MAD MAX !

Moderator: webmasters
brilletje kopen hè.... staat erachter....saxo100 wrote:v.andriessen wrote:wanneer ga je nou eens wat aan je vermogen doen?? die Sabine van de ring rijdt jou tijd in een transit bus... niet dat ik ook maar in de buurt kom van jou tijd
Hey Vincent, eerst zelf een tijd neerzetten en dan oordelen he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v.andriessen wrote:brilletje kopen hè.... staat erachter....saxo100 wrote:v.andriessen wrote:wanneer ga je nou eens wat aan je vermogen doen?? die Sabine van de ring rijdt jou tijd in een transit bus... niet dat ik ook maar in de buurt kom van jou tijd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vincent schrijft net zo groot als dat ie zelf issaxo100 wrote:v.andriessen wrote:brilletje kopen hè.... staat erachter....saxo100 wrote:v.andriessen wrote:wanneer ga je nou eens wat aan je vermogen doen?? die Sabine van de ring rijdt jou tijd in een transit bus... niet dat ik ook maar in de buurt kom van jou tijd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb er twee, beide opgezet en kan het dan nog niet lezen.
je daagt me toch niet uit hè....Bossie wrote:saxo100 wrote:v.andriessen wrote:brilletje kopen hè.... staat erachter....saxo100 wrote:v.andriessen wrote:wanneer ga je nou eens wat aan je vermogen doen?? die Sabine van de ring rijdt jou tijd in een transit bus... niet dat ik ook maar in de buurt kom van jou tijd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vincent schrijft net zo groot als dat ie zelf is
Begrijp ik het goed; Als ik geen bril had gehad dat ik Vincent nog nooit had gezienv.andriessen wrote:je daagt me toch niet uit hè....Bossie wrote:saxo100 wrote:v.andriessen wrote:brilletje kopen hè.... staat erachter....saxo100 wrote:v.andriessen wrote:wanneer ga je nou eens wat aan je vermogen doen?? die Sabine van de ring rijdt jou tijd in een transit bus... niet dat ik ook maar in de buurt kom van jou tijd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vincent schrijft net zo groot als dat ie zelf is
Ik denk dat het zonder semi's ook al mogenlijk is, als de first klaar is zullen we eens gaan kijken wat dat ding doet gezien die al makkelijk richting de 9 min zou moeten gaan. Blok heb ik anders wel (goedkoop) ideen voor en die zal ruim over de 130pk gaan.Happytree wrote:
Mijn verwachte benodigdheden zijn(ongeveer):
1. 120PK en een 160nm
2. Bilsteins B8 dikkere achter torsies en voor veren op maat
3. Semi slicks
4. een jaarkaart en veel oefening
saxo100 wrote:Begrijp ik het goed; Als ik geen bril had gehad dat ik Vincent nog nooit had gezienv.andriessen wrote:je daagt me toch niet uit hè....Bossie wrote:saxo100 wrote:v.andriessen wrote:brilletje kopen hè.... staat erachter....saxo100 wrote:v.andriessen wrote:wanneer ga je nou eens wat aan je vermogen doen?? die Sabine van de ring rijdt jou tijd in een transit bus... niet dat ik ook maar in de buurt kom van jou tijd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vincent schrijft net zo groot als dat ie zelf is![]()
![]()
![]()
![]()
bussie spuitverf halen! is het zo gedaan. effe de boel afplakken wel hè.denny wrote:ik denk dat het zonder die 120PK ook wel lukt.
20 seconden is echt nog wel puur op baankennis en cohones te doen lijkt me. Eigenlijk moet je sabine eens in die auto zetten daarna heb je een mooie richttijd denk ik. hahaha
Maar jordi, Jij weet zeker niet hoe hard onbeschermde kooien roesten? over een half jaar sta je eerst die hele kooi 3 dagen te staalborstelen
Probleem is bergwerk, daar kan je zo enorm veel winst mee winnen met een auto die wat vermogen heeft.denny wrote:ik denk dat het zonder die 120PK ook wel lukt.
20 seconden is echt nog wel puur op baankennis en cohones te doen lijkt me. Eigenlijk moet je sabine eens in die auto zetten daarna heb je een mooie richttijd denk ik. hahaha
en 8v goedkoop ruim boven de 130pk krijgen? dat mag je me wel ff uitleggenDrake wrote: Ik denk dat het zonder semi's ook al mogenlijk is, als de first klaar is zullen we eens gaan kijken wat dat ding doet gezien die al makkelijk richting de 9 min zou moeten gaan. Blok heb ik anders wel (goedkoop) ideen voor en die zal ruim over de 130pk gaan.