Dus, even her en der wat rondgevraagd en een kameraad wil 't samen met mij wel proberen. Hij doet wel eens 'iets met auto's', ik ben inmiddels ook niet meer zo bang ergens een dopsleutel op te zetten, dus we gaan met z'n 2-en maar eens kijken hoever we komen...
We kunnen eerst oefenen op Mirka. Wordt er dan toch onverhoopt iets onherstelbaar beschadigd, dan is dat niet zo erg. Hopelijk (we moeten onze agenda's nog even naast elkaar leggen) kunnen dan dit komende weekend de aandrijfassen onder Mirka vandaan worden getrokken (en gelijk contactsloten overzetten op Die-Andere) en dan de week daarop de assen van Mirka onder Die-Andere. De oude assen van Die-Andere gaan niet meer terug onder Mirka (da's alleen extra werk) dus vanaf dan kan ze ook niet meer uit zichzelf rijden.
Ik denk ook dat dat een goed moment is om de verdere demontage van Mirka in gang te zetten. Rechterportier moet nog worden overgezet, en het verdere plaatwerk houd ik zelf, voor het geval ik ooit een aanrijding zou hebben met Die-Andere.
Interieur van Mirka is niet zo best meer (stoelhoezen, omdat originele bekleding vergaan is), maar misschien bestaat er nog belangstelling voor een Type1 dash of iets dergelijks? Nouja, zullen we dan wel zien. 't Gaat hoe dan ook een traag proces worden om Mirka volledig te demonteren. Ik heb er geen haast mee.
Alhoewel ik zelf amper gereedschap heb, kan ik het wél heel gemakkelijk regelen, mits ik van tevoren weet wat ik nodig heb.
Wie vult aan? Wat heb ik nodig voor demontage en montage van de aandrijfassen?

1) Krik
2) Assteunen
3) Momentsleutel
4) Keerringen voor de versnellingsbak
5) Versnellingsbakolie (2 liter?...)
6)....?
