Michaël aka Netheo AX GT X 2+AX+PROCEED BTCS UPDATE 27/11/16

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

Speederdd wrote:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

http://www.2dehands.be/Citroën-AX-GT-vo ... html?qq=AX

Is er een prijs voor clubleden ?
ssst :P :P :P
niemand mocht dit zien. Voor een goed bod is alles te koop. Maar het is meer eigenlijk om te kijken wat het ding nog waard is. Had laatst een discussie met een vriend over wat de mensen er nog voor zouden geven. Wel, bied maar hé jongens :twisted:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

Dit is zonde zeg!
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

tja voor een goeie prijs is alles te koop. Maar hij zeker niet zomaar weg, en ook niet naar eender wie. Het moet sowieso iemand zijn die hem niet verneukt, die er eerbied voor heeft. Maar goeikoop is hij niet hoor :D
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

Speederdd wrote:
Is er een prijs voor clubleden ?
een prijs niet echt, maar ze krijgen wel voorrang; zo kan ik hem nog wat opvolgen :D maar zoals ik al zei, hij gaat echt niet weg voor een prijsje, na alles wat eraan veranderd is en al het geld dat erin steekt. Ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik een erg nette GT heb met prima motor, onderstel en prima kas. En als er nu net zo iemand met genoeg geld op valt, dan mag hij hem meepakken, en anders hou ik hem gewoon lekker zelf.

Je moet ook niet vergeten dat ik nog altijd die blauwe GT heb staan in men garage, en men plannen met die GT zijn nog véél wilder dan met deze. Ook wat de motor betreft. En ik denk, nu nog niet, maar binnen een paar jaar als ik familieman wordt (klinkt raar hé) dat 3 ax GT's (ja idd 3 want men vriendin heeft de rode nog) toch wel te véél is. En dit is momenteel de leukste en mooiste van de drie, die zen geld mss nog kan opbrenge.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

kvind het ook wel jammer. Tis dat we er hier thuis ook al 3 hebben...

maar toen ik zag wat je plannen nog waren met de andere GT vond ik da wel de moeite ^^
Hoever sta je daar trouwens mee? Zit daar inmiddels al een achteras onder? :P
AX-kopen is verslavend.

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

citrofenwick wrote:kvind het ook wel jammer. Tis dat we er hier thuis ook al 3 hebben...

maar toen ik zag wat je plannen nog waren met de andere GT vond ik da wel de moeite ^^
Hoever sta je daar trouwens mee? Zit daar inmiddels al een achteras onder? :P
nee :oops: :oops: :oops: maar we doen ons best. Ik ben nog op zoek naar een handremhendel en handremkabels van een saxo VTS 1.6 16V, als die er zijn begin in met de ombouw
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

oeps dubbelpost :oops: :oops: :oops:
Last edited by Netheo on WedApr29, 2009 5:42:02 PM, edited 1 time in total.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Speederdd
AX Master
AX Master
Posts: 1065
Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)

Post by Speederdd »

Netheo wrote:Ik ben nog op zoek naar een handremhendel en handremkabels van een saxo VTS 1.6 16V, als die er zijn begin in met de ombouw
gewoon nieuw bestellen, kost niet zoveel (heb ik gisteren voor mijn zwarte gedaan).

de hendel moet niet specifiek van een 16v zijn. Wilt je een met chrome knop dan bestelt je die van een Saxo New Morning.

wilt dat zeggen : remschijven achter voor je blauwe ? 8)

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

yup, en die heeft hij toch al een tijdje liggen :P

Kben benieuwd of dat gekeurd raakt
AX-kopen is verslavend.

Speederdd
AX Master
AX Master
Posts: 1065
Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)

Post by Speederdd »

citrofenwick wrote:Kben benieuwd of dat gekeurd raakt
dat zal ik wss als eerst proberen :roll:

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

Speederdd wrote:
citrofenwick wrote:Kben benieuwd of dat gekeurd raakt
dat zal ik wss als eerst proberen :roll:
Als je het ziet zitten kan je eens een poging wagen in Wallonië. Ik heb gehoord dat ze daar een stukje minder streng zijn. En je Frans komt dan nog goed te pas ;)
AX-kopen is verslavend.

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

Speederdd wrote:
citrofenwick wrote:Kben benieuwd of dat gekeurd raakt
dat zal ik wss als eerst proberen :roll:
wel als het bij u lukt, dan ga ik naar hetzelfde station :D ik ga het allesinds ook proberen, met stale velgen en wieldeksels van de doe-het-zelf-zaak valt het langs buiten al niet echt op. En ja, als hij eenmaal omhoog staat, zal ik vriendelijk kijken en hopen dat alles goed komt
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

citrofenwick wrote:
Speederdd wrote:
citrofenwick wrote:Kben benieuwd of dat gekeurd raakt
dat zal ik wss als eerst proberen :roll:
Als je het ziet zitten kan je eens een poging wagen in Wallonië. Ik heb gehoord dat ze daar een stukje minder streng zijn. En je Frans komt dan nog goed te pas ;)
shit ik ben barslecht in frans, anders moet speederdd maar met de mijne gaan :D
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

Je connais aussi un petit peu de Francais. (avec cheveux sur les dents)

Ik denk eerlijk gezegd dat het wel lukt. Wat weten die dat of daar standaard schijven opzitten langs achter. Oem wielen doen heel veel, zo raakte mijn verlaagde ax ook gekeurd.
AX-kopen is verslavend.

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

vandaag iets leuks meegemaakt :D
ik en men vriendin gingen een wandeltochtje maken met onze hond in een park naast de autosnelweg.

Als we besloten om terug naar huis te gaan en bijna aan de uitgang waren hoorden we ineens het geschal van een motor die tege de refflimiter wordt geduwd. Ik snel naar buiten en zie nog net een nissan en golf 1 wegspurten met een heerlijke sprintsound. :) echt gezellig hé zo op een lang recht stuk naast de A12 op een zondagnamiddag.

We keken elkaar aan en vroegen ons af of ze nog zouden terugkomen. ff gewacht maar niets meer te zien. We laden diesel (zo heet de hond 8) ) in en rijden weg. Net als we de parking verlaten draaien de speeders weer het asvalt op. En wat doe je dan als vrouw (jaja men vriendin reed)achter het stuur van een ax GT zonder sprintervaring, TUURLIJK er gewoon gaan achterstaan. Enig nadeel, de ax was overbevolkt en ze miste dan nog eens de tweede versnelling, maar we hebben alles gefilmd :twisted:
Image
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

hmm kenmerken van de auto goed te zien, sprinten op de openbare weg, als oom agent dit filmpje maar niet ziet :o
Spreken is goud, Ductape is zilver.

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

DuFF wrote:hmm kenmerken van de auto goed te zien, sprinten op de openbare weg, als oom agent dit filmpje maar niet ziet :o
Dan nog, ze kunnen geen identiteit bewijzen.

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

net een bod gehad op men ax van 3500 euro, wat denken jullie???
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Netheo wrote:net een bod gehad op men AX van 3500 euro, wat denken jullie???
cashen en opnieuw beginnen :lol:
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Joost wrote:
Netheo wrote:net een bod gehad op men AX van 3500 euro, wat denken jullie???
cashen en opnieuw beginnen :lol:
My thoughts exactly!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Post Reply