Sanniesmurf wrote:De spullen heb ik nu gelukkig allemaal binnen, dus dat is alvast helemaal goedgekomen. Die M3 spiegels heb ik er voor geloof ik E75,- op laten zetten... (Ze zitten er al weer even op dus ik weet het niet helemaal zeker) Nu wordt het hoog tijd voor de rest, want in Juni wil ik hem klaar hebben voor Automaxx!
automax summerfest?
daar ben ik ook van plan om heen te gaan, zeker omdat ik die week hoor of ik geslaagd ben of niet dan is het dubbel feest..
Moet je ff kijken op www.automaxx.nl ! Het is een autofestival bij Walibiworld in Flevoland. Het begint op donderdag 23 juni en eindigt zondag 26 juni... Kaartjes kosten E 35,- voor die 4 dagen. Echt wel vet hoor!
Heb helaas te vroeg gejuichd... M'n vriend had alles niet helemaal 100% geregeld en we moeten nou weer op zoek naar een andere spuiter. Iemand suggesties?
Beunhazen die ff een bumpertje willen spuiten vindt je volgens mij relatief eenvoudig. Omgeving Alkmaar ken ik niet dus daar kan ik je niet helpen, maar als ik bijv. omgeving Den bosch kijk > zitten er zat.
Ik zag je vanmiddag rijden over de ring. Nog veel plamuur. Maar gaat de goeie kant op.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Haha, dat is ook toevallig! Vanavond breng ik m'n auto weg, dan wordt ie gespoten en gaan de onderdelen erop. Over 2 weken heb ik em dan terug en dan is ie net op tijd klaar voor Automaxx!!!! Jippie.....