Ricardo (niet meer AX GT Injection, nu ZX en C5!)
Moderator: webmasters
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
ben benieuwd!! nog ff duidelijkheid over die remmen enzo:
1) vroege type1 GT Carb = 238mm ongeventileerd met k*tklauwen, 5x13" velgen (1.1 setup)
2) latere type1 GT Carb = 258mm ongeventileerd met k*tklauwen, 5x14" velgen
3) type1 GT Inj = 258mm ongeventileerd met k*tklauwen, 5x14" velgen
4) type2 GT Inj = 247mm ongeventileerd met fijne klauwtjes (lijken op die van de GTI), 5x13" velgen (gelijk aan dieselsetup)
5) type2 Furio = type2 GT Inj setup
6) GTI = 247mm geventileerd met fijne klauwtjes (en dit ankert érg goed), 5.5x13" lichtmetaal
waarbij alle modellen 3x98 hebben BEHALVE de GTI, die heeft 4x108.
Daarnaast zijn de aandrijfasjes van 1,2,3 uitwisselbaar, en van 4,5,6 ook (de wielzijde dan, de GTI heeft een ander diff)
1) vroege type1 GT Carb = 238mm ongeventileerd met k*tklauwen, 5x13" velgen (1.1 setup)
2) latere type1 GT Carb = 258mm ongeventileerd met k*tklauwen, 5x14" velgen
3) type1 GT Inj = 258mm ongeventileerd met k*tklauwen, 5x14" velgen
4) type2 GT Inj = 247mm ongeventileerd met fijne klauwtjes (lijken op die van de GTI), 5x13" velgen (gelijk aan dieselsetup)
5) type2 Furio = type2 GT Inj setup
6) GTI = 247mm geventileerd met fijne klauwtjes (en dit ankert érg goed), 5.5x13" lichtmetaal
waarbij alle modellen 3x98 hebben BEHALVE de GTI, die heeft 4x108.
Daarnaast zijn de aandrijfasjes van 1,2,3 uitwisselbaar, en van 4,5,6 ook (de wielzijde dan, de GTI heeft een ander diff)
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
dat heeft ook te maken met je bandenmaat. Je hebt 730 kg op zo'n groot oppervlak dat je nogal snel drijft. Wordt een héél apart profiel dat het water zó goed afvoert dat je daar echt geen last meer van hebt.Ricardo wrote:Hierna worden er 4 nieuwe banden besteld (met regenachtig weer glij ik nu over de weg)
nah kevin, genoeg goede banden waarbij je gewoon grip heb hoor
Ik heb ook die brede banden en nog minder gewicht en ik heb (met deze banden) nog nooit grip problemen gehad, ook niet op een met natte klei bedekte weg En die bandjes zijn gewoon simpele toyos achter en semperits voor.
Ik heb ook die brede banden en nog minder gewicht en ik heb (met deze banden) nog nooit grip problemen gehad, ook niet op een met natte klei bedekte weg En die bandjes zijn gewoon simpele toyos achter en semperits voor.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Ricardo van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl