Tijmen AX GTI '91
Moderator: webmasters
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Het is geen turbo.....kevin.broke wrote:Mwah, je kan ze nog een beetje opschroeven die dieseltjes he... Dan lopen ze al iets vlotter
Vandaag de eerste keer niet met de AX naar het werk, maar met de 306. Zoals gezegd geen snelheidsmonster maar ik kan prima meekomen met de rest van het verkeer.
Trouwens voor degene die puur goedkoop wil rijden: Neem een AX 1.1i of (nog beter) een AX diesel. Goedkoper kun je bijna niet rijden. Met de 306 ben ik evenveel kwijt als met de AX.
AX GTI '91
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Een atmosferische diesel kan je vaak ook gewoon opschroeven Henry. Dan krijg je alleen een vervelende rookwolk als je er flink op gaat staan
Mijn Renault Express moest indertijd voor de APK ook even aangepast worden, maar het scheelde wel in pit. Ben eigenlijk wel benieuwd of die VF-47-XX nog bestaat, straks eens kijken.
Mijn Renault Express moest indertijd voor de APK ook even aangepast worden, maar het scheelde wel in pit. Ben eigenlijk wel benieuwd of die VF-47-XX nog bestaat, straks eens kijken.
-
- Vlotte starter
- Posts: 23
- Joined: TueSep25, 2007 9:41:09 PM
Binnenkort een sjieke poetsmobiel minder.... en een reddingsactie die veel geld gekost heeft mislukt.haazzpaazz wrote:Heey Fatima !!!
Sjieke poets mobiel!!!! maaru ik probeerde je weer eens te bellen maar je fone stond weer eens uit heb je ff gesmst
rolator
Het Sportje staat -na de ultieme reddingspoging- hoog op de nominatie voor een enkeltje naar de eeuwige AX-jachtvelden. De kosten van een totale renovatie gaan boven mijn budget uit en: ik doe het goed, of ik doe het niet.
Om niet nader te noemen reden heb ik zin om 'm door de pui van niet nader te noemen ballentent te rijden
AX GTI '91
Hij is wel op te knappen, maar dat kost de nodige centen..... Centen die ik er niet meer voor over heb; het is een hobby, het moet leuk blijven en ik heb er nu toch echt genoeg tijd, moeite en geduld (én geld!) in gestoken.
Trouwens.... hij heeft al staande op de brug ook erg dicht bij een volledige renovatie gezeten
Trouwens.... hij heeft al staande op de brug ook erg dicht bij een volledige renovatie gezeten
AX GTI '91
Beetje roestig. De vorige eigenaren hebben nogal wat verborgen met kit, tectyl en slecht laswerk. Ik heb al tijden het advies om er niet meer geld in te stoppen in de wind geslagen, deze keer ga ik me wel wat van dat advies aantrekken. Verkopen vind ik geen goed idee, dat wil ik niet op mijn geweten hebben.kevin.broke wrote:Wat is er mis dan?
AX GTI '91
-
- Archivaris
- Posts: 5045
- Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
verkoop em dan nog minstens als kenteken... een SPORT op kenteken is ook al heel wat ondanks dat het een import is!-Henry- wrote:Beetje roestig. De vorige eigenaren hebben nogal wat verborgen met kit, tectyl en slecht laswerk. Ik heb al tijden het advies om er niet meer geld in te stoppen in de wind geslagen, deze keer ga ik me wel wat van dat advies aantrekken. Verkopen vind ik geen goed idee, dat wil ik niet op mijn geweten hebben.kevin.broke wrote:Wat is er mis dan?
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Zonde hoor. Als je gewoon aangeeft dat ie NIET hard is maar dat men betaalt voor een kenteken is er echt nog wel een gek die 'm op wil knappen.-Henry- wrote:Beetje roestig. De vorige eigenaren hebben nogal wat verborgen met kit, tectyl en slecht laswerk. Ik heb al tijden het advies om er niet meer geld in te stoppen in de wind geslagen, deze keer ga ik me wel wat van dat advies aantrekken. Verkopen vind ik geen goed idee, dat wil ik niet op mijn geweten hebben.kevin.broke wrote:Wat is er mis dan?
Tip: Verkoop de carbs en de motor voor een fikse prijs en geef de rest erbij.
Haha... voor de APK hoeft er alleen maar kleinschalig laswerk aan de dorpels gedaan te worden. Kosten voor een verse APK zijn geraamd op 300 eurie (bij een betrouwbaar APK station), maar goed ik wil 'm ECHT netjes hebben en dat kost een beetje meer.Rob GT wrote:Maar als ie gewoon rijdt en APK heeft is er opzich niets aan de hand toch?
Heb je een gare bak die wel als de brandweer gaat!
En hij gaat inderdaad als de brandweer, voor je het weet rij je 200
AX GTI '91
Kan ook, ik moet nog even zien hoe en wat precies. Ik heb ook niet gezegd dat er geen AX weer zou komen. Meestal past daar ook een motor inkevin.broke wrote: Zonde hoor. Als je gewoon aangeeft dat ie NIET hard is maar dat men betaalt voor een kenteken is er echt nog wel een gek die 'm op wil knappen.
Tip: Verkoop de carbs en de motor voor een fikse prijs en geef de rest erbij.
Mocht iemand belang hebben bij het Sportje, met of zonder motor dan hoor ik dat graag. Het motorblok gaat sowieso -gezien de revisie en de beperkte draaiuren- niet voor een schijntje weg, net als enkele zeldzame Sport onderdelen zoals een heel Sport dashboard.
AX GTI '91
een sport dashbord is niet uniek hoor. Ik heb een dash van pcrodent gekocht en dat is gewoon hetzelfde. Alle oude zwarte dashbords zijn hetzelfde. Daarnaast zijn sportonderdelen nog niet zeldzaam als je zoekgebied ook belgie betreft en zeker als je frankrijk erbij betrekt gooien ze je helemaal dood met die rommel
Maar mocht je hem in onderdelen weg doen neen dan even contact op. Misschien dat ik wel reserve onderdelen voor mijn sport kan gebruiken.
Maar mocht je hem in onderdelen weg doen neen dan even contact op. Misschien dat ik wel reserve onderdelen voor mijn sport kan gebruiken.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.