Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
HAHA ja das jouw oude tellerbak.. Kon em voor de APK niet sturen met een krater van een gat.. Dus die moest dicht..
Is ben makkelijk gedaan:
Een a4tje met een Citroën logo, daarachter een dik vel fotopapier. Daarachter een rood licht filter (had me broertje nog een stapel van). Dit met plakband vastgemaakt. En dit is dan het resultaat ben er wel blij mee
nou we gaan morgen naar de APK.,. De uitlaat is dicht gelast.. En dat was maar goed ook. Hij was bijna rondom doorgescheurd.. Net op tijd dus.. Hij gaf trouwens wel een lekker geluidje
wat is er gedaan:
- Licht beeld afstellen. Na het installeren van de lampen van Romy was het lichtbeeld niet helemaal goed meer. Dit is rechtgezet.
- De riemklem linksvoor vervangen. De veer was kapot en daar werd ie op afgekeurd.. Maar gelijk zelfde dag gergeld en afgemeld
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
mja et is wat lastig uit te leggen.
Het gedeelte waar je je veiligheidsriem inklikt. Dat slot dus naast de stoelen. Links voor kwam neit meer omhoog na het ontgrendelen ervan. Dus de veer was kapot. Dus er moest een nieuwe in
mja en nog geen 2 weken na de APK: homokineet overleden.. Is nu aant ratelen bij achteruitrijden en soms vooruit en de bocht door, nog niet heel erg bij normaal vooruit..
DLS wrote:mja maar 1.1 is anders dan 1.4.. tis trouwens de rechter. En ik heb vorige week apk gehad..
geratel van aandrijfassen is ook totaal niet relevant voor de APK, de aandrijfas mag inprincipe uit elkaar liggen, als het dan nog maar wel allemaal in een aandrijfashoes zit die heel en niet lek is.
verder zijn aandrijfassen voor een 1.1 en 1.4 idd vaak aan de naafzijde verschillend..
als de as pas net begint te ratelen, dan hoef je het voor de veiligheid in ieder geval niet te doen! tegen de tijd dattie uit elkaar gaat vallen ben je al wel een heel eind verder.. ik zou eerst maar es onderzoeken of het wel echt de aandrijfas is, aangezien het plots is en vooral ook op rare momenten.. zoals je het uitlegt lijkt het me eerder dat er een wiel los zit