Peter (GT 1.6 16v + BMW E30 325i cabrio)
Moderator: webmasters
Zo, ben net terug van een wasbeurtje, en heb gelijk maar even wat plaatjes van mijn zojuist zwart gespoten achterlichten gemaakt:
Ook het stuk wat onderaan de achterklep zit met de typeplaatjes erop is sinds vandaag glad en meegespoten in kleur.
En nog 1x omdat ze zo mooi zijn, een close-up van de voorkant met de Morette's
Voor Full-Speed heb ik nog wel een beetje tijd om te klussen, iemand nog leuke ideeen?

Ook het stuk wat onderaan de achterklep zit met de typeplaatjes erop is sinds vandaag glad en meegespoten in kleur.

En nog 1x omdat ze zo mooi zijn, een close-up van de voorkant met de Morette's

Voor Full-Speed heb ik nog wel een beetje tijd om te klussen, iemand nog leuke ideeen?
Last edited by peter on MonOct18, 2004 12:33:17 AM, edited 1 time in total.

-
- AX liefhebber
-
- AX super weirdo

Enne over die ideetjes: Die typeplaatjes zou ik van me achterklep halen, dat ziet er echt nog strakker uit (niet dat ik me ervoor schaam ofzo

Freude am Fahren.
-
- AX Master Spammer
Netjes joh, die gele morrettelampen maken echt de auto vind ik
vraagje; wat voor achterruitetwisser zit er bij jouw op, is dat er eentje van een peugeot ofzo?
en zo'n veerpootbrug, merk je dat echt bij het rijden? Ziet er in elk geval wel gaaf uit!
groeten Rob!

vraagje; wat voor achterruitetwisser zit er bij jouw op, is dat er eentje van een peugeot ofzo?
en zo'n veerpootbrug, merk je dat echt bij het rijden? Ziet er in elk geval wel gaaf uit!
groeten Rob!

Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Kakelbont wrote:vraagje; wat voor achterruitetwisser zit er bij jouw op, is dat er eentje van een peugeot ofzo?
groeten Rob!
Zekers merk je de veerpootbrug, de auto voelt in bochten beter aan, steviger. De ruitenwisser komt van een Fiat, de Tipo geloof ik, maar het kan ook de Uno zijn.
Joost wrote:Hey Peter ben je nu 2de geworden of niet en heb je al iets gehoord!?
Iki heb niks gehoord, dus ik zal zo eens een mailtje sturen.

Nieuwe update
Zojuist is Rene langsgeweest om mij een motorkap met gelaste booskijkers te brengen.
Aangezien ik al Morettes heb gaan de booskijkers daar dus overheen vallen, met zo'n effect:
Eerst nog een luchthapper er in, dan afwerken met plamuur en dan kan hij gespoten worden....
Hopelijk issie klaar voor 20 juni

Zojuist is Rene langsgeweest om mij een motorkap met gelaste booskijkers te brengen.

Aangezien ik al Morettes heb gaan de booskijkers daar dus overheen vallen, met zo'n effect:

Eerst nog een luchthapper er in, dan afwerken met plamuur en dan kan hij gespoten worden....
Hopelijk issie klaar voor 20 juni
Last edited by peter on MonOct18, 2004 12:40:19 AM, edited 2 times in total.

Ziet er netjes uit je kap peter!
Ik zie alleen dat je niet de uit-einden van de kap met elkaar hebt verbonde, heb je dat bewust gedaan? Opzich ook wel appart! Of is het in verband met je morettes?
Succes ermee in ieder geval en gefeliciteerd met je koni's!
ax powah
Ik zie alleen dat je niet de uit-einden van de kap met elkaar hebt verbonde, heb je dat bewust gedaan? Opzich ook wel appart! Of is het in verband met je morettes?
ax powah
Mzzls Geert

Wie niet snel is.......is laag!!

Wie niet snel is.......is laag!!
-
- AX super weirdo
Ik zou toch de kap eerst passen voordat je begint met plamuren en zagen en kitten en spuiten..........
er zijn nl 2 soorten morettes....... een glad model en het model met ronde uitstulpingen.
Jij hebt die met de uitstulpingen en die op de foto is een glad model !!!
Cheers,
Rock's
er zijn nl 2 soorten morettes....... een glad model en het model met ronde uitstulpingen.
Cheers,
Rock's

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Rock's wrote:Ik zou toch de kap eerst passen voordat je begint met plamuren en zagen en kitten en spuiten..........
Cheers,
Rock's
Klopt helemaal dat ik die met die uitstulpingen heb. Wat jij niet weet is dat er gladden onderweg zijn (de ouden van Siem). Deze zijn in onderdelen, en ik moet nog even bekijken of dat allemaal gaat passen. Volgens mij zijn alleen de kappen aan de buitenkant anders, en kan ik dus zo de kappen die ik erop heb zitten omwisselen met die van Siem. Daarna moeten die booskijkers er zo overheen vallen. Indien dat niet gaat passen zal ik dus ruimte moeten maken om de lampen een centimeter naar achteren te kunnen zetten. Zagen dus....maar desnoods komen eerst de originele lampen er weer in, en dat gaat sowiezo passen.
AX_POWAH wrote:Ziet er netjes uit je kap peter!
AX powah
De uiteinden zijn idd niet verbonden. Dit is niet mijn keuze geweest, maar die van rene, die heeft ze eraan laten lassen. Op zich vind ik het wel prima zo, het gewenste effect wordt er toch wel mee bereikt. Met de Morettes heeft het niks te maken, ik moet sowiezo die van Siem hebben om het passend te krijgen, dus neem ze ff mee de volgende meeting a.u.b.
Bedankt voor de felicitaties trouwens, ik ben heel benieuwd naar het effect van de koni's.
De luchthapper is besteld:

Luchtinlaat Turbo GT-Style 38x14 cm 3.5 hoog
Deze komt in de kap.

Zojuist heb ik de kap met gelaste booskijkers eens op de auto gelegt. Het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf
[
Zoals jullie zien zit de happer er op. Nog 1 a 2 laagjes spuitplamuur zijn nodig om de laatste oneffenheden weg te halen, alleen op zondag kun je hier nergens spuitplamuur krijgen, en dat van mij is op
Volgende week wordt de kap gespoten door mijn buurjongen, die een opleiding tot autospuiter volgt, en op school een spuitcabine tot z'n beschikking heeft.
Nadat de kap is gespoten gaan tijdelijk m'n originele koplampen er weer in omdat het zo net niet past. Aanpassingen hiervoor gaan na 20 juni gebeuren, omdat ik dan wat extra Morette onderdelen krijg. Op de eerstvolgende meeting daarna zal het een combinatie booskijker / morette zijn

[

Zoals jullie zien zit de happer er op. Nog 1 a 2 laagjes spuitplamuur zijn nodig om de laatste oneffenheden weg te halen, alleen op zondag kun je hier nergens spuitplamuur krijgen, en dat van mij is op

Volgende week wordt de kap gespoten door mijn buurjongen, die een opleiding tot autospuiter volgt, en op school een spuitcabine tot z'n beschikking heeft.
Nadat de kap is gespoten gaan tijdelijk m'n originele koplampen er weer in omdat het zo net niet past. Aanpassingen hiervoor gaan na 20 juni gebeuren, omdat ik dan wat extra Morette onderdelen krijg. Op de eerstvolgende meeting daarna zal het een combinatie booskijker / morette zijn

Last edited by peter on MonOct18, 2004 12:44:23 AM, edited 1 time in total.