Roy Aka Losroyos - Citroen ZX 1.6 Image

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Post by AlexanderB »

nee, maar er zijn er genoeg die binnen notime weer kwijt zijn nadat ze als 1e auto eenofander racemonster kopen. (of zichzelf + passagiers om een boom vouwen) mja, allemaal worst case scenario's 8)

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Gefeliciteerd en dat na 10,5 maand op het forum zitten :)
bye bye scooter... 8)
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Terminal
AX Master
AX Master
Posts: 1408
Joined: WedFeb10, 2010 11:26:45 AM
Location: Zutphen

Post by Terminal »

Gefeliciteerd hea!

Veel plezier ervan! Dinsdag je rijbewijs al? Of doe je geen spoedaanvraag?

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

Gefeliciteerd :!: :D

Dat wordt taart de eerst volgende meeting. :twisted: :lol:

Jongejan
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 112
Joined: SunMar01, 2009 8:42:36 PM
Location: Breezand

Post by Jongejan »

Van harte, wees er zuinig op!
AX 14 TGS 5-portes orga 5834 couleur EJX-cS Rouge Furio, presque "toutes options"

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Goed man!
Van harte gefeliciteerd (y)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Allemaal hartstikke bedankt voor de felicitaties.

Maandag ochtend om 8 uur sta ik op het gemeentehuis. En dinsdag ochtend denk ik dat ik der weer sta.

Vanmiddag maar even met papa over het geld hebben. En dan van de week kijken bij de Donker groene Volcane 1.1 met leren bekleding.

Woont er iemand in de buurt van Slotwijk (Gouda) waar ik dan even langs kan kleppen in de proefrit die even mee kijkt of het wat is?

joop
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 357
Joined: MonJan18, 2010 10:57:59 AM
Location: Eindhoven

Post by joop »

Gefeliciteerd! En veel plezier als je maandag/dinsdag flink wa geld over de balk gaat smijten!

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

Ja, gaat er iemand mee???
Onze Junior moet natuurlijk wel een knappe AX krijgen :D

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

raoel wrote:Ja, gaat er iemand mee???
Onze Junior moet natuurlijk wel een knappe AX krijgen :D
Da's toch niet nodig? Hij heeft er al 2 gehad, dus hij weet nu wel waar hij op moet letten ;)
Image Image Image

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

misschien iemand die er ooit in gereden heeft ;-)

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Pa nog even gebeld, Het geld komt later deze week of volgende week. Nou heb ik gelukkig zelf ook nog een flink reserve. Dus dan leen ik het zolang daar even van. als het goed is morge dus me rijbewijs aanvragen, Dinsdag ochtend ophalen, Moeders maandag avond even bellen of ik haar auto mag lenen. om daarheen te rijden en te kijken. (Als het uitkomt bij de verkoper) En dan eventueel ook overgaan op koop. Terug rijden in mama's auto. De AX daar nog een nachtje laten staan als het kan. En dan woensdag enkeltje slotwijk en dan mag ik eindelijk legaal in me eigen autotje kilometers gaan maken :D

Trouwens tijdens me rijexamen nog even het magische 11.111 km op de teller gereden van de lesauto gereden :oops:

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Gefeliciteerd met je rijbewijs!

Ik zat toevallig vanmiddag op AX te zoeken op MP (Geen enkele GT meer en één brakke GTI :shock: ) en toen kwam ik die Volcane met leer tegen, lijkt me een leuke auto!
Image

vinnyvs
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 233
Joined: WedJun25, 2008 8:11:48 AM
Location: maarssen

Post by vinnyvs »

gefeliciteerd en nog vele veilige kilometers toe gewenst.
Mijn verlanglijstje?
de rest van de ax wat ik nog heb liggen verkopen.
deze week me mercedes sprinter L2H2 ophalen.

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Morge om 8 uur haal ik me rijbewijs op. Om 08:15 haal ik mama der auto op (Mazda 2 1.4 16V) En dan gaak eerst naar school. Examen doen voor mijn opleiding. en daarna door naar Zutphen. Ik dacht daar bij een auto handelaar op het industrie terein bij de mac vanuit de trein een AX te zien staan. Met GT bumpers en volledige skirt set. Ik kan me best vergist hebben. maar het leek der op en vanaf deventer ligt het op de route dus alle reden om is een kijkje te nemen.

Voor de bekende daar. Het was een autohandelaar in de buurt of naast de sloop.

En als ik alleen me examen hoef te maken kan het zijn dat ik als er de tijd voor is toch even bel naar die autohuis voor die groene volcane. Staat bellen na 18:00 uur maar kan het proberen. Anders sms ik eerst. wacht ik een reactie af.

Dat is der dus nu gaande. Ook van deze auto zal ik morge even een fototje schieten, Als is het geen ax, maar heb al zolang geen foto van een auto meer geplaatst en het is toch de eerste auto waar ik legaal in rij :oops:

Terminal
AX Master
AX Master
Posts: 1408
Joined: WedFeb10, 2010 11:26:45 AM
Location: Zutphen

Post by Terminal »

En? :D Hoe was je eerst rit zonder instructeur naast je?

Nog wezen kijken hier in Zutphen?

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

Al iets om een boom gevouwen? :P

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

raoel wrote:Al iets om een boom gevouwen? :P
:shock: Positieveling! :lol::lol::lol:
Ik denk dat Roy sinds gisterochtend 8.00u non-stop aan het rijden is geweest! (OK, OK... Misschien gestopt voor een tankbeurtje...)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Zo de eerste dag..

Ja het ging wel lekker. Ik had alleen al vet lang niet meer in de spits gereden, zoiezo niet in de richting van arnhem. dus dat was wel ff druk en nieuw. + dat er niemand naast me zat. Maar het was toch langzaamrijdend verkeer. dus kon mooi meekomen met de rest rustig achter aan gesloten al was het wel ff stressen en toen ik eenmaal op de a50 zat ging het beter. Daarna stukje de a1 richting deventer. Gelukkig zit gelijk als je vanaf de A1 deventer inkom eerste blok met kantoren rechts mij school. Toen heb ik me examen gemaakt. en ben ik de auto weer ingestapt. Eerst naar de mac.
daarna op naar zutphen. Daar eenmaal aan gekomen bleek het toch een stuk ingewikkelder dan ik al dacht. vanuit de trein zag ik het staan alleen eenmaal aan de andere kant wist ik het niet meer. Dan maar weer terug want wou via de snelweg ook weer terug. Dat verliep ook al een stuk beter dan de heen weg.
Eenmaal weer in zevenaar eerst maar is boodschappen gedaan, der stond geen drinke meer in de koelkast. ging ook goed. Toen gesprek gehad over de huur van me bezemkast (Zo groot woon ik niet :oops:) Jelle opgehaald en maar weer naar de mac. Vanuit de mac de A12 weer op daarna A18 en die hele maal uitgereden. Binnedoor terug naar doetinchem gereden en daar de A18 op weer terug naar zevenaar. getankt, jelle afgezet auto ingeleverd en geen krasje gemaakt.

Nou ga ik vanavond eerst moedersbellen of ik morge overdag de auto weer even mag lenen, als er een ja uitkomt, die gozer van die groene AX bellen en even vragen of ik de donderdag langs kan komen overdag. als dat kan ga ik daar even kijken, nog niet kopen. even wachten op het geld dat papa over zou maken en dan kan ik hem op gaan halen.

Maar nu het volgende probleem. Mij moeders beweert dat je geen 140km per dag met een ax kan rijden.... Slaat nergens op dacht ik zo. dus dat is nu mijn enige stoor factor. ja koop dan iets duurders zegt ze, Dus ik vroeg al betaal jij dan alle extra kosten?

Maar ben alleen foto's vergeten :oops:

Totaal km: 250 (valt nog mee.)

Terminal
AX Master
AX Master
Posts: 1408
Joined: WedFeb10, 2010 11:26:45 AM
Location: Zutphen

Post by Terminal »

Zevenaar - Deventer is prima te doen hoor :)

Wel grotere afstanden gereden, zonder een centje pijn :)
Sterker nog, de AX rijd stukken prettiger als een Astra G of de nieuwe VW Caddy. Zeker de stoelen zijn van die beiden een ramp.

Jammer dat je het niet kon vinden hier!

Post Reply