Kevin aka kakanox

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Locked
citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Jammer voor mij :wink:

Maar hij is iig goed terecht gekomen.

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Ik hoor het al, er komt een zware last op onze schouders te rusten ;)

Hester is in iedergeval al helemaal in d'r sas en kan bijna niet wachten tot ie er is.

Ik beloof hierbij dan ook plechtig dat we er goed voor zullen zorgen.

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

Bossie wrote:Ik hoor het al, er komt een zware last op onze schouders te rusten ;)

Hester is in iedergeval al helemaal in d'r sas en kan bijna niet wachten tot ie er is.

Ik beloof hierbij dan ook plechtig dat we er goed voor zullen zorgen.


Gefeliciteerd met de aanwinst, we houden jullie in de gaten hoor :lol: :lol:

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

kakanox wrote:[Sportje is ook ??n van de laatsten geproduceerd denk ik, 27 Juli 1988 :)


Hoe kom je daar bij? sport is tot dik in de jaren 90 geleverd in frankrijk. in Nederland echter alleen gedurende het jaar 1987.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

denny wrote:
kakanox wrote:[Sportje is ook ??n van de laatsten geproduceerd denk ik, 27 Juli 1988 :)


Hoe kom je daar bij? sport is tot dik in de jaren 90 geleverd in frankrijk. in Nederland echter alleen gedurende het jaar 1987.


Is dat zo? Hmm, wat ik vernam hebben de laatste sportjes een organr. van ergens in de 4300.. dat zou dus eind '88 zijn. Maar goed, ik voeg je vanavond ff toe @ msn. Jij weet geloof ik wel meer over mijn autootje :)

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

hij bestaat ook in het rood


het heeft geloof ik met de emissie eisen te maken dat hij hier eerder is verdwenen
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Joost wrote:het heeft geloof ik met de emissie eisen te maken dat hij hier eerder is verdwenen


ze bestaan in wit, rood, grijs en zwart... maar de eerste series is allemaal wit vlgs mij. daarom zie je meer witte.

en idd, ik hoorde van de nieuwe eigenaren van Goof dat de Sportjes al teruggeroepen werden ivm emissie, en dat hier en daar de dealers hun demo's maar gauw op kenteken hebben gezet om ze te kunnen houden :) Dacht alleen dat Belgie 1 v/d weinige landen was die niet heel snel meeging met de emissie-eisen?

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

kakanox wrote:
Joost wrote:het heeft geloof ik met de emissie eisen te maken dat hij hier eerder is verdwenen


ze bestaan in wit, rood, grijs en zwart... maar de eerste series is allemaal wit vlgs mij. daarom zie je meer witte.

en idd, ik hoorde van de nieuwe eigenaren van Goof dat de Sportjes al teruggeroepen werden ivm emissie, en dat hier en daar de dealers hun demo's maar gauw op kenteken hebben gezet om ze te kunnen houden :) Dacht alleen dat Belgie 1 v/d weinige landen was die niet heel snel meeging met de emissie-eisen?


Zwart? Alleen in wit, rood, grijs en geel toch?

Citaat:

In February 1988, the second version of AX Sport was marketed. It differs from the first version mainly by modifications made to the electrification and the distributor of the engine. Also the diameter of the tires and front brake disks were increased. New wheels were 14" on Michelin 165/60 MXV -tyres and the diameter of brake disks 258 mm instead of old 238 mm. Installation of front brakes and brake system circuit were also changed. The body got a rear spoiler. Also three new colors were available: Noir Verni, Red Furio and Gris Perl?.

Last edited by arnie on WedMay17, 2006 4:31:19 PM, edited 2 times in total.
Freude am Fahren.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Ja, en wat is Noir Verni?

ZWART dus. Geel zie ik daar niet bij staan ;) Dat is nl. Jaune in het Frans... kan het weten, m'n moeder heeft een Peugeot gehad in Jaune Persepolis en ik heb nog nooit zo'n lelijk geel gezien :D
Last edited by kevin.broke on WedMay17, 2006 4:31:21 PM, edited 1 time in total.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

wat is noir verni dan? Is dat niet zwart?

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

:oops: Verkeerd gelezen. My bad
Freude am Fahren.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Trouwens, volgens mij heb ik thuis ergens foto's van zowel een rode als een zwarte sport. Zal straks eens opzoeken!
Mocht er iemand een grijze weten... let me know ;)
Last edited by kevin.broke on WedMay17, 2006 4:32:46 PM, edited 1 time in total.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

kakanox wrote:Ja, en wat is Noir Verni?

ZWART dus. Geel zie ik daar niet bij staan ;) Dat is nl. Jaune in het Frans... kan het weten, m'n moeder heeft een Peugeot gehad in Jaune Persepolis en ik heb nog nooit zo'n lelijk geel gezien :D


Toch schijnt dit ook de originele kleur te zijn:
Image
Freude am Fahren.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

maar dat is een oud type denk ik, zo te zien zijn die velgjes namelijk 13"

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Browny wrote:maar dat is een oud type denk ik, zo te zien zijn die velgjes namelijk 13"


Oud type was sowieso alleen wit :wink:
Freude am Fahren.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

dat bedoel ik, dus zal ie waarschijnlijk niet origineel geel zijn.
een rode heb ik ook een plaatje van:
Image

edit: oh, dit is kevin's wie is wie, lekker volspammen, vind ie gelukkig niet erg. :oops:
Last edited by Browny on WedMay17, 2006 4:36:54 PM, edited 1 time in total.

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

Mooi dat je weer een sportje heb!
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Die gele sport is sowieso een keer overgespoten, heb ik ergens ooit op een site gelezen.
Wat de oorspronkelijke kleur was weet ik niet, maar geel op een sport lijkt me raar.. even goed, 't zou kunnen.

@ Browny: Ik ben niet voor nix AX Spaster Mammer :lol:

Idd, die gele is een Sport type 1a... moet dus wel ooit wit zijn geweest. Dat heb ik zojuist vernomen: Er is in de Sport een type 1a, een type 1b en een type 1c geweest. De 1c had het minste vermogen, ivm emissie-problemen..

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

kakanox wrote:Wat de oorspronkelijke kleur was weet ik niet


KLIKKIE, meer zeg ik niet, Nou doe ik het toch nog :roll:

GTE
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 356
Joined: TueAug23, 2005 2:27:07 PM
Location: Maarssen

Post by GTE »

waren die kleuren vroeger ook niet goedkoper, wit/zwart/rood door het ontbreken van metallic lak e.d.??
Kijk maar eens hoeveel oudere autootjes je wel niet in 't rood of wit ziet rijden
1721 cc Image

Locked