3 mensen zien meer als 2 mensen...
dat die pijlbus helemaal tot boven nat was, was ons nog niet opgevallen.
Dan is daar misschien wel olie uit gekomen (te hoge oliedruk..), tegen het huis van de ecu aan.
Nouja, dit blok laten we maar staan dan

Moderator: webmasters
injectiehuis regelt niet de hoeveelheid benzine, maar de computer.q01z wrote:1.0injectie op een 1.4 lijkt mij echt niet goed gaan, zoveel benznine kan dat injectiehuis niet bijregelen lijkt mij, anders hadden alle motoren wel hetzelfde systeem gehad toch??
dat lijkt mij dus niet echt een optimale keuze.
1.1 halen bij bijv de vos is eigenlijk niet eens een slecht idee!glenn, had je daar nou al gezocht?
dat is m.i. zeker een te negatief beeld. Heb zelf gebeld over m'n eerste 1.6, omdat die een beetje nat was aan de voorkant. Hij gaf aan dat ik 'm zomaar kon komen ruilen of dat ze iig voor een oplossing zouden zorgen, geen probleem. Heb ook nog een sensor en wat kleine kabeltjes gratis gekregen later, dat zat gewoon nieuw in de verpakking, m.a.w.: ik vond ze erg netjes.Glenn@nl wrote:Hmme een 1.4 blok met een 1.0 injectiesysteem lijkt me zelf niet zo'n goed idee, hoewel het misschien wel mogelijk is. efficient zal het niet zijn iig.
Lees net dat het het 1.0 blok als het KDX 1.4blok gebruikt maakt van de Bosch MP-MA3.0 ECU dan zal alleen het chippie erin waarschijnlijk wel verschillen.
Autodemontagebedrijven heb ik niet zoveel mee, ze vragen mieters hoge prijzen voor enkel kale blokken, moet je zelf nog maar een injectiecomputer e.d. zien te regelen/kopen. Ze spuiten alles schoon, en de motor is niet lopend te zien. Dus bij hen kan je net zo goed een blok met lekke koppakking krijgen. En dan is het maar de vraag of je het binnen de garantieperiode ontdekt..
(of is dat weer een te negatief beeld van De Vos & consorten?)
Maar ik heb zojuist Opdam maar gemailt, kijken of zij wat leuks in de aanbieding hebben.
Glenn
nah je moet wel je zekeringkastje (gedeeltelijk) hebben aangesloten..Drake wrote:JaMark wrote: Wat gebeurd er eigenlijk als je zonder dashboard je stuur erop zet... Kun je dan gewoon starten ten rijden?, toen met de GT die ik gesloopt heb gedaan, hij starte gewoon zonder de dash erop wat gezien de elektronica wel logisch is.
zoals marc zegt idd, je moet wel een groot deel van de electronica hebben aangesloten. Wat ik zo snel kan zien is iig de benzinepomp niet aangesloten zo; en het contact ook niet volgens mij. Ik heb iig niet geprobeert om hem te starten zonder dashboard.Mark wrote: Wat gebeurd er eigenlijk als je zonder dashboard je stuur erop zet... Kun je dan gewoon starten ten rijden?
achja; het werkt nog niet allemaal hoor. De interval wel gelukkig, en ook al profijt van gehad. Echt een meesterlijke uitvindingRio97 wrote: (lichtelijk jalours:) Temp meter en een interval op de ruitenwisser, dat zou ik ook wel willen
Erg netjes.
dacht 't wel toch? of nietq01z wrote: @glenn, jeetje dit had je me toch allemaal niet verteld
Oh, wist ik niet eens, denk ik ook eens een orgineel idee te hebbenq01z wrote:in type 1 tellerhuizen zit dit he.. een verlicht logo, maar volgens mij is dat te groot om passend te maken..