Gisteravond een hoop geratel toen ik hem wegzette. Vanochtend op weg naar me ouders. Ratelen. Straat uit, Pang. Weg was de ratel. Maar ervoor in de plaats een heleboel lampjes.
Gelukkig alleen de V-snaar. Vervelende bij de mazda is wel dat je die nog moeilijker kunt vervangen dan bij een ax.
Nog vervelender is dat die buiten de dynamo ook de waterpomp aandrijft.
grrrrr.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Altijd vervelend als je weer aan het sleutelen moet, zeker als je dat n iet gepland had. Kan me voorstellen dat de motorruimte bij de mazda maar weinig ruimte kent. Maar ja er ligt ook een leuk blok in he
ja, aan de wielen.
Er valt waarschijnlijk nog wel wat meer te halen want aan mijn nokkenastiming is bv helemaal niks veranderd.
Ontsteking is toen deze grafiek eruit kwam ook niet meer verder naar gekeken. We waren tevreden zeg maar. Dus in alle redelijkheid denk ik dat 120 ook wel zou kunnen.
Dan houd het op want veel meer lucht past er niet door de carbs heen helaas. Met 45mm zou ik winst gaan hebben hoger in de toeren en de verwachting is dan tot max 130 PK aan de wieltjes. Maar ik denk dat dit een erg nette grafiek is en dat ik er eens niks meer aan doen (voorlopig).
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
aha nu snap ik het smsje pas!! Lekker hoor denny, maak ons maar jaloers...
maar als ik die nieuwe kop erop gooi, ga ik daar denk ik ook in de buurt komen !!!
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.