Peter AKA Pgoddijn (GTI '92)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Happytree
AX Master
AX Master
Posts: 1254
Joined: MonFeb02, 2009 10:09:41 PM
Location: IJsselstein[UT]

Post by Happytree »

Hoe loopt dat nu zo'n 1.1 turbo?

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Happytree wrote:Hoe loopt dat nu zo'n 1.1 turbo?
Hmm, voorlopig nog belabberd, hoewel er nog wel een klein gebrek in zit waardoor je wel een soort van extra fluitgeluid hoort (klinkt als zo'n moderne dubbeldekkertrein :-P). Hard gaat het niet echt, maar dat komt nog wel ;-).

Nog even de klok gedaan.

Image
Oude plaat (hmmmmm).


Image
Geheel, ook weer klaar :-). Kijken of de tellerkabel weer lekker er in wilt...
Image

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

gefelicieerd! :) leuke aanwinst.. nog een 5-deurs :)

Happytree
AX Master
AX Master
Posts: 1254
Joined: MonFeb02, 2009 10:09:41 PM
Location: IJsselstein[UT]

Post by Happytree »

Auw ik krijg tegenwoordig al pijn bij het zien van losse tellerbakken wat een *** werk om dat te monteren/demonteren.

Ziet er iig meteen een stuk beter uit aangezien je er veel naar kijkt!

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Juist, het is afleidend en daar zit ik niet op te wachten (ookal zal ik er de eerste tijd niet zoveel in rijden :-P)...

***werk, absoluut! Het is een buigwerk omdat het allemaal net niet past en de grootste ramp is voor mij altijd het verwijderen van de tellerkabel. Het erop zetten is dan weer niet zo'n probleem maar het terugduwen is dan weer een hel op zich.

Oh, en de afdekkapjes monteren, lukt eigenlijk ook nooit normaal :evil:. Maar dit keer zowaar wel! Dus het werkt, meteen stuur rechtgezet en besloten dat er een hoop leuke dingen kunnen gaan gebeuren met dit gebakje, als de TRS klaar is natuurlijk ;-).
Image

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Oh, en Raoel... Ik moest ook meteen aan jou denken ;-). Dit zou eigenlijk wel een super auto voor jou zijn, weinig roest maar toch een beetje motorstoring ;-). Enige nadeel: type 2, hoewel dit qua dashboard een tussenfase lijkt. Bovenkant loopt normaal rond, deze meer in een hoek (nooit eerder gezien eigenlijk).
Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Pgoddijn wrote:hoewel dit qua dashboard een tussenfase lijkt. Bovenkant loopt normaal rond, deze meer in een hoek (nooit eerder gezien eigenlijk).
Mooie aanwinst + redding Peter! (Y) Gelukkig blijft ook deze AX behouden!
Ben wel benieuwd wat je overigens bedoelt met een tussenfase-dash! Kun je eens een foto maken?!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Mastenhose wrote:Ben wel benieuwd wat je overigens bedoelt met een tussenfase-dash! Kun je eens een foto maken?!
Bekijk de laatste foto, de bovenrand loopt niet helemaal rond maar in het midden lijkt het meer puntig... Sorry, geen zin om het zooitje nu weer uit te bouwen :-P.

Als jij niet al een van de sloop gered had was jij wezen kijken, toch? Naja, was minder ver geweest voor jou ;-). Helaas, wel je onderdeel vergeten aan Aad te overhandigen :oops:. Hij was ook niet op de hoogte denk ik...

We zetten ze een keer naast elkaar, ok? Misschien doen we dat ook ooit nog eens met de kinderen :-P. Ik moet alleen nog beginnen ;-).
Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Pgoddijn wrote:
Mastenhose wrote:Ben wel benieuwd wat je overigens bedoelt met een tussenfase-dash! Kun je eens een foto maken?!
Bekijk de laatste foto, de bovenrand loopt niet helemaal rond maar in het midden lijkt het meer puntig... Sorry, geen zin om het zooitje nu weer uit te bouwen :-P.

Als jij niet al een van de sloop gered had was jij wezen kijken, toch? Naja, was minder ver geweest voor jou ;-). Helaas, wel je onderdeel vergeten aan Aad te overhandigen :oops:. Hij was ook niet op de hoogte denk ik...

We zetten ze een keer naast elkaar, ok? Misschien doen we dat ook ooit nog eens met de kinderen :-P. Ik moet alleen nog beginnen ;-).
Ik dacht dat je ipv 't tellerhuis 't complete dash bedoelde... :oops:
Deze had ik laten schieten... M'n vrouw zou me vermoord hebben... Anders de buren wel! :D
En ik koop ze alleen met lage km.standen! ;) :lol:

Ik had inderdaad nog geen contact met Aad gezocht, omdat ik niet wist dat jij al van plan was om langs te gaan bij hem! :lol:
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Nee, verder niets bijzonders aan het dashboard... De simpele versie, zou er een luxere versie in willen zetten, was het niet dat het eigenlijk alleen maar voor het zicht is. Ben allang blij dat het niet weer zo'n dashboard is met open handschoenenvakje... Zat in m'n First Class, niets voor mij. Moet alleen eventueel een lichtje in, is wat donker in het donker :-P.

Was trouwens met aanhang, had ook maar gedeeltelijk tijd (moest nog langs de crèche :lol: ).


Resultaat in het donker is gedeeltelijke tevredenheid. Wat de bedoeling was (plaatje omzetten) is uitstekend gelukt, maar nu heb ik een duidelijk groene klok en een halfzacht brandende tellerplaat :?. Wellicht morgen er toch nog maar een keer uit, anders overmorgen. Moet nog naar Soesterberg met de GTI voor een GTI en wil de trekhaak morgen proberen i.v.m. een vitrinekast :-D. Alvast dank hiervoor Tijmen. Geen brandhout dit keer, glas brand toch niet zo goed ;-).
Image

v.andriessen
AX Master
AX Master
Posts: 1733
Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
Location: Rotterdam
Contact:

Post by v.andriessen »

ik denk dat ik dat morgen even doe.... de server is nu zo traag, dat ik een kwartier zit te wachten tot ie klaar is met posten....
Maar dit is alvast de eerste :P
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Woei! Spam!!! Niemand die weet waar het over gaat, behalve jouw fans dan ;-)
Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Ik help ook wel ff met volspammen:
:spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1: :spam1:
:lol:
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Eh...........
Image

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Leuke aanwinst Peter, gefeliciteerd!
Happytree wrote:Auw ik krijg tegenwoordig al pijn bij het zien van losse tellerbakken wat een *** werk om dat te monteren/demonteren.

Ziet er iig meteen een stuk beter uit aangezien je er veel naar kijkt!
Ga dan ook gewoon type 1 rijden, die schroef je er zo uit. Met een deepdish stuur hoef je niet eens je stuur te demonteren.
Image Image Image

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

Leuk wagentje er weer bij Peter!
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Bossie wrote:Ga dan ook gewoon type 1 rijden, die schroef je er zo uit. Met een deepdish stuur hoef je niet eens je stuur te demonteren.
Jawel, maar de type 1 is binnenkort aan de beurt, en type 1 heeft naar mijn idee altijd veel meer kraakjes dan een type 2. Daarnaast, hou zelf ook wel van ronde vormen (hoewel vierkant ook erg leuk is).

Straks nog even bougiekabels vervangen, uberhaupt de bougies even controleren en even rustig een benzinefilter vervangen door een niet verroest exemplaar. Oh, en de uitlaat even dichtmaken, lekt volgens mij rond de aansluiting.
Image

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Ha Peter, hoop dat je goed bent thuisgekomen én de kast er weer heel uit hebt gekregen.

Image
AX GTI '91

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Tijmen wrote:...én de kast er weer heel uit hebt gekregen.
Hadden jullie de kast er kapot ingelegd dan? Anders wil ik ook wel zo'n aanhanger! ;):lol:
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Mastenhose wrote:
Tijmen wrote:...én de kast er weer heel uit hebt gekregen.
Hadden jullie de kast er kapot ingelegd dan? Anders wil ik ook wel zo'n aanhanger! ;):lol:
:lol:

Ja, is allemaal goed gegaan!

Had al een foto gedumpt in het betreffende topic, maar bij deze dan maar:

Image

:-D
Image

Post Reply