Wolfje wrote:haai wat leuk de eerste waarvan ik weet dat ze ook paardrijd en in een AX rijd haha welkom

Moderator: webmasters
Drake wrote:Hop en weer klaar![]()
vandaag remblokken vervangen, injectiehuis gereinigd, mislamp rechts vervangen, remslangen aan bijde kanten vervangen, roter van de verdelerkap opgeschuurd, olie en kvs bijgevult.
hij kan er voorlopig weer tegenaan.
velgjes schieten niet echt op maar die zitten er bij de volgende meeting (fs/cm) wel onder.
musketier dempertje moet er ook nog onder en nog wat leuke dingetjes.
edwin ss50 wrote:ik denk dat dat wel een beetje mee valt, volgens mij moet je er officieel wel een melding van maken, maar je komt nog niet boven de 40% vermogens stijging.
kakanox wrote:gefeliciteerd met de apk!!
over die steekproef: doen ze niet moeilijk over. Maat van me is er zojuist met vlag en wimpel doorheen gekomen met een Corsa B GSI... en een C20LET voorin(voor degenen die niet weten wat dat is: in dit geval 280 pk ipv 106)
kakanox wrote:gefeliciteerd met de apk!!
over die steekproef: doen ze niet moeilijk over. Maat van me is er zojuist met vlag en wimpel doorheen gekomen met een Corsa B GSI... en een C20LET voorin(voor degenen die niet weten wat dat is: in dit geval 280 pk ipv 106)
master-arnie wrote:kakanox wrote:gefeliciteerd met de apk!!
over die steekproef: doen ze niet moeilijk over. Maat van me is er zojuist met vlag en wimpel doorheen gekomen met een Corsa B GSI... en een C20LET voorin(voor degenen die niet weten wat dat is: in dit geval 280 pk ipv 106)
Wat heeft hij ervoor betaald dan? Kerel hier uit het dorp is al dik 1 jaar zijn kenteken kwijt omdat ze erachter kwamen dat hij iets meer vermogen had dan origineel was....
En die heeft een Opel Kadett GSI met c20let. Hij is met die motor zelfs niet opnieuw RDW te keuren om de simpele rede dat de constructie van een kadett niet voor zulke vermogens gebouwd is...
kakanox wrote:Jouw Volcane = idd prima geschikt voor 80-85 pk ipv 60.
En dat is alleen al als ze het al opvalt. De enige uiterlijk verschillen zijn het inlaatspruitstuk, de sticker op de ECU (die kan je eraf halen of het kapje vervangen door een originele), en het typeplaatje voorop het motorblok (die kan er ook af).
Daarnaast heb je een spaghetti... maar ook dat valt niet zo op
En tsja... dan heeft die gozer bij jou in het dorp flink pech gehad denk ik, dat ie een keurmeester is tegengekomen die wist wat een C20LET kan en die erover wilde mierenneuken... of hij heeft z'n remsysteem niet aangepast.
Deze keurmeester zag nl. wel dat er behoorlijk aan het motortje geschroefd was, maar zag ook een vijfgaats onderstel met calibra turbo remmen, en dan zijn ze al gauw redelijk..