar dan zaten we nog met het probleem van die cupdiffusor. Wil die kerel me nog die achterbumper van vision aansmeren ook hoor. Maar ik hielt voet bij stuk en men toon werd als maar minder aardig. Had ie wel gemerkt denk ik en besloot dan maar zen leverancier te bellen. Tuurlijk na 3 keer proberen was het nog altijd bezet. Enfin, uiteindelijk toch over??n gekomen om die achterbumper te laten liggen en een DTM cupje te bestellen.
en dan maar in de namiddag men sportstuurtje gestoken en wat liggen geilen op de voorbumper en de zijlijsten (skirts). Morge kome er waarschijnlijk de kuipjes in en de xenonlampjes, vermits er toch ??n koplamp het begeven heeft 8)
en voo de fotogeile mensen onder ons, DE FOTO'S
KITJE:
Image
Image
VOLAN SPORTIF
Image
ACHTERKLEP TYPE 2 (met verscholen motorkap erachter)
Image
en dan het antwoord op de vraag waarom tuning zov??l geld kost
Image
:shock: :shock: :shock:
en ik denk eraan te stoppe, belachelijk toch :roll: :roll: :roll:
Leuke update h? :?:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Gaaf stuur!
En die bumper wordt ook vast gaaf als ie erop gaat! :)
Kijk uit, een Cactussssss

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

heb je eindelijk je vision kit binnen? :D

GAAAAF dit wordt echt wel een mooi bakkie! succes!

en stoppen joh, dan kan je na 2 maanden er nog een stapeltje axen bijkopen! :D
Image

(A)X-men
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 132
Joined: ThuSep18, 2003 4:37:48 PM
Location: Torhout/belgi?

Post by (A)X-men »

h?h? leuk om te zien dat mijn stuurtje een goede bestemming heeft gekregen :D !
kzie je deze zomer wel eens op ne meeting!
greetz

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 597
Joined: SunFeb13, 2005 10:05:17 PM
Contact:

Post by thommes »

hee succes man, met dn AX, wat kost die kit daar in belgie dan? prijzen willen nog wel eens verschillen met BE-NL. Zitten er ook van die lampen bij voor in de voorbumper, of kan je die weer een keer los gaan kopen?

thommes
**Stay Tuned**
Image
Image

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

netjes:D

stuurtje is ook mooi :wink:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Post Reply