He's alive and kicking.... En eigenlijk loopt hij heeeeel netjes!
We hadden het al geconstateerd, maar speelt ons nu toch echt parten. De halve kabelboom is verteerd (bedrading zonder isolatie). Nu alles is losgeweest maakt het niet goed contact meer. De temp. meter doet het niet en de Mengselregeling is niet optimaal. Zodra je de stekkertjes beetpakt werkt het wel, maar na loslaten is het weer hetzelfde liedje!
Iemand met een kabelboom over voor een AX GT type 2?
Of suggesties? Ik heb me in laten fluisteren dat de kabelboom van een 106 nagenoeg hetzelfde moet zijn en die zijn van wat versere bouwjaren te vinden
afh van welke kabelboom je hebt.
vaak kan je de busjes eruit trekken en er dus ook weer gewoon in duwen. anders goed kijken hoe het gesteld is met de kabel bij de stekker, daar solderen en de krimpkous er zo strak mogelijk overheen.
arnie wrote:Of suggesties? Ik heb me in laten fluisteren dat de kabelboom van een 106 nagenoeg hetzelfde moet zijn en die zijn van wat versere bouwjaren te vinden
klopt, maar alleen van de oudere jaren dus < 1994, en natuurlijk met verdelerkap. Ze zijn lastig te vinden dat kan ik je wel vertellen.
kevin.broke wrote:of, mbt tot waar we het vanmiddag over hadden; www.megasquirt.info
Erg leuk, maar mijn ECU is perfect. Het gaat hier om maar 3 of 4 draadjes die blank liggen en stekkertjes die slecht contact maken.
Ik heb tot zaterdag geen tijd meer om verder te gaan, maar (gelukkig) is mijn pa in de ziektewet Dus die hoopte het morgen gefixt te hebben. Ik ben benieuwd.
Browny wrote:Ik heb nog wel een kabelboompje voor een prikkie voor je. (nog 3 zelfs)
Het is al gefixt, de Ax loopt goed dus ik kijk het de eerste 1000km ff aan. Als hij in die tijd kuren vertoond, wordt de kabelboom alsnog vervangen. Voorlopig zit het in de zelf sealende tape, goeie shit!