Sandra aka Sanniesmurf (AX 1.1 Spot '96)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

laat je je auto nou trouwens spuiten daar in Purmerend?

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Browny wrote:laat je je auto nou trouwens spuiten daar in Purmerend?


Zo ja, wat kost dat? Ziet dat er een beetje netjes uit? Wat moet je zelf van tevoren doen? Of doen zij alles?

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Anouschka wrote:
Browny wrote:laat je je auto nou trouwens spuiten daar in Purmerend?


Zo ja, wat kost dat? Ziet dat er een beetje netjes uit? Wat moet je zelf van tevoren doen? Of doen zij alles?


prijs staat daar op de site.
www.autospuiten.com

User avatar
Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2018
Joined: TueAug12, 2003 12:51:05 AM
Location: Heerenveen (Friesland)
Contact:

Post by Joris »

Was altijd al benieuwd naar die prijzen! eens een kijkje nemen ! 8)
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79

Sanniesmurf
AX driver
AX driver
Posts: 39
Joined: WedApr20, 2005 1:50:35 PM
Location: Alkmaar

Post by Sanniesmurf »

Heb in Alkmaar iemand gevonden die ook meteen m'n achterklep gladmaakt en m'n wielkassen doet en de onderdelen eropzet naast het spuiten, dus ik breng hem daar maar heen. Ben zelf niet zo handig om dat zelf te doen...
Kus, Smurf

User avatar
Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2018
Joined: TueAug12, 2003 12:51:05 AM
Location: Heerenveen (Friesland)
Contact:

Post by Joris »

Dat gaat wel prijzig worden schat ik :roll:
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

Joris wrote:Dat gaat wel prijzig worden schat ik :roll:


Daar ben ik wel zeker van ja, hopelijk wel eerst een prijs afgesproken van tevoren, anders kom je ineens voor vreemde verrassingen te staan

Sanniesmurf
AX driver
AX driver
Posts: 39
Joined: WedApr20, 2005 1:50:35 PM
Location: Alkmaar

Post by Sanniesmurf »

Nou, daar kan ik je nog een verhaaltje over vertellen. We hadden iemand gevonden voor m'n achterklep en sideskirts en wielkassen. Van te voren zei hij 375 euro, toen hij klaar was was het ineens 500 euro. Vervolgens reed ik weg en liepen m'n wielkassen nog erger aan dan voorheen en de dag daarna kwam de purschuim gewoon uit m'n achterklep zetten! Een dikke scheur over ongeveer de hele breedte van de achterklep!!! Helaas hadden we dit door een beunhaas laten doen, dus kan ik em niet al te veel maken. Maar vanmiddag ga ik toch terug om in ieder geval wat van m'n geld terug te halen. 500 euro betaald, en alles wat hij gedaan heeft is verprutst!!! Aan de binnenkant van m'n auto zat nog meer polyesther dan aan de buitenkant! Zal wel ff wat foto's neerzetten als ik die op m'n pc heb. Mensen uit omgeving Alkmaar: laat ene Nizan nooit, maar dan ook nooit aan je auto zitten!!! Hij zit tegenover All-stof op de Beverkoog in Alkmaar. Gelukkig heb ik iemand gevonden die al het prutswerk wil herstellen en daarna de boel over gaat spuiten.
Kus, Smurf

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

das balen!!! Ik hoop dat je nog wat van je geld kan terugkrijgen, tis wel een echte prutser, om je achterklep op te vullen met purschuim en daar dezelfde dag nog overheen te gaan spuiten.

Sanniesmurf
AX driver
AX driver
Posts: 39
Joined: WedApr20, 2005 1:50:35 PM
Location: Alkmaar

Post by Sanniesmurf »

Hij had nog niet gespoten gelukkig. Dat wou hij de dag erna gaan doen, alleen had hij niet begrepen dat alles overgespoten moest worden en in een andere kleur. Hij dacht een paar plekjes in de originele kleur. Dus goddank is dat allemaal niet doorgegaan anders had ik met nog meer prutswerk gezeten. Helaas heeft hij wel het mechanisme voor het openen van m'n achterklep ook verprutst, dus dat werkt ook niet meer, is ook volgelopen met pur... Bah bah bah, ben echt laaiend! :angryfire:
Kus, Smurf

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Balen zeg! Het lijkt altijd zo verleidelijk een beunhaas maar het kan soms helaas ook erg tegen vallen. We weten nu in ieder geval waar we NIET moeten zijn! Succes ermee in ieder geval!

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 535
Joined: ThuOct21, 2004 1:24:47 PM
Location: Den bosch
Contact:

Post by bokkie »

nondejus, wat een snoeierd :shock:

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Pffff wat een prutser in kwadraat!
Zou zeker geld gaan terugvragen!

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 535
Joined: ThuOct21, 2004 1:24:47 PM
Location: Den bosch
Contact:

Post by bokkie »

terugvragen of eisen?? dat is de vraag. Kweet natuurlijk niet wat voor personage het is.

Voor die paar rotcenten kun je natuurlijk niet het risico lopen dat er binnen de kortste keren al je ruiten uit gekinkelt zijn of iets dergelijks.

Feit is natuurlijk wel dat je nu genaaid bent zonder te zoenen, en ik het zeker zou proberen om de zuur verdiende centjes terug te krijgen.

Sanniesmurf
AX driver
AX driver
Posts: 39
Joined: WedApr20, 2005 1:50:35 PM
Location: Alkmaar

Post by Sanniesmurf »

Helemaal met je eens! Ik ga het ook zeker eisen... Maar ja, het is een Turkse jongen die zichzelf ook niet echt verstaanbaar kan maken. Moet maar kijken wat er van komt. Het liefst zou ik aangifte doen van oplichterij maar dat haalt waarschijnlijk ook niet veel uit, omdat het een beunhaas is...
Kus, Smurf

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

ow moet je opletten zometeen spreekt ie helemaal geen nederlands meer. Dan moet je het even melden ik ken wel wat turkse jongens. Kijken of ie dan geen turks meer spreekt.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 535
Joined: ThuOct21, 2004 1:24:47 PM
Location: Den bosch
Contact:

Post by bokkie »

Dat haalt waarschijnlijk helemaal niks uit > die gasten dekken elkaar allemaal in. Dat is tenminste mijn ervaring.

Sanniesmurf
AX driver
AX driver
Posts: 39
Joined: WedApr20, 2005 1:50:35 PM
Location: Alkmaar

Post by Sanniesmurf »

Gister daar langsgeweest, kerel was er natuurlijk niet. Toen zijn we naar die jongen gegaan die ons zijn naam gegeven had, en die gaat het nu regelen. Hij gaat er voor zorgen dat we geld terug krijgen, dat vind ik dan wel weer stijl...
Kus, Smurf

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

Sanniesmurf wrote:Gister daar langsgeweest, kerel was er natuurlijk niet. Toen zijn we naar die jongen gegaan die ons zijn naam gegeven had, en die gaat het nu regelen. Hij gaat er voor zorgen dat we geld terug krijgen, dat vind ik dan wel weer stijl...


Dat klinkt dan gelukkig weer een beetje positief!
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 535
Joined: ThuOct21, 2004 1:24:47 PM
Location: Den bosch
Contact:

Post by bokkie »

Dat is dus idd ook voor mij een hele verbazing. Zien we dus maar weer dat we ze eigenlijk niet allemaal over ??n kam moeten scheren.

( maar eerst ff wachten tot je je knaken werkelijk terug int handje hebt, mooie woorden zijn ok niks waard ).

In eerste instantie had/heb ik sowieso van de allochtone gemeenschap in de randstad geen hoge hoed op. Had dus verwacht dat je echt naar je centjes kon fluiten. Hier hebben we bijna geen buitenlanders :D (iig heel weinig :wink: ). Hier ben ik potverdikkeme de buitenlander > den Holl?nder, ghehe. :P

Post Reply