Michaël aka Netheo AX GT X 2+AX+PROCEED BTCS UPDATE 27/11/16

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

ik vind deze Civic ook wel leuk:
Image

:D

maar die nieuwe is inderdaad veel stoerder :P

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Nette civic, Alleen die velgen vind ik er niet echt bij passen :oops:

hoe heet die plaat die je onder je filmpje hebt? Lekkere muziek (A)


Beetje discriminatie ook jou ax tussen al dat duitse grij :P

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

Losroyos wrote:Nette civic, Alleen die velgen vind ik er niet echt bij passen :oops:

hoe heet die plaat die je onder je filmpje hebt? Lekkere muziek (A)


Beetje discriminatie ook jou AX tussen al dat duitse grij :P
velgen zijn er niet meer bij hoor, staat terug op originele velgen. ikzelf denk dat ik er 17 icnh 5zigen velgen ga onder gooien in het wit :D
Image
wat het muziekje van het filmpje betreft, dat moet ik eens aan de filmer vragen :D
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Met die velgen is die wel stuk mooier.

Maar kijk anders is op http://www.online-velgen.nl als het goed is zit dat ergens in brabant.

Daar hebben ze wel mooi velgen en ook helemaal niet duur.

Image

Die lijkt me ook wel vet onder de civic :$

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

hier ben ik eindelijk nog is

gisteren heb ik men hele werkplek opgekuist, gevolg, een ellenlange topic in de verkoopsafdeling :D waar vandaag trouwens nog het een en het ander aan toegevoegd wordt. toch ff reclame maken :twisted:

vandaag dan eindelijk de achteras onder de blauwe ax, jaja je leest het goed, gesmeten. Ging niet zonder slag of stoot. En neem dat stoten maar letterlijk. ABS- sensoren niet nodig, maar om die los te krijgen heb ik toch wel ff gevloekt hoor. Remdrukbegrenzer leek me ook nutteloos, ging al iets beter. En dan maar de as eronder gegooid.

Is wel nog een hele karwij om de ax mooi recht onder de ax te krijgen. Dan maar de OLD SKOOL methode gebruikt, met het koordje :lol:

fotos heb ik niet, gsm was plat :(
dus je zult me op men woord moeten geloven, er wordt dus wel degelijk gewerkt aan de blauwe hé :!:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

We moeten er dan maar vanuit gaan. Schijvenas of trommels?
Image

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

Pgoddijn wrote:We moeten er dan maar vanuit gaan. Schijvenas of trommels?
schijvenasje van een 106 GTI. zelfde als een saxo 16 v zeker
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

das een goede as.. lekkere dikke torsi's :D

de standaard stabilisatorstang erin?

goed bezig hoor, schijvenasje eronder.. zou ik ook es moeten doen, vd winter misschien..

maaruhm, we verwachten nog steeds foto's! ook van je sleutelruimte, als je zoveel op kan slaan en nog ruimte over kan hebben ;)
Image

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

q01z wrote:das een goede as.. lekkere dikke torsi's :D

de standaard stabilisatorstang erin?

goed bezig hoor, schijvenasje eronder.. zou ik ook es moeten doen, vd winter misschien..

maaruhm, we verwachten nog steeds foto's! ook van je sleutelruimte, als je zoveel op kan slaan en nog ruimte over kan hebben ;)
ff wat snelle pics, ga pas deftige maken als er ook weldegelijk iets deftig te zien valt, iedereen kent wel een schijvenasje en de kont van een ax, voeg je deze samen dan begint het er zo uit te zien

Image

als ik vooraan de driehoeken wou lossen viel me op dat deze ax door de vorige eigenaar echt wel 'geluidsdicht' gemaakt werd. kijk even mee wat voor isolatie ik onder de vloerplaat tegen kwam, en in de achterste panelen, en in de voordeuren steekt er ook van dit goedje
Image
Image
Image
lijkt wel van dat materiaal dat DBdraggers gebruiken, kan dit???

verder nog de veerpoten vooraan klaargemaakt me nieuwe topmounts. toen bleek dus dat de originele veer van een saxo aanloopt, dan maar op zoek naar origi veren en veerschotels van een ax, wie o wie helpt me :D
Image

C y'all
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

jeuj daar heb je dat leuke groene kaartje weer in de bus. De ax volcane mag weer eens naar de controle. Deze ochtend begin ik eraan om hem weer volledig origineel te zetten. Tevens de keerringen van de V-bak veranderen want de keuringmeester vind olie langs de buitenzijde van de bak maar niets :D

Dus ik ga weer van 'how low can you go' naar 'the sky is the limit' :wink:

hopelijk neem ik men eerste bocht na de ombouw wat rustiger. Vorig jaar stak ik bijna de gracht in omdat ik het zo gewoon was verlaagd te rijden :evil:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

olielekkage ook een afkeur in Belgie? Succes iig met de keuring

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

Browny wrote:olielekkage ook een afkeur in Belgie? Succes iig met de keuring
yup, daar ben ik deze week ook nog op AFgekeurd geweest.

Succes met de verhoging van de ax :evil:

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

gisteren weer het ene probleem na het andere, waarom staat er toch in godsnaam geen honda op de achterklep :lol: .

De voorzijde is al volledig onde handen genomen. tevens nieuwe stofhoezen op de linkse aandrijfas, deze zwierde zijn vet al kwistig in het rond :evil: ,dus veel kuiswerk, BAH :x . De motor terug een onderhoudsbeurtje gegeven om u tegen te zeggen, was nodig :roll: .

dus nu nog de achteras wisselen en nieuwe remcilindertjes opzetten, eens kijken naar men rechter knippers want het is wat kerstboomachtig, massaprobleem waarschijnlijk. lichten regelen zal ook geen kwaad kunnen. remus vervangen en dan zijn we ver rond gok ik.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

Netheo wrote:gisteren weer het ene probleem na het andere, waarom staat er toch in godsnaam geen honda op de achterklep :lol:
Omdat het een Citroën AX GT is, dus een auto met een eigen(wijs) karakter :wink:

En geen 13 in een dozijn apparaat, zoals ze bijvoorbeels in het land van de rijzende zon worden gecreëerd.

Let verder maar niet op mij ik heb nu eenmaal een Citroën tik :oops:

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

en toen was hij gekeurd :D
vlekkeloos, zonder enige opmerking, jeuj 8) 8) 8)
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

proficiat!

En jaloers :evil:

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Gefeliciteerd :D

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

citrofenwick wrote:proficiat!

En jaloers :evil:
laat ons zeggen dat het een beetje hielp dat ik er toch wekelijks passeer dankzij men werk. Remverschil achter van meer dan 25 procent door de vingers gezien, was niet veel meer maar toch. maar sssssssssst ik mag dit eigenlijk niet zeggen :roll:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

Die remtesten zijn toch brak imo :P Die van mijn broer remt enorm scheef en die slaagde voor de remstest. De pimp liet ook RA altijd net iets eerder blokkeren en dat zagen ze ook niet.

Bij mij hebben ze vandaag de motorkap opengetrokken zodat ik de koplampen wat kon bijregelen. Wel nice ^^

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

citrofenwick wrote:Die remtesten zijn toch brak imo :P Die van mijn broer remt enorm scheef en die slaagde voor de remstest. De pimp liet ook RA altijd net iets eerder blokkeren en dat zagen ze ook niet.

Bij mij hebben ze vandaag de motorkap opengetrokken zodat ik de koplampen wat kon bijregelen. Wel nice ^^
ervaring leert me dat als ge wat zevert met die mannen en altijd uit de lucht valt als er problemen opduiken ze meestel de oplossing aanrijken of het door de vingers zien :D
maak je ze zenuwachtig, loop je in hun weg of sta je te zeuren, garantie dat het rood is, dan vinden ze altijd wel iets :x
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Post Reply