DuFF wrote:@ Citrofenwick:
als je kunt puntlassen is het niet zo moeilijk.
je moet alles wat aan het front zit loshalen, het oude front losboren.
en het nieuwe front eraan lassen.
en natuurlijk de accu loskoppelen, voor de veiligheid.
losboren is niet handig dan heb je gaten in je plaatwerk... Bij mijn stage tikken ze het los (gepuntlaste voorfronten..)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ja inderdaad alle puntlasjes doorboren, nieuwe front op zn plek zetten heb ik gedaan met lijmtangen en griptangen.
en Puntlassen hoeft niet, gewoon in de gaatjes(die ontstaan zijn door t boren vollassen)
Morgen de bumper en de morette`s uit de rode ax halen, skirts van de blauwe, en schuren en strak zetten de boel
Eindelijk weer een update, ne een het een tijd veel te druk gehad te hebben met werken is er weer een beetje tijd gecreerd voor de ax.
Nu we toch bezig zijn, komt er gelijk een 4gats onderstel onder,
as uit elkaar Komen nieuwe lagers in, Gelijk nieuwe remvoeringen, cilinders, Wiellagers, Handremkabels.
Welke veerpoten zitten er trouwens onder? Want ik zie dat je nog ph1 draagarmen hebt, en die van bvb een GTI (4 gaats) hebben grotere fusees. Of heb je enkel de naven aangepast?
citrofenwick wrote:Welke veerpoten zitten er trouwens onder? Want ik zie dat je nog ph1 draagarmen hebt, en die van bvb een GTI (4 gaats) hebben grotere fusees. ?
Vandaag zijn de schermen, bumper motorkap etc gespoten, heb ik in de achterdraagarmen nieuwe bussen en lagers geperst.
En van t werk een paar wielen van de Rally c2 mee genomen om te passen, en ben meteen verkocht zulke komen eronder als ze achter ook passen.
enkele foto`s, meer komen er na t weekend
Boel afgedekt, omdat het front gespoten moest worden.
de wieltjes
ik ben nu al een tijdje je wie is wie aan het volgen en vind dat je uitstekend werk vericht. en met die velgen kun je gewoon niet fout gaan. ze passen ook bij het kleur van de wagen.
doe zo verder.
het ziet er echt gaaf uit
grtzz stuart
ik en mijn ax zijn even oud
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,
beefy wrote:ik ben nu al een tijdje je wie is wie aan het volgen en vind dat je uitstekend werk vericht. en met die velgen kun je gewoon niet fout gaan. ze passen ook bij het kleur van de wagen.
doe zo verder.
het ziet er echt gaaf uit
grtzz stuart
Bedankt ja die velgen staan echt supper.
moet er wel bij zeggen dat ik blij ben als die klaar is, want gaat stiekem heel veel geld in zitten en tijd.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).