maar hij word errrug gaaf!
En dat die verbreedde passen onder die rechte kasten
Bumper had je toch ook al gespoten? Ben erg benieuwd, tis wel een zeldzaam kleurtje ook !
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
tenx allemaal..
@duff.. nr plaat is recht gebogen met nette nrplaat houder erbij:)
@pixels66 en koen nl.. De GT bumper heb ik gespoten en zit er net een paar uur op.. foto komt morgen
@mcdean.. gewoon weer een 1.1 carb want die had ik nog liggen met veel nieuwe onderdelen erop. dan ga ik geen andere motor kopen.. en de auto wil ik van voren nog meer verlagen in verloop van tijd.. en achter neem ik dan ook mee.. dus xm spoiler doe ik maar niet
en tenslotte @grietje.. tenx voor het compliment..
en mocht je witte mistlichen willen, contact me (ik zoek namelijk gele)
Zijn standaard renault mistlampjes, die pluk je zo op de sloop uit een willekeurige antieke renault
Schroeven zitten op een iets andere plek, maar daar is wel een mouw aan te passen.
en mocht je witte mistlichen willen, contact me (ik zoek namelijk gele)
Zijn standaard renault mistlampjes, die pluk je zo op de sloop uit een willekeurige antieke renault
Schroeven zitten op een iets andere plek, maar daar is wel een mouw aan te passen.
laatst al ff geken maar geen oude renault met deze lampies te vinden