Fenwick (2 GTI's + 2 TRE's)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Dat weet ik niet, Maar der zit wel een onmundig dikke knalpot onder. :shock:

jb
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 724
Joined: ThuApr09, 2009 3:46:33 PM
Location: zuidschote (belgie)

Post by jb »

heel mooi stuur fenwick (y)
die rallye is dat die dat je mishien zou huren voor de rally?
Last edited by jb on MonMay17, 2010 2:16:35 PM, edited 1 time in total.

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

oei ik zie net dat er toch wat moois aan story gemist is!
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

gefeliciteerd met de 106 en wat een geweldige foto's van Citroën story

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

misverstandje, maar die 106 is niet van mij, maar van iemand van een Belgisch forum :oops: Ik blijf lekker ax rijden :P

En jullie hebben inderdaad iets gemist op citroenstory ;)

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

Vandaag de radiator omgewisseld voor de radiator die in m'n GTI zat. Deze was nog maar een jaartje oud en koelde m'n GTI prima.
Rechts is de nieuwe. Ik ben benieuwd of ie nu on-track beter op temperatuur zal blijven. Dat gaan we normaal morgen weten :P

Image

jb
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 724
Joined: ThuApr09, 2009 3:46:33 PM
Location: zuidschote (belgie)

Post by jb »

citrofenwick wrote:Vandaag de radiator omgewisseld voor de radiator die in m'n GTI zat. Deze was nog maar een jaartje oud en koelde m'n GTI prima.
Rechts is de nieuwe. Ik ben benieuwd of ie nu on-track beter op temperatuur zal blijven. Dat gaan we normaal morgen weten :P
en , hoe is het verlopen?

gr jeroen

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

twas super! Hij heeft z'n doop gekregen 8)
Enkel voldoet de GTI radiator ook nog niet helemaal. Ik denk dat de spaghetti de koelprestaties van de radiator een beetje inkrimpt. Nuja, meerdere rondjes na elkaar lukten, maar dan moest ik wel m'n chauffage opzetten..

alvast enkele pics:
Image
kdenk bij/naast de carrousel

edit:Image
Image
Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

wel gaaf zo'n GT-GTI..
de kleur is zo slecht nog niet hoor!

die striping over de zijkant kan ik wel opnieuw trekken, dat oogt al een heel stuk beter, moet je maar keer op de koffie komen..

wat betrefd je radiateur.. een standaard AX fan heeft ook gewoon geen rendement volgens mij, merkte we gister bij mijn GT ook.. als die fan aanslaat, zakt de temp eigenlijk niet echt hard.. als bij mijn GTI die Pacet-fan aanslaat maakt de temperatuurmeter een vrije val!
Image

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

q01z wrote:wel gaaf zo'n GT-GTI..
de kleur is zo slecht nog niet hoor!

die striping over de zijkant kan ik wel opnieuw trekken, dat oogt al een heel stuk beter, moet je maar keer op de koffie komen..

wat betrefd je radiateur.. een standaard AX fan heeft ook gewoon geen rendement volgens mij, merkte we gister bij mijn GT ook.. als die fan aanslaat, zakt de temp eigenlijk niet echt hard.. als bij mijn GTI die Pacet-fan aanslaat maakt de temperatuurmeter een vrije val!
hmm ja, met die striping weet ik het nog niet. Eigenlijk wil ik ze verwijderen, maar misschien staat nieuwe rode striping ook wel goed ja. Ik laat je nog iets weten :P



Ik mis trouwens die bak :(
Image
Image
Image

Dat koelingsprobleem ga ik ook nog aanpakken. Misschien is een andere ventillator inderdaad een idee, want ik zou graag mijn front origineel laten. Enkel nog een goedkope weten te scoren.

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

nog 2:
Image
Image[/img]

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

mooi he, een ax op het circuit..
Image

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Die rechter radiateur is veel te dun, ik had zelf dezelfde problemen daarmee.

De linker is veel dikker, jordi had in zijn volcane ook zo'n exemplaar en dat ging perfect (alleen heb ik die al aan joost verkocht).

Happytree
AX Master
AX Master
Posts: 1254
Joined: MonFeb02, 2009 10:09:41 PM
Location: IJsselstein[UT]

Post by Happytree »

Nog bedankt voor het rondje meerijden! was super dagje en je Ax pakte goed grip! komt je snelste rondje nog op youtube?

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

Drake wrote:Die rechter radiateur is veel te dun, ik had zelf dezelfde problemen daarmee.

De linker is veel dikker, jordi had in zijn volcane ook zo'n exemplaar en dat ging perfect (alleen heb ik die al aan joost verkocht).
ik reed nu op een ander circuit natuurlijk, maar ik heb de indruk dat de dunne iets beter koelt dan de dikke. Maar dat kan gerust enkel zijn omdat het een nieuwe is en die dikke niet meer koelt zoals het hoort. Ik heb enkel on-track problemen, dus ik heb wel nog ff om een goeie oplossing te zoeken. Misschien wrap ik mijn spaghetti of investeer ik in een andere ventillator. Ik zie wel nog.

@ jordi: ja ik denk het wel. M'n snelste rondje heb ik helaas niet gefilmd, maar ik heb wel een rondje van rond de 10:15. Het filmen was vooral om nadien bij te leren over waar sneller, beter en anders kan.
ps, ik heb nog je lege kaartje liggen (met Bilstein reclame op de achterkant). Dat bezorg ik je anders in Parijs hé ;)
En jij ook bedankt voor het rondje! Twas echt goed gereden!

@ marc: idd :D en daar horen ze ook

sjonne
AX Starter
AX Starter
Posts: 13
Joined: WedMay05, 2010 1:05:56 PM

Post by sjonne »

onzen fenwick heeft een weddenschap aangegaan, als we 300 fans krijgen op facebook doet hij z'n lange haren af!

http://www.facebook.com/pages/edit/pict ... 959?ref=ts

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

maar voordat ik op de knop klik:

wat komt ervoor in de plaats??

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

grmbllll vanmorgen de ax aan de kant moeten zetten. Hij wilde vandeweek al erg moeilijk starten en durfde de laatste weken zo nu en dan eens 1 seconde inhouden.
Vanavond eens kijken... Ik gok ontsteking


En tg die weddenschap staat niets!

jb
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 724
Joined: ThuApr09, 2009 3:46:33 PM
Location: zuidschote (belgie)

Post by jb »

citrofenwick wrote:grmbllll vanmorgen de AX aan de kant moeten zetten. Hij wilde vandeweek al erg moeilijk starten en durfde de laatste weken zo nu en dan eens 1 seconde inhouden.
Vanavond eens kijken... Ik gok ontsteking
En tg die weddenschap staat niets!
heb je hem deze morgen aan de praat gekregen?
gisteren avond lukte het wel , maar niet 100% intbegin
ggggrrrrmmmmbbblllllll , zeg wel

ps, geen haar af deze keer? :wink:

jk
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 673
Joined: SatAug04, 2007 9:56:51 PM
Location: Regio Breda

Post by jk »

Drake wrote:Die rechter radiateur is veel te dun, ik had zelf dezelfde problemen daarmee.

De linker is veel dikker, jordi had in zijn volcane ook zo'n exemplaar en dat ging perfect (alleen heb ik die al aan joost verkocht).
Wordt in beide gevallen de koellucht geleid door de radiateur en niet erlangs (bij gebrek aan afscherming)?

Post Reply