Jan Bos aka Bossie (AX GT '89, 2x AX GT '90)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Subliem

Post by MrBBQ »

He Bossie,

Vindt een sublieme striping !

Gr Mr Dean 8)

p.s. goed meesterwerk Marc!
Saxo style is sexy style....

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

nah, ik had eigenlijk nog een rodnje over dat modderweggetje moeten doen!

:P
Image

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Mooie striping!
Dat wordt 's ochtends de auto wassen op meeting dagen ;)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

De GT, sinds kort zelfs carburator, wordt oprecht mooier en mooier! Het begint zelfs op het niveau van de mijne af te steven ;)!

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Vanochtend de AX maar even gewassen. Die Zeeuwse modder hoort in Zeeland, niet in Harderwijk ;)

Het was dinsdag een gezellig dagje in Wemeldinge. Rond een uurtje of 1 aangekomen, trof ik Marc en z'n vader sleutelend aan de GSA. Na wat gedronken te hebben en een paar pogingen om de motor uit de GSA te halen zijn we begonnen met het plakken.

Daarna even een rondje met de AX om te kijken of Marc er nog een beetje mee overweg kon. Best leuk die polderweggetjes :D En aan de grijns op Marc z'n gezicht te zien heeft hij dit toch wel gemist. 8)

Toen mocht ik nog een stukje sturen in de Porsche. Leuk om een keer in gereden te hebben. Dat heeft best wel wat. Sorry dat de uitlaat weer wat rammelt Marc :oops:

's Avonds nog even langs alle restaurants gelopen om uiteindelijk bij een restaurant op steenworp afstand terecht te komen. Lekker romantisch gedineerd in een overvol restaurant :P Een mooie afsluiting voor een gezellige dag.

De terugweg (200 km) in 1 uur en 3 kwartier gereden en om half 10 weer veilig thuis.
Image Image Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ja ik was echt blij dat ze nog een plekje hadden in het restaurant..

ik had een peppersteak daar..
bediening komt vragen of het lekker is, ik heel droog
"ik hou eigenlijk niet zo van pittig"
je had dr kop moeten zien :D

maaruhm jan, hij rijdt super! nu nog zo afstellen dat mn garagedeur gewoon schoon blijft als je start..

enne, die rammelde uitlaat is irritant! bij 3krpm loopt hij nu gewooin weer tegen de stabi aan :(
Image

Citrosan
AX Master
AX Master
Posts: 1099
Joined: SatDec04, 2004 8:23:58 PM
Location: Lisse

Post by Citrosan »

Nette striping hoor Jan, heel subtiel, vooral dat carb in het GT logo is erg netjes

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

stoer, iedereen gaat aan de stickers zo te zien :rr:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Job wrote:De GT, sinds kort zelfs carburator, wordt oprecht mooier en mooier! Het begint zelfs op het niveau van de mijne af te steven ;)!
Zullen we dan maar een keertje gaan sprinten 8)
Image Image Image

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

Bossie wrote:
Job wrote:De GT, sinds kort zelfs carburator, wordt oprecht mooier en mooier! Het begint zelfs op het niveau van de mijne af te steven ;)!
Zullen we dan maar een keertje gaan sprinten 8)
een keertje kan wel... maar niet binnekort :)!

ik moet eerst nog een heel carburateur gebeuren inbouwen +... +... +.... wil ik jou bijhouden :)! Top ver voorbij de 170... nouw dan moet ik echt hard trappen :D!!

Dus nee... technisch, qua snelheid kan ik nog ff niet aan die van jou tippen! Wie weet wat nog komen gaat :twisted:

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Zo, vandaag nieuwe bandjes besteld voor de zomer. De Toulouse velgen blijven er deze zomer onder zitten. Er komen mooie Yokohama s.drive bandjes om in de maat 185/55-14. Voor de winterbandjes moet ik in de loop van het jaar maar eens op zoek gaan naar mooi wit staal.

Dit betekend ook dat de beruchte Patrick de Zeester velgen met banden binnenkort in de verkoop gaan.

Verder momenteel weinig vordering met de programeerbare ontsteking. Het moet eerst weer beter weer worden om hier lekker aan te gaan klussen. Gelukkig gaan we de goede kant op wat het weer betreft,

Tot slot moet ik nog op zoek naar een storing. Startmotor wil af en toe helemaal niets doen. Da's toch knap lastig, als je wilt starten. :roll:
Image Image Image

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Blok hout?

Dat is wel een lastige ja, ik zie bossie jr nog niet iedere ochtend de AX aanduwen.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Bossie wrote:
Tot slot moet ik nog op zoek naar een storing. Startmotor wil af en toe helemaal niets doen. Da's toch knap lastig, als je wilt starten. :roll:
bendix die blijft hangen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

die patrick de zeester velgen zijn zo vet, als ze in de verkoop gaan heb je er per toeval zeker geen 4gaats onderstel bij :oops: .
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Gisteren vond ik een leuk cadeautje in de achtertuin :D

Image

Image

Volgende week de garage maar even in om de winterbandjes van de velgen te halen en bovenstaande rubber er om te gaan leggen.
Image Image Image

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

op die stikker '80V' en dan ligt er een stekker naast :lol:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

Bossie wrote:Gisteren vond ik een leuk cadeautje in de achtertuin :D

Image

Image

Volgende week de garage maar even in om de winterbandjes van de velgen te halen en bovenstaande rubber er om te gaan leggen.
autobandenmarkt? die lui gooien ze hier ook altijd zo maar ergens neer in de schuur :lol:

ik ben benieuwd naar je ervaringen... zoek asap ook nog 2 bandjes in die maat :)
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Op rallye.nl hebben een aantal deze al gehad maar de wang is te slap(verder zijn ze ok overigens, grip is goed). De dunlop sp sport fast response schijnt beter te zijn.

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Kan kloppen, ligt heel erg aan de maat die je er onder hebt liggen. In 14 inch schijnen ze erg goed te zijn, in 15 inch tegen te vallen.
Wel oppassen, de sets in 185 55 14 zijn bangelijk goed, terwijl ze in 15" veel minder grip hebben. (geprobeerd op de zelfde saxo ...)
Image Image Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Het zijn iig moooie bandjes :D

Hoe is het met je GT nu dan?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply