Stefannn blauwe GT 90'

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

stefannn
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by stefannn »

zoo gister ff de blauwe afgemeld

en rij ik gister ff na duitsland om ff met mun vriendin te winkelen en zag ik marechaessee al bij de grens staan. ik zei al tegen mun vriendin, wedde dat ze me op trg weg aanhouden.

en ja hoor op trg weg mooi handje ophoog van die kerel.
ff ID controle en khoorde ze via porto's over APK hebben die net smorgen jaar was verlengt:p

waren ze met zun 3en rond mun auto aan het lopen om wat te zoeken waar ze me op konden pakken. maar enigste waar ze over konden zeuren was de uitlaat. want die was niet orgineel en moest op kenteken staan ofzo :? , maja ding maakt haast geen geluid. dus ff keer gas ingetrapt en toen vond hij het nog wel meevallen en mocht ik doorrijden 8) :twisted:
Iedereen zegt altijd:"je moet ijzer smeden als het heet is", ik zeg altijd:"je moet bier drinken als het koud is"!!!
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Dat is wel netjes toch, dat je uitlaat zo weinig geluid maakt dat ze je er niet eens op pakken ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

stefannn
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by stefannn »

grietje wrote:Dat is wel netjes toch, dat je uitlaat zo weinig geluid maakt dat ze je er niet eens op pakken ;)
tja of het is juist een teken dat ie niet genoeg lawaai maakt :twisted:
word tijd dat de middendemper vervangen word door een pijpje zonder demper 8)
Iedereen zegt altijd:"je moet ijzer smeden als het heet is", ik zeg altijd:"je moet bier drinken als het koud is"!!!
Image

Post Reply