Bedankt voor de km-teller en succes met "t fixen van al die ax-en"
Kevin aka kakanox
Moderator: webmasters
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
Goh... heb 't dieseltje ff opgeruimd 
De buit:
4 ring-/steeksleutels in de formaten, 13, 17, 18 en 20
1 waterpomptang
1 moordenaar
1 sleepkabel
1 hamer
enkele (spuit-)busjes (interieurreiniger, lakstift zwart, enz. enz.)
Verder heb ik nog weggegooid:
1 weekendtas
Een stuk of 40 zakdoekjes
Een (gelukkig nog ingepakt!) condoom
De buit:
Verder heb ik nog weggegooid:
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
nou, ik verwacht niet dat ik nog ooit condooms zal nodig hebben.. tsja, ik kan 'm ff op marktplaats zetten natuurlijk 
denk overigens dat ik - op basis van de losse blaadjes en bonnetjes die erin liggen - de auto van een (freelance?) verwarmingsmonteur ofzo te pakken hebben.
vond nl. ook een aantal stukjes koperen en stalen buis achterin.
denk overigens dat ik - op basis van de losse blaadjes en bonnetjes die erin liggen - de auto van een (freelance?) verwarmingsmonteur ofzo te pakken hebben.
vond nl. ook een aantal stukjes koperen en stalen buis achterin.
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
Heb je mooi goed Kevin .kakanox wrote:Ik heb een vaste relatie en het plan was wel om dat nog heel lang zo te houden.. iig langer dan die condooms goed zijnthommes wrote:Hebben ze van jou een Os gemaakt dan? Of ben je onvruchtbaar..
Vanmorgen ff heel kort kennis gemaakt met miss wibbel , moet je echt zuinig op zijn
Verder prima geregeld zo , kopje ligt achterin de ax nu .
En zwarte diesel ziet er nog best uit , gaat volgens mij helemaal goed komen daar .
ER IS WEER EEN
. C 1
. C 1-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
Na wat beraad gaat de sport toch weg. Ik heb voorlopig even andere prioriteiten. Komt erop neer dat ie weer 2 jaar in een schuur moet verpieteren voor ik er aan toe ga komen.
Het is een goede auto, de nieuwe linkerzijkant krijg je erbij (heb ik al staan) maar hij komt zo wel door de keuring, is niet krom. Enige wat ik zo gauw kon ontdekken was een gare RV fuseekogel (voor het gemak: complete draagarm vervangen). Stond ook als aandachtspunt op de keuring van december '05. Kosten om 'm te importeren vallen ivm de leeftijd en lage aanschafprijs ook mee: ongeveer 350 euro voor BPM + keuring + kentekens enzo.
Het is zonde om 't niet te doen, maar het komt me nu gewoon echt niet uit.
Wie serieuze interesse heeft voor een juiste prijs kan zich melden.
Het is een goede auto, de nieuwe linkerzijkant krijg je erbij (heb ik al staan) maar hij komt zo wel door de keuring, is niet krom. Enige wat ik zo gauw kon ontdekken was een gare RV fuseekogel (voor het gemak: complete draagarm vervangen). Stond ook als aandachtspunt op de keuring van december '05. Kosten om 'm te importeren vallen ivm de leeftijd en lage aanschafprijs ook mee: ongeveer 350 euro voor BPM + keuring + kentekens enzo.
Het is zonde om 't niet te doen, maar het komt me nu gewoon echt niet uit.
Wie serieuze interesse heeft voor een juiste prijs kan zich melden.
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer